інформація щодо держ службовців Скалацькой, Шишловой, Мамощук
Відповідно до «Рішення КСУ по справі за поданням Жашківської районної ради від 2012 року і Закону України «Про захист персональних даних» вбачається, що не є конфіденційною інформацією персональні дані, що стосуються здійснення особою, яка займає посаду, пов’язану з виконанням функцій держави або органів місцевого самоврядування, посадових або службових повноважень.
В будь-якому випадку, мотивована відповідь розпорядника має містити не тільки формальні посилання на норми закону, які обмежують доступ, а й змістовний аналіз, чому від поширення такої інформації постраждають інтереси осіб. Чому такий захист має переваги над правом суспільства знати таку інформацію. Це, так званий, трискладовий тест з ч.2 ст.6 Закону України «Про доступ до публічної інформації». Про його виконання йдеться і у Постанові Пленуму ВАСУ №10 від 29.09.2016 року.
Відповідно до ч.1 ст. 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь- яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Частиною 1 статті 1 Закону України «Про державну службу» встановлено, що державна служба - це публічна, професійна, політично неупереджена діяльність із практичного виконання завдань і функцій держави.
У розумінні статті 5 Закону України «Про захист персональних даних» не є конфіденційною інформацією персональні дані, що стосуються здійснення особою, уповноваженою на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, посадових або службових повноважень. Не належить до інформації з обмеженим доступом інформація про отримання у будь-якій формі фізичною особою бюджетних коштів, державного чи комунального майна.
До конфіденційної інформації не може бути віднесено інформацію про посадових чи службових осіб (наприклад, дані про освіту, досвід роботи, знання іноземної мови, відсутність судимості тощо), якщо до посади, пов’язаної з виконанням функцій держави або органів місцевого самоврядування, встановлені відповідні кваліфікаційні чи інші обов’язкові для займання цієї посади вимоги (п. 5.8 Постанови Пленуму ВАСУ № 10 від 29.09.2016р. «Про практику застосування адміністративними судами законодавства про доступ до публічної інформації»).
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації та з метою отримання інформації, що має суспільний інтерес, прошу надати наступну інформацію (наступні документи) щодо державних службовців:
1. Прошу надати інформацію щодо наступних працівників Головного управління ДПС в Одеській області: Скалацька Тетяна Іванівна, Шишлова Інна Сергіївна, Мамощук Оксана Миколаївна, а саме: чи було подано Головним управлінням ДПС в Одеській області звітність форми №3-ПН "Інформація про попит на робочу силу (вакансії)" у строк не пізніше 3 робочих днів з дати відкриття вакансії щодо посад, які зайняли вищевказані особи.
2. Надати копію звітності форми №3-ПН щодо вищезазначеного питання.
3. Яким саме чином та де саме (на якому сайті або ін.) було розміщене оголошення про вакантні посади ГУ ДПС в Одеській області за результатами яких на вказані посади було призначено Скалацьку Тетяну Іванівну, Шишлову Інну Сергіївну, Мамощук Оксану Миколаївну?
4. Які саме вимоги до вказаних посад було визначено та де саме (надати відповідне посилання на таке оголошення, копії відповідних документів)?
5. Яким чином та коли Скалацька Тетяна Іванівна, Шишлова Інна Сергіївна, Мамощук Оксана Миколаївна направили документи для участі у конкурсі на вакантні посади н ГУ ДПС в Одеській області? Які саме документи направили для працевлаштування вказані особи?
4. Хто саме входив до складу конкурсної комісії?
5. Хто крім Скалацькой Тетяни Іванівни, Шишловой Інни Сергіївни, Мамощук Оксани Миколаївни брав участь у конкурсі або розглядався як можливий кандидат на вказану посаду?
6. Чому саме вищевказаних осіб було призначено на вказані посади? На підставі чого було зроблено висновок про призначення саме їх?
7. Яким саме чином та де проходила співбесіда з вищевказаними особами? Хто проводив співбесіду? Хто брав участь у співбесіді? Чи здійснювалась відеофіксація (надати копію відеозапису).
8. Надати копію протоколу складеного за результатами співбесіди з вищезазначеними особами та іншими кандидатами на вказані посади в яких визначено чому саме Скалацьку Т.І., Шишлову І.С., Мамощук О.М. прийнято рішення призначити на вказані посади.
Нікого не ображає той, що користується своїм правом - "neminem laedit qui suo jure utitur" (п.27.5 постанови ВС від 07.11.2018 справа №10/5026/995/2012.)
Звертаю Вашу увагу, що відповідь прошу надати попунктно.
З повагою,
Андрій Васюков