Інформація від Департаменту земельних відносин
-
Від: Надточий раїса
До: Харківська міська рада -
Доброго дня!
Відповідно до листа від 11.10.2018 № ПУБЛ - 68/0/236-18 Департамента територіального контролю мене повідомлено, що спеціалістами Департаменту за запитом Департаменту земельних відносин Харківської міської ради 10.10.2018 здійснено виїзд на місцевість та проведено обстеження земельної ділянки по вул. Мещанінова, 8 у м. Харкові, за результатами якого складено акт обстеження земельної ділянки (Акт № 1329/18 від 10.10.2018 за підписом заступника начальника відділу Мішурова А.О.).
Також мене повідомлено, що відповідно до листа Департаменту земельних відносин Харківської міської ради від 09.10.2018 вих. № 6891/0/225-18 встановлено, що керуючись вимогами ст. 8 Закону України "Про адміністративні послуги" та положення Департаменту територіального контролю до переліку документів для надання адміністративної послуги зазначеної інформаційної картки внесено, зокрема, акт обстеження земельної ділянки. Відповідь на моє питання щодо надання назви документу, статтю та пункт законодавчого акту на підставі якого в інформаційну картку було внесено необхідність надання акту обстеження земельної ділянки для отримання рішення сесії Харківської міської ради "Про передачу у власність та надання в оренду громадянам земельних ділянок" для будівництва та (або) обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд Департаментом територіального контролю не надано, оскільки згідно їх відповіді інформаційну картку було підготовлено Департаментом земельних відносин.
Однак, відповідно до частини 6 статті 9 Закону України "Про адміністративні послуги" забороняється вимагати від суб'єктів звернень документи або інформацію для надання адміністративної послуги, не передбачені законом.
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1. Прошу надати інформацію щодо стану розгляду моєї заяви від 12.09.2018 поданої через Центр надання адміністративних послуг щодо надання земельної ділянки у приватну власність по вул. Мещанінова, 8 для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка).
2. Прошу надати інформацію щодо підготовки проекту рішення на розгляд чергового пленарного засідання сесії Харківської міської ради яке відбудеться 17.10.2018 з питання надання земельної ділянки у приватну власність по вул. Мещанінова, 8 для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка).
3. Прошу надати інформацію на підставі якого законодавчого акту, (зазначити назву закону, дату прийняття, дату вступу в дію, пункт та статтю), було внесено Департаментом земельних відносин до інформаційної картки документ - акт обстеження земельної ділянки.
4.Прошу надати інформацію яким законодавчим актом (зазначити назву закону, дату прийняття, дату вступу в дію, пункт та статтю) визначений та передбачений для застосування органами місцевого самоврядування та обов'язковим для громадян при надані земельних ділянок "Акт обстеження земельної ділянки".
З повагою,
Надточий Раїса
[1][IMG] . [2]www.avast.com
References
Visible links
1. https://www.avast.com/sig-email?utm_medi...
2. https://www.avast.com/sig-email?utm_medi...
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]