Міжнародний аеропорт Київ та затримка рейсу

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Перше питання. 10.07.2017 звернувся до чергового керуючого аеропортом із проханням складання акту про запізнення рейсу 4410 Мальта-Київ на 19 годин.
Мені відмовили і сказали, що ніяких подібних документів аеропорт не надає. Чи правомірною була відмова скласти акт про затримку рейсу?

Друге питання. У зв'язку із затримкою рейса на 19 годин, чи маю я право на компенсацію від авіакомпанії?
Який розмір отримання компенсації?
Яка процедура отримання та в який строк?

Відповідь прошу надати на електронну адресу.

Згідно ч.1. 4 ст.20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту. У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

З повагою,

Dmytro

Канцелярия, Державна авіаційна служба України

1 Attachment

З повагою
Відділ документаційного забезпечення
та контролю за виконанням управління справами
Державної авіаційної служби України

пр-т Перемоги, 14, Київ, 01135
+38 044 351 53 99
www.avia.gov.ua

Please consider the environment before printing this e-mail

показати цитоване

Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

У вашій відповіді від 14 липня 2017 року ви зазначили, що у главі 4 розділу XVI Правил - компенсація не передбачена.

Прокоментуйте будь ласка розділ XVI. Права пасажирів у разі відмови в перевезеннії скасування або
затримки рейсів.
http://avia.gov.ua/uploads/documents/868...
починаючи зі сторінки 63.
А саме зверніть увагу на:
Глава 4. Компенсація пасажирам у разі затримки рейсу
2. Якщо затримка рейсу перевищує п’ять годині пасажирам має бути
запропоновано обслуговування відповідно до пункту 2 глави 2 цього розділу.(стор.69)
В свою чергу
в пункті 2 глави 2 цього розділу сказано(стор.64):
2. Крім !!!виплати винагороди!!!, перевізник зобов’язаний запропонувати пасажиру на вибір:
відшкодування вартості перевезення впродовж семи днів, яке має бути виплачене готівкою, електронним банківським переказом, банківськими
дорученнями або банківськими чеками чи за наявності засвідченої у письмовій
формі згоди пасажира у вигляді дорожніх чеків та/або інших послуг, повної
вартості квитка за ціною, за якою його придбано, за невикористану частину
квитка та за використану частину або частини квитка, якщо рейс більше не
задовольняє потреби пасажира, а також забезпечити за потреби зворотний
рейс у початковий пункт відправлення за першої можливості;
або зміну маршруту, яка повинна здійснюватися за відповідних
транспортних умов: до кінцевого пункту призначення – за першої можливості;
або до кінцевого пункту – у пізніший час за бажанням пасажира та за
наявності вільних місць.

Згідно ч.1. 4 ст.20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту. У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

З повагою,

Dmytro