Надання персональних данних держ службовця
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1. Чи відноситься до конфіденційної інформації про особу, яка є державним службовцем (начальником управління запобігання фінансовим операціям, пов'язаним з легалізацію доходів, одержаних злочинним шляхом ГУ ДПС в Одеській області) та яку не можна поширювати наступні відомості:
- відомості про трудову діяльність визначені у трудовій книжці (із наданням відповідних копій);
- відомості про заохочення та стягнення такої особи (із наданням відповідних копій наказів);
- відомості про заробітну плату такої особи (із зазначенням усіх складових, нарахувань та вирахувань);
- відомості про те, яким чином таку особу було призначено на посаду із наданням копій протоколів та витягів співбесід, тестування та ін.;
- відомості про перетинання такою особою Державного кордону України;
- відомості про функціональні обовязки такої особи (з наданням відповідних копій);
- відомості про накази про призначення на посаду та звільнення з посади такої особи (з наданням відповідних копій);
- відомості про трудові договори та контракти (з наданням відповідних копій) укладених з таким держ службовцем;
2. Чи може бути надано таку інформацію будь якій особі, яка звернулась із запитом про надання публічної інформації?
3. Чи відноситься до конфіденційної інформації про особу, яка є державним службовцем та яку не можна поширювати вищевказані відомості (якщо така особа займає іншу державну посаду)?
Відповідно до «Рішення КСУ по справі за поданням Жашківської районної ради від 2012 року і Закону України «Про захист персональних даних» вбачається, що не є конфіденційною інформацією персональні дані, що стосуються здійснення особою, яка займає посаду, пов’язану з виконанням функцій держави або органів місцевого самоврядування, посадових або службових повноважень.
В будь-якому випадку, мотивована відповідь розпорядника має містити не тільки формальні посилання на норми закону, які обмежують доступ, а й змістовний аналіз, чому від поширення такої інформації постраждають інтереси осіб. Чому такий захист має переваги над правом суспільства знати таку інформацію. Це, так званий, трискладовий тест з ч.2 ст.6 Закону України «Про доступ до публічної інформації». Про його виконання йдеться і у Постанові Пленуму ВАСУ №10 від 29.09.2016 року.
З повагою,
Андрій Васюков