Документи, якими керуються у своїй роботі ревізори-контролери КП "Київпастранс"
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Документи (посадові інструкції, накази), якими зобов'язані керуватися у своїй роботи ревізори-контролери КП "Київпастранс". Зокрема, документи, що дозволяють примушування ревізорами-контролерами до сплати штрафу безквитковх пасажирив після добровільного залишення ними салону транспортного засобу, як цього вимагає п 6.4 Правил користування трамваєм і тролейбусом в містах України.
З повагою,
Джон Шерідан
Надсилаємо Вам лист у прикріпленому файлі
--Управління інформаційного забезпечення
та доступу до публічної інформації
апарату виконавчого органу Київської міської ради
Київської міської державної адміністрації
т.ф.(044) 239-18-31
12 травня 2014 р. 11:35 Джон Шерідан
<[FOI #896 email]> написав:
Доброго дня!
Згідно отриманої мною відповіді від Управління інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації КМДА (09/023-507), мій запит №567(з) було направлено для подальшого опрацювання до КП "Київпастранс" 12.05.2014.
Станом на 22.05.2014, у порушення ч.1 ст.20 ЗУ "Про доступ до публічної інформації", відповідь від КП "Київпастранс" не надійшла.
Також, у порушення ч.4 ст.20 ЗУ "Про доступ до публічної інформації", не надійшло і повідомлення про подовження терміну розгляду запиту.
Відповідно до п.6 ч.1 ст.3: право на доступ до публічної інформації гарантується, зокрема, юридичною відповідальністю за порушення законодавства про доступ до публічної інформації.
Відповідно до абзаців 3 та 4 ст.212-3 КУпАП ненадання відповіді на запит на інформацію, ненадання інформації, неправомірна відмова в наданні інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від двадцяти п’яти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян
Враховуючи вищезазначене, я вирішив подати до Прокуратури м. Києва повідомлення про адміністративне правопорушення ст.212-3 КУпАП з боку посадових осіб КП "Київпастранс".
З повагою,
Джон Шерідан
Слава Україні!
Люстратам - тюрма!
Надсилаємо Вам копію відповіді на запит №567(з), яка зберігається в
управлінні інформаційного забезпечення та доступу до публічної
інформації (у вкладеному файлі)
--Управління інформаційного забезпечення
та доступу до публічної інформації
апарату виконавчого органу Київської міської ради
Київської міської державної адміністрації
т.ф.(044) 239-18-31
22 травня 2014 р. 11:02 Джон Шерідан
<[FOI #896 email]> написав:
Доброго дня!
У своїй відповіді на мій інформаційний запит №567(з) КП "Кіївпастранс", серед інших, згадує документ під назвою "Посадова інструкція контролера пасажирського транспорту".
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до
публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право
звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання
публічної інформації, прошу надати мені для ознайомлення документ під назвою "Посадова інструкція контролера пасажирського транспорту".
Також у своїй відповіді на мій інформаційний запит №567(з) КП "Кіївпастранс" зазначає про можливість доставлення безквиткового пасажира до міліції. Як відомо, ст.259 КУпАП містить вичерпний список осіб, уповноважених проводити доставлення порушника, серед яких, зокрема, не згадуються контролери КП "Київпастранс". Враховуючи це, прошу надати мені інформацію щодо того, чи працюют у КП "Київпастранс" на будь-яких посадах особи, що, згідно ст.259 КУпАП уповноважені проводити доставлення порушника, і якщо так - надати список таких осіб з зазначенням фамилії та посади.
Враховуючи попередні факти вільного трактування даним розпорядником норм Закону України «Про доступ до
публічної інформації» хочу заздалегідь звернути увагу розпорядника на ч.7 ст.6 ЗУ
"Про доступ до публічної інформації", яка явно встановлюе, що:
"Обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо
документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення
надається інформація, доступ до якої необмежений. "
Також хочу нагадати розпоряднику про зміст абзаців 5 та 6 ст.212-3 КУпАП:
"Обмеження доступу до інформації або віднесення інформації до інформації з обмеженим доступом, якщо це прямо заборонено законом, -
тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від шістдесяти до вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян."
З повагою,
Джон Шерідан
Надсилаємо Вам лист у прикріпленому файлі
--Управління інформаційного забезпечення
та доступу до публічної інформації
апарату виконавчого органу Київської міської ради
Київської міської державної адміністрації
т.ф.(044) 239-18-31
22 травня 2014 р. 14:17 Джон Шерідан
<[FOI #896 email]> написав:
Сообщение готово к отправке со следующим файлом или вложенной связкой:
Шер_дану 28.05.2014.doc
Примечание: Для предотвращения заражения компьютерными вирусами почтовые
программы могут запрещать отправление или получение вложенных файлов.
Проверьте параметры безопасности почтовой программы для обработки
вложений.