Інформація щодо завершення виконання аварійних робіт за Дозволом №362-17 від 31.01.2017р. ПОВТОРНО

Доброго дня!
12.05.2017р. вих №А-3-11/775/180-17.08-49 Департаментом контролю було надано відповідь на запит від 03.05.2017р.
https://dostup.pravda.com.ua/request/inf...
У відповіді Департаментом надано інформацію відносно Дозволу №362-17-16 від 31.01.2017р., замість запитуваного Дозволу №362-17 від 31.01.2017р, тобто надано недостовірну інформацію.

На що я звернула увагу розпорядника інформації. https://dostup.pravda.com.ua/request/inf...
Але відповідь відносно Дозволу №362-17 від 31.01.2017р я так і не отримала.

Тому я повторно прошу надати мені відповідь на мій запит відносно завершення виконання аварійних робіт із відновленням об’єктів благоустрою згідно Дозволу на порушення об`єктів благоустрою від 31.01.2017р. №362-17.

Звертаю вашу увагу на таке:
Згідно п.7.2.13.1 Правил благоустрою території міста Харкова
"Загальний строк виконання аварійних робіт не може перевищувати трьох діб."
п.7.2.13.2 Правил благоустрою території міста Харкова
"Після закінчення аварійних робіт, пов’язаних з порушенням об’єктів благоустрою, суб’єкт господарювання повинен виконати виконавчу зйомку по всій довжині траси з фото фіксацією об’єкту благоустрою (побудованої інженерної мережі - при прокладанні та проведенні ремонту підземних інженерних комунікацій всіх видів) та надати усі матеріали до Служби для внесення в базу даних містобудівного кадастру та закриття аварійних робіт на сайті Служби «1562»."
п.7.2.13.3 Правил благоустрою території міста Харкова
"Після чого особа звертається до Департаменту контролю Харківської міської ради із відповідною заявою. Департамент контролю скликає комісію, яка складається з представників органів, що погоджували проектну документацію, та галузевих департаментів міської ради, перевіряє завершення виконання аварійних робіт із відновленням об’єктів благоустрою, про що складається відповідний акт.

На підставі статей 1,13,19,20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

відповідно Дозволу від 31.01.2017р №362-17:
1)Копію заяви згідно п.7.2.13.3 Правил благоустрою території міста Харкова до Департаменту контролю ХМР;
2)Склад комісії скликаної Департаментом контролю згідно п.7.2.13.3 Правил благоустрою території міста Харкова яка мала перевірити завершення виконання аварійних робіт із відновленням об’єктів благоустрою;
3)Копію акту комісії про завершення виконання аварійних робіт із відновленням об’єктів благоустрою згідно п.7.2.13.3 Правил благоустрою території міста Харкова.

Прошу надати відповідь у відповідності до запитуваних даних згідно ч.1 п.6 ст14 ЗУ "Про доступ до публічної інформації",якою передбачено, що:"1. Розпорядники інформації зобов'язані:6) надавати та оприлюднювати достовірну, точну та повну інформацію, а також у разі потреби перевіряти правильність та об’єктивність наданої інформації і оновлювати оприлюднену інформацію."

У разі повторного порушення мого права на доступ до інформації згідно із ЗУ "Про дступ до публічної інформації", я буду вимушена захищати своє право згідно чинного законодавства України.

З повагою,
Арменуі Авоян

Відділ забезпечення доступу до публічної інформації, Харківська міська рада

1 Attachment

848

 

-----------------------------------------------------------

З повагою,

відділ забезпечення доступу до публічної інформації

Департаменту діловодства Харківської міської ради

mailto: [1][Харківська міська рада request email]

----------------------------------------------------------

С уважением,
отдел обеспечения доступа к публичной информации
Департамента делопроизводства Харьковского городского совета
mailto: [2][Харківська міська рада request email]

 

References

Visible links
1. mailto:[Харківська міська рада request email]
2. mailto:[Харківська міська рада request email]