84-1Факт.витратиПОВТОРНО
Доброго дня!
1. Пенсійний фонд України (ПФУ)
2. Керівнику ПФУ
01601, м.Київ-14, вул. Бастіонна, 9, mailto:[email address]
звертається: Щербата Наталя Михайлівна, людина з інвалідністю 2 групи, посвідчення водія ВХК 454298, видане 19.08.22 ТСЦ 546
21005, м. Вінниця, житло (квартира) з присвоєною адресою
84-1Факт.витратиПОВТОРНО
Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5.
Цей письмовий електронний лист підписаний мною відповідним закону електронним (цифровим) підписом шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних (інформації) в текстовій електронній формі, – а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Н.М. Щербата».
Місцем мого проживання є житло (квартира) в м. Вінниці з присвоєною адресою, яка є моєю конфіденційною інформацією.
Цей лист містить звернення з метою реалізації моїх прав людини.
Цей лист містить запити на доступ до офіційних документів=публічної інформації.
Цей лист містить запити на доступ до моїх персональних даних та їх захист.
Цей лист містить заяви на отримання інформації, необхідної для реалізації моїх прав людини.
І. Факти
1. Постановою правління Пенсійного фонду України 15.08.2011 №22-1 затверджений Порядок складання, подання запиту на публічну інформацію та її отримання у Пенсійному фонді України, а додатком до Порядку – РОЗМІР фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію.
2. Ще 10.03.23 через сервіс Доступ до правди я звернулась з цього питання до ПФУ з листом 84Факт.витрати і просила, серед іншого, надати додаткову інформацію за вказаною постановою. Поштовий сервер отримувача підтвердив успішну доставку листа 10.03.23 о 10:19:21. Вся переписка за листом оприлюднена за посиланням https://dostup.pravda.com.ua/request/84f....
3. Встановлений законом строк вирішення листа в частині публічної інформації сплив ще 17.03.23, однак, станом на сьогодні ні відповідь, ні запитана інформація мені не надані. Адміністратор сайту Доступ до правди розмістив на сторінці листа таке оголошення: «Відповідь на цей запит затримується. Згідно з законодавством, Пенсійний фонд України мав би відповісти швидко і by 17 Березня 2023 (деталі)».
ІІ. Вимоги
4. Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.ст.1, 2, 6 Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів, ст.ст.32, 34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян», ПОВТОРНО прошу надати мені інформацію, необхідну для реалізації та захисту моїх прав людини, мої персональні дані; офіційні документи=публічну інформацію, включно про себе, ЩО СТАНОВИТЬ СУСПІЛЬНИЙ ІНТЕРЕС (є суспільно-необхідною інформацією), необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
4.1. ПОВТОРНО – Якими документами підтверджується математична вірність розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію?
4.1.1. ПОВТОРНО – Прошу надати загальну кількість релевантних документів, їх перелік та кількість сторінок в кожному.
4.2. ПОВТОРНО – Якими документами підтверджується дійсність витрат (видатків) на копіювання або друк документів?
4.2.1. ПОВТОРНО – Прошу надати загальну кількість релевантних документів, їх перелік та кількість сторінок в кожному.
4.3. ПОВТОРНО – Хто і коли саме створив калькуляцію (розрахунок) розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію?
4.4. ПОВТОРНО – Якими документами підтверджується факт створення калькуляції (розрахунку) розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію?
4.4.1. ПОВТОРНО – Прошу надати загальну кількість релевантних документів, їх перелік та кількість сторінок в кожному.
4.5. ПОВТОРНО – Калькуляцію (розрахунок) розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію.
4.5.1. ПОВТОРНО – Крім копії з оригіналу калькуляції, прошу надати її також в форматі Excel, придатному для подальшої обробки даних.
4.6. ПОВТОРНО – Якими були фактичні видатки (витрати) в гривні на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, в розрахунку на 1 сторінку, на момент їх калькулювання для ухвалення (передували ухваленню) постанови ПФУ 15.08.2011 №22-1?
4.7. ПОВТОРНО – Загальну кількість первинних розрахунково-касових документів, що підтверджують придбання необхідних товарів для забезпечення копіювання і друку, на підставі яких здійснювався розрахунок розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію.
4.8. ПОВТОРНО – Перелік первинних розрахунково-касових документів, що підтверджують придбання необхідних товарів для забезпечення копіювання і друку, на підставі яких здійснювався розрахунок розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, а саме:
4.8.1. ПОВТОРНО – назву кожного документу;
4.8.2. ПОВТОРНО – кількість сторінок в ньому;
4.8.3. ПОВТОРНО – автора кожного документу (ким виданий);
4.8.4. ПОВТОРНО – назва придбаного товару;
4.8.5. ПОВТОРНО – дата придбання товару;
4.8.6. ПОВТОРНО – кількість придбаного товару;
4.8.7. ПОВТОРНО – ціна придбаного товару;
4.8.8. ПОВТОРНО – загальна вартість придбаного товару;
4.8.9. ПОВТОРНО – сплачена за товар сума.
4.8.10. ПОВТОРНО – Крім текстового Переліку первинних розрахунково-касових документів, прошу надати його також в файлі формату Excel чи іншого табличного процесора або електронної таблиці, придатному для подальшої обробки даних.
4.9. Персональні дані посадової особи ПФУ, відповідальної за вирішення мого листа 84Факт.витрати, а саме:
4.9.1. назву посади;
4.9.2. прізвище, ім’я та по-батькові;
4.9.3. персональну службову електронну адресу;
4.9.4. місце проживання з домашньою адресою;
4.9.5. доходи в ПФУ за 2022-23 роки в розрізі складових та місяців.
4.10. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього листа.
4.11. Належну факсимільну копію (фотокопію оригіналу) цього листа.
5. Для уникнення непорозумінь та різнопрочитань прошу надавати відповіді та запитану інформацію ОКРЕМО на кожний один запит (заяву) цього листа та вказувати, на який саме номер запиту (заяви) в цьому листі надається КОЖНА ОКРЕМА відповідь та інформація.
6. Усю запитану моїм листом 84Факт.витрати, але ненадану до сьогодні інформацію прошу надати на електронну адресу, з якої отриманий мій лист 84Факт.витрати.
Відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію»: «2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом».
Порядок засвідчення копій документів визначений Національним стандартом України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2020).
Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів:
- слів «Згідно з оригіналом» (без лапок),
- найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища,
- дати засвідчення копії.
У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій».
Приклад:
Згідно з оригіналом
Менеджер із персоналу Особистий підпис Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ
Дата Відбиток печатки
Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту «Підпис» на лицьовому боці останнього аркуша копії документа.
Підпис відповідальної особи засвідчують на документі відбитком печатки організації. Відбиток печатки ставлять так, щоб він охоплював останні кілька літер назви посади особи, яка підписала документ.
За вищевказаним способом засвідчуватись повинна кожна сторінка документа.
Також у випадку, якщо документ складається з кількох сторінок, то копії знімаються зі всіх сторінок, які потім можна засвідчити і у такий спосіб: прошити разом, напис ”Копія” ставиться на першій із прошитих сторінок, кінчики ниток має бути заклеєно клаптиком паперу так, щоб нитки виглядали з-під цього паперу. Обов’язково зверху цього паперу робиться напис: ”Пронумеровано і прошнуровано (кількість аркушів цифрою і прописом) аркушів”, вказується посада особи, яка завіряє копію, її підпис, прізвище, ініціали й дата. Все це скріплюється печаткою таким чином, щоб частина відбитку була проставлена на приклеєному клаптику паперу, а частина - на самому аркуші копії документа.
Різні документи, які не складають єдиного цілісного документу, між собою не зшиваються.
Відповідь та запитану інформацію в цифрових (електронних) оригіналах чи в цифрових (електронних) факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів) – сканованих копіях документів, які відповідають оригіналам документів та придатні для сприйняття їх змісту (мають містити чітке зображення повного складу тексту документа та його реквізитів), належно засвідчених відповідно до приписів пункту 5.26 ДСТУ 4163-2020, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 01.07.2020 №144, прошу надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети комунікації за цим листом.
21.03.23
Підпис: Н.М. Щербата
З повагою,
Щербата Наталя Михайлівна