Чому не зареєстровано наказ МВС від 26 квітня 2017 року N 347

ЗАПИТ
про надання публічної інформації
за Законом України “Про доступ до публічної інформації”

Ознайомившись з положеннями Конституції України, Цивільного кодексу України, Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Європейської хартії місцевого самоврядування, Кримінального кодексу України, Закону України “Про інформацію”, при наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не здійснюється. Відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути отримана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації. Розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відома або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача, згідно Закону України “Про публічну інформацію”, КОНВЕНЦІЇ Ради Європи “Про доступ до публічних документів”, КОНВЕНЦІЇ “Про доступ до інформації, участь громадськості в процесі прийняття рішень та доступ до правосуддя з питань, що стосуються довкілля”, КОНВЕНЦІЇ “Про захист осіб у зв'язку з автоматизованою обробкою персональних даних”, Декларації Комітету міністрів Ради Європи “Про свободу вираження поглядів та інформації”, КОНВЕНЦІЇ “Про захист прав людини та основоположних свобод”, Загальної декларації прав людини, Декларації “Про державний суверенітет України”.

Відповідно до статті 34 Конституції України кожному гарантовано право на отримання, зберігання та поширення інформації. Гарантія права на інформацію забезпечується обов'язком органів державної влади та органів місцевого самоврядування, як розпорядників інформації, оприлюднювати інформацію, яка була отримана або створена в процесі їх діяльності згідно зі статтями 3,4,14 Закону України “Про доступ до публічної інформації”. Згідно зі статтею 5 Закону України “Про доступ до публічної інформації” доступ до інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію, при цьому згідно зі статтею 19 цього самого закону запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причин надання запиту.

Стаття 57 Конституції України. Кожному гарантується право знати свої права і обов'язки. Закони та інші нормативно-правові акти, що визначають права і обов'язки громадян, мають бути доведені до відома населення у порядку, встановленому законом. Закони та інші нормативно-правові акти, що визначають права і обов'язки громадян, не доведені до відома населення у порядку, встановленому законом, є нечинними.

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 28 грудня 1992 р. № 731
Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади

2. Державній реєстрації підлягають нормативно-правові акти, які містять одну або більше норм, що зачіпають права, свободи, законні інтереси і стосуються обов’язків громадян та юридичних осіб, встановлюють новий або змінюють, доповнюють чи скасовують організаційно-правовий механізм їх реалізації, або мають міжвідомчий характер, тобто є обов’язковими для інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а також юридичних осіб, що не належать до сфери управління суб’єкта нормотворення.

{Пункт 2 в редакції Постанови КМ № 117 від 19.02.2020}

3. На державну реєстрацію подаються нормативно-правові акти, прийняті уповноваженими на це суб'єктами нормотворення в електронній (через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади із застосуванням засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки) або паперовій формі в порядку, визначеному Мін’юстом, що містять норми права, мають неперсоніфікований характер і розраховані на неодноразове застосування, незалежно від строку їх дії (постійні чи обмежені певним часом) та характеру відомостей, що в них містяться, у тому числі з грифами "Для службового користування", "Особливої важливості", "Цілком таємно", "Таємно" та іншими, а також прийняті в порядку експерименту.

{Пункт 3 в редакції Постанови КМ № 1440 від 28.10.2004; із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 55 від 17.01.2018, № 1031 від 11.12.2019}

Зважаючи на вищевикладене, та відповідно до статей 5, 6, 13 Закону України “Про доступ до публічної інформації”, статей 5, 6 Закону України “Про інформацію”, Прошу, а у разі відмови вимагаю надати інформацію:

1. Чому наказ міністерства внутрішніх справ України Про організацію виготовлення та видачі службових посвідчень Національної поліції України від 26 квітня 2017 року № 347 не зареєстровано в єдиному державному реєстрі нормативно-правових актів в Міністерстві юстиції України?

2. Яким офіційним виданням доведено до населення як виглядає службове посвідчення Національної поліції України?

3. Чому наказ міністерства внутрішніх справ України Про організацію видачі спеціальних жетонів поліцейським від 18 січня 2016 року № 1614 зареєстровано в єдиному державному реєстрі нормативно-правових актів в Міністерстві юстиції України?

В кожній відповіді на запит, ОБОВ'ЯЗКОВО вказати: - Номер та дату самого запиту; - Вхідний реєстраційний номер запиту та дату реєстрації; - Вихідний реєстраційний номер та дату відповіді.
Відповідь надати у повному обсязі , в хронологічному порядку, згідно ДСТУ 4163-2003 , протягом 5 робочих днів з моменту отримання запиту.
У випадку, якщо з якихось причин неможливо надати змістовну відповідь по суті запиту - перенаправити (переадресувати) запит за належністю до розпорядника інформації, та повідомити мене про це вказавши: причину відмови, наступного адресата, та вихідний реєстраційний номер та дату відправлення запиту.

З повагою,

Максим