Дата розформування соціално некорисних служб.
Доброго дня!
Щомісяця кияни за обслуговування будинків перераховують кошти до Київської міської державної адміністрації(КМДА). Інакше нараховуються борги. Тим не менше послуги відсутні. Звернення до КМДА через контактний центр(КЦ) 1551 закриваються автоматично без виконання, не кажучи вже про диспетчерську службу 1557, керуючу компанію чи ЖЕК ВОП "Діброва". Приклади закритих невиконаних звернень до КЦ1551: 1-437717 від 10.05.2021 та 1-523566 від 03.06.2021.
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати інформацію коли будуть розформовані вказані соціально некорисні служби.
З повагою, Максим Титаренко.
Відповідь не по суті звернення. Звернення до КМДА КЦ 1551 закриваються без виконання. Більше того управитель Ігор Попович відверто пише у відповідях на вказані вище звернення, що мешканці будинку мають самостійно обслуговувати будинок. Звісно при цьому КМДА, РДА, керуюча компанія, ЖЕК та кожен колективний "Ігор Попович", що працює у цій безлічі ЖКГ структур отримують зарплатню щомісяця. Якщо ж мешканці не сплачують за комунальні послуги, то КМДА нараховує борги за неіснуючі послуги з утримання будинків. Як наслідок коридор залито при подачі води. В місті є мер, він же голова КМДА, що має слідкувати за діяльністю КМДА?