Індивідуальний навчальний план для учнів з особливими освітніми потребами

Юрій Туровський

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію:
Відповідно до абзацу 2 пункту 10 Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого Постановою КМУ від 25.08.2011 р. № 872 "Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах" для учня з особливими освітніми потребами може розроблятися індивідуальний навчальний план та індивідуальна навчальна програма. Прошу надати методичні рекомендації щодо розробки індивідуального навчального плану для учнів з особливими освітніми потребами (усіх категорій). У методичних рекомендаціях прошу акцентувати увагу на такі питання:
- так як індивідуальний навчальний план - документ, що визначає послідовність, форму і темп засвоєння здобувачем освіти освітніх компонентів освітньої програми з метою реалізації його індивідуальної освітньої траєкторії та розробляється закладом освіти у взаємодії із здобувачем освіти за наявності необхідних для цього ресурсів (Закон України "Про освіту"), чи можна зменшувати кількість годин передбачених на навчальні предмети інваріантної складової та повністю вилучати навчальні предмети варіативної складової при розробці індивідуального навчального плану для дітей з особливими освітніми потребами на ту кількість годин корекційної складової, що передбачена висновком про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини, для того, щоб дитина не залишалась після уроків на додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові заняття (послуги).
- якщо можна зменшувати кількість годин передбачених на навчальні предмети інваріантної складової та повністю вилучати навчальні предмети варіативної складової (Приклад. Учні 5 інклюзивного класу мають 3 год в тиждень англійської мови. В індивідуальному навчальному плані учня з ООП цього класу лише 2 години англійської мови, на 1 год. менше, щоб учень не залишався після уроків, а в цей час отримав психолого-педагогічну чи корекційно-розвиткову послугу), яку відмітку в класному журналі має зробити вчитель англійської мови учневі з ООП, коли в цього учня проводиться корекційно-розвиткове заняття;
- чи можна вилучати навчальні предмети інваріантної складової при розробці індивідуального навчального плану для дітей з особливими освітніми потребами (інтелектуальні порушення), якщо діти даної категорії ООП отримують документ про базову загальну середню освіту за спеціальною програмою, а в додатку до свідоцтва вказуються лише ті предмети, які вивчала дитина.

З повагою,

Юрій Туровський

Міністерство освіти і науки, Міністерство освіти і науки України

1 Attachment

 

 

̳

 

:

[email address]

 

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]

Міністерство освіти і науки, Міністерство освіти і науки України

1 Attachment

 

 

̳

 

:

[email address]

 

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]

Міністерство освіти і науки, Міністерство освіти і науки України

1 Attachment

 

 

̳

 

:

[email address]

 

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]