Інклюзивна освіта у Дніпрі
-
Від: Софія Єлагіна
До: Дніпровська міська рада -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1) За якими умовами дітей зараховують до групи інклюзивної освіти? Батькам достатньо подати документи чи дитина має пройти певну комісію або перевірку?
2) Чи обов'язково дитині мати статус інваліда? Чи мають можливість потрапити до груп інклюзивного навчання діти з вадами та порушеннями, але без статусу інваліда?
3) Чи з кожною дитиною у групі інклюзивного навчання має працювати асистент?
4) Скільки учнів інклюзивної форми навчання може бути у класі?
5) Чи кожен клас та кожна школа повинні мати можливість іклюзивного навчання?
6) Чи достатньо місць в інклюзивних класах для дітей з особливими освітніми потребами на даний момент?Якщо ні, то скільки саме не вистачає місць?
7) Чи вистачає асистентів для дітей з особливими освітніми потребами, які проходять навчання в інклюзивних класах? Якщо ні, то скільки асистентів не вистачає?
8) Хто відповідальний за пошук асистента? Батьки, директор, інклюзивно-ресурсний центр, департамент гуманітарної політики чи хтось інший?
9) Що слід робити батькам, якщо асистентів у школі немає або директор відмовляється надавати його за певними причинами?
10) Чи має право директор відмовити батькам дитини з особливими освітніми потребами у відкритті інклюзивного класу, якщо в цьому є необхідність? Що робити батькам у разі відмови директора?
11) Які фахівці займаються з дітьми інклюзивної форми навчання? Чи вистачає їх у Дніпрі?
12) За яких умов фахівцю дозволяють працювати з дітьми інклюзивної форми навчання? Достатньо загальної педагогічної освіти чи має бути додаткова кваліфікація? Яка саме?
13) Хто розробляє програму для дитини з особливими освітніми потребами? Чим вона відрізняється від загальної шкільної програми?
14) Які відмінності мають класи з інклюзією та звичайні класи?
15) Після 4 класу дитину з особливими освітніми потребами і надалі супроводжує асистент чи вона самостійно продовжує навчання?
16) З якою періодичністю оцінюють необхідність подальшої інклюзії дитини та яким чином її перевіряють?
17) Які функції інклюзивно-ресурсного центру?
19) Скільки освітніх установ мають інклюзивні класи?
20) Скільки інклюзивних класів є у Дніпрі?
21) Скільки дітей з особливими освітніми потребами наразі є у Дніпрі? Скільки дітей з особливими освітніми потребами наразі навчаються за програмою інклюзивної освіти?
22) Скільки педагогів та асистентів наразі обслуговують дітей інклюзивної форми навчання у Дніпрі?
23) Скільки інклюзивно-ресурсних центрів наразі є у Дніпрі?
24) Перелік адрес інклюзивно-ресурсних центрів
З повагою,
Софія Єлагіна
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]