Незаконний продаж держмайна у 2005 --2016 роках на ДП УСТФ "Укртелефільм"
У цього запиту дуже багато відповідей, тому вони розміщені на кількох сторінках:
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи): Прошу надати інформацію про проведення досудового розслідування незаконного продажу держмайна 56-ти квартир керівництвом ДП УСТФ "Укртелефільм" у 2005 - 2016 роках! Частина квартир незаконно передана у власність суддям, прокурорам та іншим посадовим особам безкоштовно через Департамент КМДА!
З повагою,
Людмила Половинська
³. . .
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи): Прошу надати інформацію про проведення досудового розслідування незаконного продажу держмайна 56-ти квартир керівництвом ДП УСТФ "Укртелефільм" у 2005 - 2016 роках! Частина квартир незаконно передана у власність суддям, прокурорам та іншим посадовим особам безкоштовно через Департамент КМДА!
З повагою,
Людмила Половинська
З повагою,
Людмила Половинська
³. . .
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]
Доброго дня!: Прошу надати інформацію про проведення досудового розслідування незаконного продажу держмайна 56-ти квартир керівництвом ДП УСТФ "Укртелефільм" у 2005 - 2016 роках! Частина квартир незаконно передана у власність суддям, прокурорам та іншим посадовим особам безкоштовно через Департамент КМДА! На моє переконання інформація щодо проведення досудового розслідування з питань РОЗКРАДАННЯ ДЕРЖМАЙНА У 2005 -- 2016 роках на ДП "УСТФ "Укртелефільм" є Суспільно важливою та має бути донесена до громадян !!! Я НЕ ЗАПИТУЮ таємну чи службову інформацію!
З повагою,
Людмила Половинська
³. . .
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]
Людмила Половинська залишив коментар ()
ОФІЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ НА САЙТІ НАБУ від 28.09.2020 : Ключові події
12 лютого 2018 року — початок розслідування.
6 лютого 2019 року — повідомлення про підозру трьом особам.
16 квітня 2019 року — оголошено в міжнародний розшук четвертого підозрюваного.
26 квітня 2019 року — завершення розслідування стосовно 3 осіб.
27 вересня 2019 року — справу щодо завдання збитків «Укртелефільму» скеровано до суду.
Людмила Половинська залишив коментар ()
Повідомлення на сайті НАБУ від 28.09.2020 стосується завершення "досудового розслідування" справи з 07.2017 по 09.2019 про цю справу мені все відомо, я про це НЕ ЗАПИТУЮ !
Доброго дня! Прошу надати дійсну, достовірну інформацію щодо проведення розслідування НЕЗАКОННОГО продажу державного майна на ДП "УСТФ "Укртелефільм" в період з 2005 по 2016 роки! Керівники Аніщенко, Петренко, Артеменко та інші отримували прибуток від продажу майнових прав на 56 квартир та іншого майна в будинку, побудованому на місці Трьох цехів цілісного майнового комплексу державного підприємства. Розділили територію студії на Туманяна,15, на чотири земельні ділянки з різними кадастровими номерами, це і Туманяна, 15-А і інші. Також, у 2005- 2016 роках державне майно на "УСТФ "Укртелефільм" продавали за " Тимчасовим положенням про порядок продажу та використання майнових прав на держ.майно ДП "УСТФ "Укртелефільм" від 03.06.2008 року за підписом Бійми О.І. Оцінку майнових прав на державне майно проводила "комісія" у складі начальника канцелярії, начальника частини відеомонтажа та директора творчо-виробничого об'єднання, які назначали "справедливу ціну" на квадратні метри держ.майна для продажу керівникам департаментів Держкомтелерадіо та іншим " уважаемым людям". Ще "продавцями держмайна" надавалась "знижка" на оплату, якщо 20 відсотків від вартості буде оплачено готівкою безпосередньо їм. Отже, на момент продажу майнових прав на державне майно-квартири у 2005- 2016 керівництво ДП " УСТФ "Укртелефільм" не отримало права власності, не провело оцінку квартир ліцензованим оцінювачем, не отримало квартири по Актах прийому- передачі у 2012 році після виведення інвестиційного внеску в будівництво, і НЕ поставило все набуте державне майно на баланс підприємства після введення будинку в експлуатацію у квітні 2012 !!! Так, так..у 2013 продавці-керівники підписали фіктивну порівняльну ведомість з фіктивним представником забудовника, щоб мати можливість роками її оскаржувати в судах! У НАБУ була можливість почати розслідування цих "помилок керівників" ДП у березні 2016 року, тоді могли і не допустити до ще одного " НЕзаконного продажу держмайна у 2017--2018 "... але державні службовці НАБУ надають закодовані відповіді щодо № 52018000000000058 від 18.02.2019 та №52018000000000098 від 12.02.21... що це? якийсь двозначний збіг? Вся наведена мною інформація отримана з публічних повідомлень КРУ, ДФІ, Держаудиту з публічних відкритих джерел.
З повагою,
Людмила Половинська
³. . .
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]
Доброго дня! Прошу повернути мені документи , надані мною 2 листопада 2018 року на особистому прийомі громадян Ситником А.С. Директором НАБУ. Документи прийняті державним службовцем приймальні громадян НАБУ, про що свідчить складений перелік з описом у двох примірниках, з номером реєстрації та штампом приймальні у відповідності до законодавства України. Надані мною документи не спонукали НАБУ до розслідування незаконного продажу державного майна у 2004-2016 роках на ДП "УСТФ "Укртелефільм", розкрадання прибутку від продажу держ.майна, надання хабарів у вигляді "службових квартир" суддям, прокурорам та іншим, хто в подальшому мав "кришувати помилки керівників " державного підприємства. Там ще і розділення землі зі зміною цільового призначення на чотири частини, знесення трьо цехів цілісного майнового комплексу без обстеження та Актів... і нахабні фальсифікації "Звітів з праці" з розкраданням фондів заробітної плати і торгівля кіно-відеопродукцією за бюджетні кошти з подальшими нерозрахунками з творчими групами, які створювали фільми.. і невиконання держзамовлення з намаганням продавати старі фільми під виглядом новостворених, і незаконні багаторічні безоплатні "відпустки" для працівників творчо-виробничого об'єднання, хоча в "Звітах з праці " всі ! отримували заробітну плату згідно штатних розписів! І незаконні дії ТОВ ОП "Укртелефільм", яке було створено для того щоб взяти в оренду державне підприємство з подальшою зміною діяльності. Саме така мета була прописана в Статуті ТОВ ОП "Укртелефільм". Статут визнано недійсним Господарським судом міста Києва і ТОВ ОП "Укртелефільм" також припинено Госп. судом ще у березні 2008 року... АЛЕ завдяки відвертим хабарям та договорнякам ТОВ ОП заходить на державне підприємство 03.06.2008 року і починає торгівлю державним майном - квартирами, паркомісцями та землею під нове будівництво. Там ще багато -багато примітивних "наперсточных" махінацій, які принесли вагомі прибутки "помилявшимся керівникам"- це і постійна заміна судових рішень в Держ.реєстрі судових рішень, це і зникнення всіх "Звітів з праці" до 2015 року, які "знищили під час Революції Гідності"... в архіві Держкомтелерадіо на восьмому поверсі... Це і постійне " зникнення всієї документації державного підприємства" з 2004 року...Ну і нарешті- це фіктивне банкрутство державного підприємства через те що черговий керівник ДП , призначений Держкомтелерадіо нарахував членам ТОВ ОП "Укртелефільм" по 15 заробітних плат матеріальної допомоги у 2017 році за 2015 рік, а вони швиденько отримали Судові накази без розгляду законності таких нарахувань на непрацюючому підприємстві. Ще трошки і , нарешті, відбудеться внесення змін до закону про суспільне мовлення "з урахуванням фактичного стану ДП "УСТФ "Укртелефільм" неможливо перетворити його та приєднати до Суспільного мовника"... треба продовжити забудову території зі знесенням двоповерхового адміністративного корпусу! Саме так має завершитись схема, запущена під час відкритого засідання Комітету ВР з питань свободи слова на ДП "УСТФ"Укртелефільм" у лютому 2016 року з виведення цього підприємства з закону " Про суспільне мовлення". Прошу повернути мені документи !
З повагою,
Людмила Половинська
³. . .
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]
Людмила Половинська залишив коментар ()
На сьогодні 04.04.2021 існує чотири юридичні особи "Укртелефільм"-- 1. ДП УСТФ "Укртелефільм" код ЄДРПОУ 02841347 адреса Київ, Туманяна, 15; 2.ДСП "Укртелефільм" код ЄДРПОУ 35524710, Київ, Кирилівська, 160, / начебто приватизоване/; 3. ТОВ ОП "Укртелефільм" код 33298319 , Київ, Туманяна, 15, /знаходиться в стані припинення 14 років... у 2008 Статут скасовано рішенням Госп. суду..., але через різні суди намагались взяти в оренду цілісний майновий комплекс ДП до відміни статті в Адміністративному кодексі України/; 4.ТОВ ОП--2 "Укртелефільм", Київ , Кирилівська, 160, утворене Наказом № 32 від 1 червня 2020 за підписом Голови Держкомтелерадіо Наливайка О.І. через рік після "приватизації" ДСП у серпні 2019 року через Фонд Держмайна. КРИСТРАЖІ --- в яких заховане вкрадене державне майно, надія на вічне життя держслужби, коли до них доторкаєшся-- вони розмножуються ! Методика їх знищення описана в новітній класиці про боротьбу Гаррі Поттера з тим, кого неможна називати!
Доброго дня! Наголошую! Я передала документи Ситнику А. під час особистого прийому з власною заявою про корупційні дії високопосадовців у схемі розкрадань державних земель та державного майна в період з 2004 по 2016 роки! Державний службовець Кравчук у своїй відповіді маніпулятивно перекручує не тільки дати та номери досудових проваджень, а відверто БРЕШЕ, що я передавала документи йому під час "досудового розслідування розкрадань" у 2017-2018 роках!!! Ні, держслужбовець Кравчук К.О. я Вам НІЧОГО НЕ ПЕРЕДАВАЛА! І чекаю на відмову у відкритті досудового провадження з поверненням мені документів у приймальні НАБУ!
З повагою,
Людмила Половинська
³. . .
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]
Доброго дня! Також прошу надати мені відповідь на мою заяву від 15 лютого 2016 року про корупційну схему розкрадань державного майна та прибутку від продажу держмайна та інших зловживань службовим становищем керівниками ДП "УСТФ "Укртелефільм" у змові з керівниками Держкомтелерадіо та іншими Високопосадовцями. Моя заява була передана до НАБУ від Комітету ВРУ. Відповідь від НАБУ я НЕ ОТРИМАЛА! Всі документи прошу надати мені особисто в приймальні громадян НАБУ.
З повагою,
Людмила Половинська
³. . .
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]
Доброго дня! Керівнику управління Я.Кравченко прошу надати мені копії запитуваних мною документів! Жодної відповіді я НЕ отримувала!
З повагою,
Людмила Половинська
³. . .
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]
Доброго дня! Повідомляю, що Сюмар у листі до НАБУ просить надати відповідь після розгляду МЕНІ !!! Але мені відповідь НЕ НАДАНО ! Мені надіслали копію листа від НАБУ до Сюмар, у відповідь на мій запит на публічну інформацію! Таким, чином керівництво НАБУ сприяло виведенню державного майна у розмірі 68 000 000 з державного підприємства УСТФ "Укртелефільм" у 2017 - 2016 роках не розглянувши мою заяву у березні 2016 року про корупційний злочин з цього питання ! Також, мені НЕ НАДАНО відповідь від НАБУ за підписом Ситника після особистого прийому у листопаді 2018 року, на прийомі я подала ще одну заяву додатком до заяви від 2016 року з документами для розгляду! Повторюю, що керівництво НАБУ порушило мої громадянські права тим, що не внесло відомості до ЄРДР два рази за моїми заявами від 2016 та 2018 року! Вимагаю надати МЕНІ відповіді на мої особиств заяви ! Вимагаю повернути мені всі документи, надані мною у листопаді 2018 року у відповідності до складеного переліку. Всі документи і відповіді за підписом Ситника прошу надати мені особисто у приймальні громадян НАБУ !
З повагою,
Людмила Половинська
³. . .
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]
Людмила Половинська залишив коментар ()
Відповідь_звернення_Суспільне_мовлення_Укртелефільм
Входящие
Олександр Опанасенко <o.v.opanasenko@gmail.com>
Приложения
26 мая 2016 г., 14:26
кому: я
Шановна пані Людмило!
За дорученням Голови фракції «Об'єднання "Самопоміч» ваше електронне звернення щодо результатів голосування за проект Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про Суспільне телебачення і радіомовлення України» щодо порядку приєднання ДП «Українська студія телевізійних фільмів «Укртелефільм» що надійшло на електронну пошту уважно розглянуто, з приводу чого зазначу наступне.
17 квітня 2014 року Верховною Радою України було прийнято Закон України «Про Суспільне телебачення і радіомовлення України» № 1227-VII. Частиною 2 ст. 1 зазначеного Закону передбачено створення Національної суспільної телерадіокомпанії України (НСТУ), зокрема на базі НТКУ, Національної радіокомпанії України (НРКУ) та державного підприємства "Українська студія телевізійних фільмів «Укртелефільм» (ДП "УСТФ «Укртелефільм»), що реорганізуються шляхом приєднання до НТКУ.
На виконання Закону Кабінетом Міністрів України було прийнято Постанову № 693 від 07.11.2014 р. «Про утворення публічного акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія України» та Постанову № 567 від 05.08.2015 р. «Деякі питання утворення публічного акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія України».
Пунктом 1 Постанови № 567 Державний комітет телебачення і радіомовлення України визначено органом, що здійснює функції з управління майном НТКУ, а п. 2 тієї ж Постанови утворено та затверджено голову комісії з реорганізації визначених телерадіокомпаній, зокрема й НТКУ, НРКУ та ДП «УСТФ «Укртелефільм».
Постанова № 567 зобов’язує Держкомтелерадіо вжити заходів щодо реорганізації юридичних осіб, зазначених в абзаці першому пункту 2 цієї постанови, приєднанням їх до НТКУ, а також заходів щодо утворення НСТУ відповідно до порядку, затвердженого цією постановою.
На виконання Постанови № 567 Держкомтелерадіо було прийнято наказ від 25.08.2015 р. № 173 «Про реорганізацію державного підприємства «Українська студія телевізійних фільмів «Укртелефільм». Згідно з п. 2 зазначеного наказу було вирішено припинити діяльність ДП «УСТФ «Укртелефільм» та створено комісію з її реорганізації.
Відповідно до п. 5 наказу № 173, голову комісії з реорганізації було зобов’язано до 30.11.2015 р. скласти передавальний акт (у чотирьох примірниках) та в строк до 10.12.2015 р. здійснити припинення діяльності ДП «УСТФ «Укртелефільм».
Водночас, з 25.08.15 комісією з реорганізації ДП «УСТФ "Укртелефільм», утвореною відповідно до наказу № 173, не було здійснено жодних дій щодо припинення підприємства, що є грубим порушенням законодавства України. Тому 10.11.2015 Держкомтелерадіо своїм наказом № 346 вніс зміни до наказу від 25.08.2015 року №173 та затвердив комісію з реорганізації у новому складі. Крім того, наказом № 247 від 25.11.2015 «Про передачу справ ДП «УСТФ «Укртелефільм», було зобов’язано до 30.11.2015 передати голові комісії з реорганізації Любченко О. М. справи, зокрема й правоустановчі, звітні, інші документи, судові та особисті справи, договори, печатку та штампи державного підприємства згідно з чинним законодавством.
На жаль, колишнє керівництво студії відмовилося виконувати законні вимоги представників Держкомтелерадіо й НТКУ і, фактично, продовжило саботувати виконання своїх обов’язків та перешкоджало здійсненню законної діяльності керівника комісії з реорганізації.
Такі дії колишніх посадових осіб ДП «УСТФ «Укртелефільм» безумовно призвели до відстрочення проведення реорганізації «Укртелефільм», та значно відстрочили утворення Суспільного мовника України.
Така ситуація поставила під загрозу запуск суспільного мовлення відповідно до європейських стандартів, що в свою чергу є невиконанням Україною умов Порядку денного Асоціації Україна — ЄС (2013), а також недотримання зобов’язанням України перед Радою Європи («Перетворення державних телерадіокомпанії в канали суспільного мовлення згідно з відповідними стандартами Ради Європи» Резолюція 1466 (2005) Парламентської Асамблеї Ради Європи «Про виконання обов'язків та зобов'язань Україною» від 5 жовтня 2005 року).
Саме тому, щоб подолати саботаж і мати можливість створити ПАТ «НСТУ», народні депутати з Комітету з питань свободи слова та інформаційної політики зареєстрували проект Закону України Про внесення змін до Закону України «Про Суспільне телебачення і радіомовлення України» щодо порядку приєднання ДП «Українська студія телевізійних фільмів «Укртелефільм».
Закон вносить зміни до ст. 1 закону та Перехідні положення закону "Про суспільне телебачення і радіомовлення України". Зокрема, у ст. 1 визначається спосіб приєднання ДП "Українська студія телевізійних фільмів "Укртелефільм" шляхом перетворення на публічне акціонерне товариство, 100% акцій якого належать державі, і з подальшим приєднанням до Національної громадської телерадіокомпанії України.
При цьому Закон встановлює, що Кабінет Міністрів України має визначити окремий порядок перетворення ДП «УСТФ «Укртелефільм» з урахуванням фактичного стану державного підприємства.
В Вашому зверненні Ви також зазначаєте про блокування керівництвом ДП «УСТФ «Укртелефільм» перевірок Державної фінансової інспекції України та Державної фіскальної служби України, складання ліквідаційних балансів з метою приховати корупційну схему по розкраданню державного майна та значних коштів, отриманих за продаж майнових прав на квартири у незаконно побудованому будинку на території студії.
Зазначені питання щодо виявлення корупційних ознак в діях керівництва ДП «УСТФ «Укртелефільм» належать до компетенції саме Національного антикорупційного бюро України, тому, керуючись ч. 3 ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» ваше письмове звернення, після його ретельного вивчення було скеровано за належністю саме до даного державного органу до компетенції якого належить вирішення порушених у Вашому зверненні питань по суті.
Також, повідомляю, що члени Комітету з питань свободи слова та інформаційної політики за результатом проведення засідання 17 лютого 2016 року вирішили звернутися до Міністерства внутрішніх справ України та Генеральної прокуратури України стосовно обставин конфлікту навколо ДП «Студія «Укртелефільм».
Наостанок, дозвольте висловити Вам подяку за небайдужість до політичних подій, що відбуваються в державі та за конкретні пропозиції. Зі стенограмою засідання комітету від 13 квітня 2016 р. Ви можете ознайомитись за посиланням: http://komsvobslova.rada.gov.ua/komsvobs...