надання публічної інформації про держ службовців ГУ ДПС в Одеській області
Відповідно до «Рішення КСУ по справі за поданням Жашківської районної ради від 2012 року і Закону України «Про захист персональних даних» вбачається, що не є конфіденційною інформацією персональні дані, що стосуються здійснення особою, яка займає посаду, пов’язану з виконанням функцій держави або органів місцевого самоврядування, посадових або службових повноважень.
В будь-якому випадку, мотивована відповідь розпорядника має містити не тільки формальні посилання на норми закону, які обмежують доступ, а й змістовний аналіз, чому від поширення такої інформації постраждають інтереси осіб. Чому такий захист має переваги над правом суспільства знати таку інформацію. Це, так званий, трискладовий тест з ч.2 ст.6 Закону України «Про доступ до публічної інформації». Про його виконання йдеться і у Постанові Пленуму ВАСУ №10 від 29.09.2016 року.
Відповідно до ч.1 ст. 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь- яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Частиною 1 статті 1 Закону України «Про державну службу» встановлено, що державна служба - це публічна, професійна, політично неупереджена діяльність із практичного виконання завдань і функцій держави.
У розумінні статті 5 Закону України «Про захист персональних даних» не є конфіденційною інформацією персональні дані, що стосуються здійснення особою, уповноваженою на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, посадових або службових повноважень. Не належить до інформації з обмеженим доступом інформація про отримання у будь-якій формі фізичною особою бюджетних коштів, державного чи комунального майна.
До конфіденційної інформації не може бути віднесено інформацію про посадових чи службових осіб (наприклад, дані про освіту, досвід роботи, знання іноземної мови, відсутність судимості тощо), якщо до посади, пов’язаної з виконанням функцій держави або органів місцевого самоврядування, встановлені відповідні кваліфікаційні чи інші обов’язкові для займання цієї посади вимоги (п. 5.8 Постанови Пленуму ВАСУ № 10 від 29.09.2016р. «Про практику застосування адміністративними судами законодавства про доступ до публічної інформації»).
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації та з метою отримання інформації, що має суспільний інтерес, прошу надати наступну інформацію (наступні документи) щодо державних службовців:
1. Прошу повідомити чи працюють в Головному управлінні ДПС в Одеській області наступні особи:
Скалацька Тетяна Іванівна;
Шишлова Інна Сергіївна;
Мамощук Оксана Миколаївна;
2. Якщо вказані особи працюють в Головному управлінні ДПС в Одеській області прошу надати копії наказів про призначення вказаних осіб на посади (якщо посади змінювались то відповідно накази про призначення по кожній посаді), функціональних (посадових обов'язків), контрактів (у разі заключення з вказаними особами), відомостей щодо виплати заробітної плати з розбівкою помісячно та із зазначенням усіх виплачених надбавок, премій та ін. за 2022 - 2023 роки.
3. Прошу надати копії заяв про призначення на посаду вказаних осіб та інших наданих ними під час працевлаштування документів, надання яких є необхідним для працевлаштування на посаду держ службовця та встановлене відповідними кваліфікаційними чи іншими обов’язковими для займання цієї посади вимогами
Нікого не ображає той, що користується своїм правом - "neminem laedit qui suo jure utitur" (п.27.5 постанови ВС від 07.11.2018 справа №10/5026/995/2012.)
Звертаю Вашу увагу, що відповідь прошу надати попунктно.
З повагою,
Андрій Васюков