Хто відповідальний за чартерний рейс: авіакомпанія чи туроператор?

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Сталася затримка рейсу на 19 годин. Звернулися до авіакомпанії за компенсацію. Авіакомпанія «Браво» (Bravo Airways) дала таку відповідь: рейс чартерний , щодо питань компенсації, звертайтесь до туроператора у якого ви придбали білети на цей рейс.

Чи правомірна відповідь авіакомпанії?

Згідно ч.1. 4 ст.20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту. У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

З повагою,

Dmytro

Канцелярия, Державна авіаційна служба України

2 Attachments

 

 

З повагою
Відділ документаційного забезпечення

та контролю за виконанням  управління справами
Державної авіаційної служби України
пр-т Перемоги, 14, Київ, 01135
+38 044 351 53 99
[1]www.avia.gov.ua

 [2]SAAU_logo_v1

 Please consider the environment before printing this e-mail

 

From: Dmytro Torianyk [mailto:[email address]]
Sent: Friday, July 14, 2017 5:22 PM
To: Quality Bravoairways
Cc: [Державна авіаційна служба України request email]; [email address]
Subject: Re: Офіційний запит

 

Прошу надати офіційний лист про те, що рейс BAY4410 Мальта-Київ, прилетів
до міжнародного аеропорту Київ(Жуляни) із затримкою 19 годин.

 

2017-07-14 15:08 GMT+03:00 Quality Bravoairways
<[3][email address]>:

Шановні, Дмитро та Катерина,

 

Рейс 4410 – чартерний рейс, щодо питань компенсації, звертайтесь до
туроператора у якого ви придбали білети на цей рейс.

З повагою,

Авіакомпанія «Браво»

 

From: Dmytro Torianyk [mailto:[4][email address]]
Sent: Thursday, July 13, 2017 2:27 PM
To: [5][email address]; [6][Державна авіаційна служба України request email];
[7][email address]
Subject: Офіційний запит

 

Добрий день!

 

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної
інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із
запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації,
прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

 

Рейс 4410 Мальта - Київ, який мав прибути 09.07.2017 о 04.10, насправді
прибув із затримкою на19 годин.

У зв'язку з цим прошу надати компенсацію за затримку згідно із
[8]Правилами повітряних перевезень пасажиріві багажу

розділ XVI. Права пасажирів у разі відмови в перевезенніI скасування або
затримки рейсів

Глава 4. Компенсація пасажирам у разі затримки рейсу

 

Згідно ч.1. 4 ст.20 Закону України «Про доступ до публічної інформації»
розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не
пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту. У разі якщо запит
стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку
інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може
продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням
такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації
повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з
дня отримання запиту.

З повагою, пасажири:

Dmytro Torianyk

Kateryna Banasko

 

References

Visible links
1. http://www.avia.gov.ua/
3. mailto:[email address]
4. mailto:[email address]
5. mailto:[email address]
6. mailto:[Державна авіаційна служба України request email]
7. mailto:[email address]
8. http://avia.gov.ua/uploads/documents/868...