Корупційні звязки у місцевих радах України
-
Від: Игорь
До: Антимонопольний комітет України -
Доброго дня!
В звязку з тим, що наша організація не одноразово зверталася по фактам протизаконних дій Одеської міської ради в частині паркування, стоянки та Рішень міської ради, що відносяться до цієї сфери.
Не одноразово, роз’яснювали та запитували по поводу незаконно та порушующих законодавство сплачених податків, поборів та платежів.
Адреса індивідуалізує предмет (земельна ділянка може мати кадастровий номер) на якій проводиться господарська діяльність з паркування у цивільних та господарських відносинах.
Підтверженням, законості Адреси, є Адресна довідка
У Рішеннях міських рад по всій Україні присутні вигадані адреси, що не мають ніякого підтвердження….
Як приклад: Рішення Одеської міської ради №5286-УІ від 27.08.2014 року(Перелік)
https://omr.gov.ua/ru/acts/council/62639/
МІСЬКІ РАДИ УКРАЇНИ ШАХРАЙСКИ БЕЗ ВСТАНОВЛЕННОЇ ЗАКОНОДАВСТВОМ - АДРЕСИ та КАДАСТРОВИХ НОМЕРІВ - крадуть гроші та обманюють жителів міст нашої Держави... В ТОМУ РАХУНКУ І ПОДАТКИ.
От же оподаткування паркувальним збором у містах України йде з вигаданих міськими радами та не сформованих згідно 79 ст Земельного кодексу земельних ділянок, що підпадає під корупційне законодавство.
Вигадані адреси використовуються в Рішеннях міської ради, як приклад у так званих Переліках земельних ділянок виделених під паркування взагалі по всій Україні. Зазначим, що, адреса є істотною умовою договору за вказівкою закону.
У Договорах на обслуговування паркувальних майданчиків, зазначаються вигадані адреси, що не дають змоги громадянам України ідентифікувати саме ці майданчики.
Звернувшись у вересні 2018 року до суду: Справа № 1540/4632/18, про визнання нечинним та скасуванню Рішення Одеської міської ради № 1251 – VI від 20 вересня 2011 року «Про затвердження Положення про організацію та порядок паркування транспортних засобів у м.Одеса» з додатками, ми отримали 27 серпня 2019 року Постанову суду: «про визнання протиправним та нечинним Рішення Одеської міської ради № 1251 – VI від 20 вересня 2011 року «Про затвердження Положення про організацію та порядок паркування транспортних засобів у м.Одеса», що вступило в силу з моменту підпису суддями 2 вересня 2019 року.
Згідно з рішенням суду, міська рада з допомогою податкової на протязі більш ніж 8 років з 20 вересня 2011 року, незаконно вимагала та знімала з громадян та юридичних осіб міста кошти паркувального сбору.
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
- Скільки саме коштів паркувального сбору, незаконно було сплачено фізичними та юридичними лицями з дня прийняття Рішення Одеської міської ради № 1251 – VI від 20 вересня 2011 року «Про затвердження Положення про організацію та порядок паркування транспортних засобів у м.Одеса».
- Як перевірялися органами державної влади, Державної фіскальної служби, поліції, Служби Безпеки та Прокуратури законність сплачуваних коштів паркувального сбору з 2011 року по Рішенню Одеської міської ради № 1251 – VI від 20 вересня 2011 року «Про затвердження Положення про організацію та порядок паркування транспортних засобів у м.Одеса»
- Як саме держава буде компенсувати всі незаконно сплачені кошти паркувального сбору з 2011 року по Рішенню Одеської міської ради № 1251 – VI від 20 вересня 2011 року «Про затвердження Положення про організацію та порядок паркування транспортних засобів у м.Одеса»
ВІДПОВІДІ НА ПИТАННЯ ВИМАГАЕМО ДАТИ ОКРЕМО ПО КОЖНОМУ
Направити на поштову адресу: 65033, м.Одеса, вул.Новікова 2а, буд.42а
З повагою,
Голова громадської організації "Корупція Стоп"
Француз Игор Вікторович