Офіційний вебсайт

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Олег, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

За результатами публічної закупівлі UA-2023-08-25-001450-a Міністерством у справах ветеранів України був укладений договір з ФОП “ЦІПІНЮК ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ” загальною вартістю 995 000,00 грн про надання послуг з технічної підтримки вебсайту Міністерства у справах ветеранів України та приведення у відповідність до затверджених стандартів інклюзивності.
Відповідно до звіту про виконання договору про закупівлю договір виконано у повному обсязі, за що виконавець отримав 995 000,00 грн.

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи), прошу надати наступну інформацію стосовно виконання виконавцем договору покладених на нього згідно договору завдань:

1. Завдання: реалізація взаємодії офіційного вебсайту Мінветеранів з Єдиним державним веб-порталом відкритих даних (data.gov.ua), згідно з вимогами Замовника;
Прошу надати інформацію які вимоги Замовника були до взаємодії з Єдиним державним веб-порталом відкритих даних та яким чином реалізована така взаємодія і в чому вона полягає.

2. Завдання: реалізація взаємодії офіційного вебсайту Мінветеранів з системою електронного документообігу «АСКОД», згідно з вимогами Замовника;
Прошу надати інформацію які вимоги Замовника були до взаємодії з системою електронного документообігу та яким чином реалізована така взаємодія. Прошу надати посилання на відповідну вебсторінку офіційного вебсайту Мінветеранів, на якій реалізовано таку взаємодію.

3. Завдання: створення інтерактивної форми відправки звернень громадян (для фізичних осіб), згідно з вимогами Замовника;
Прошу надати інформацію які вимоги Замовника були до інтерактивної форми відправки звернень громадян і яким чином вони були реалізовані. Прошу надати посилання на відповідну вебсторінку офіційного вебсайту Мінветеранів, на якій реалізовано подачу такої інтерактивної форми.

4. Завдання: створення інтерактивної форми відправки запит на доступ до публічної інформації, згідно з вимогами Замовника;
Прошу надати інформацію які вимоги Замовника були до інтерактивної форми відправки запитів на доступ до публічної інформації і яким чином вони були реалізовані. Прошу надати посилання на відповідну вебсторінку офіційного вебсайту Мінветеранів, на якій реалізовано подачу такої інтерактивної форми.

5. Завдання: створення інтерактивної форми відправки повідомлень про порушення антикорупційного законодавства, згідно з вимогами Замовника;
Прошу надати інформацію які вимоги Замовника були до інтерактивної форми відправки відправки повідомлень про порушення антикорупційного законодавства і яким чином вони були реалізовані. Прошу надати посилання на відповідну вебсторінку офіційного вебсайту Мінветеранів, на якій реалізовано подачу такої інтерактивної форми.

6. Завдання: створення адміністративного модулю, в системі керування змістом вебсайту з керування отриманими повідомленнями;
Прошу надати інформацію яким чином реалізовано завдання?

7. Завдання: реалізація взаємодії вебсайту Мінветеранів з вебсайтом Національного агентства України з питань державної служби (public.nads.gov.ua), згідно з вимогами Замовника;
Прошу надати інформацію які вимоги Замовника були до взаємодії з вебсайтом Національного агентства України з питань державної служби та яким чином реалізована така взаємодія і в чому вона полягає.

8. Завдання: створення та налаштування синхронної англомовної версії вебсайту та її інтеграція в адміністративний центр;
Прошу надати інформацію в чому полягала суть завдання «створення синхронної англомовної версії вебсайту» якщо англомовна версія вебсайту існувала до укладення цього договору. В чому полягала суть цього завдання і яким чином воно реалізовано.

9. Завдання: налаштування інструментів Google Analytics та Facebook Pixel для збору статистики про поведінку користувачів вебсайту;
Прошу надати інформацію яким чином реалізовано завдання?

10. Завдання: доопрацювання дизайну публічної частини вебсайту, згідно вимог Замовника;
Прошу надати інформацію які вимоги Замовника були до дизайну публічної частини вебсайту та надайте порівняння вебсайту із старим дизайном та доопрацьованим.

11. Завдання: адаптація адміністративного центру вебсайту до змін дизайну його публічної частини;
Прошу надати інформацію яким чином реалізовано завдання?

12. Завдання: реалізація можливості здійснення пошуку на вебсайті Мінветеранів за ключовими словами), згідно з вимогами Замовника;
Прошу надати інформацію які вимоги Замовника були до здійснення пошуку на вебсайті та в чому полягає різниця між пошуком на вебсайті, який існував до укладення цього договору.

13. Завдання: реалізація можливості користувачів вебсайту залишити адресу своєї електронної пошти на офіційному вебсайті Мінветеранів із забезпеченням подальшого накопичення та збереженням даної інформації згідно з вимогами Замовника.
Прошу надати інформацію які вимоги Замовника були до реалізації такої можливості, яким чином реалізовано завдання. Прошу надати посилання на відповідну вебсторінку офіційного вебсайту Мінветеранів, на якій можливо залишити адресу своєї електронної пошти.

З повагою,

Олег

?V44V; 725@=5=L 3@><04O= B0 4>ABC?C 4> ?C1;VG=>W V=D>@<0FVW, Міністерство у справах ветеранів України

Доброго дня! Ваш запит зареєстрований за № ЗПІ-01/164 від 24.04.2024. Очікуйте відповідь на зазначену адресу.

______________
Відділ звернень громадян та доступу до публічної інформації
Управління документообігу та звернень громадян
Міністерства у справах ветеранів України

(063) 035-40-92

----- Вихідне повідомлення -----
Від: "Олег" <[FOI #127166 email]>
Кому: "Відділ звернень громадян та доступу до публічної інформації" <[Міністерство у справах ветеранів, тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України request email]>
Надіслано: Середа, 24 Квітень 2024 р 9:43:49
Тема: Інформаційний запит - Офіційний вебсайт

Доброго дня!

За результатами публічної закупівлі UA-2023-08-25-001450-a Міністерством у справах ветеранів України був укладений договір з ФОП “ЦІПІНЮК ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ” загальною вартістю 995 000,00 грн про надання послуг з технічної підтримки вебсайту Міністерства у справах ветеранів України та приведення у відповідність до затверджених стандартів інклюзивності.
Відповідно до звіту про виконання договору про закупівлю договір виконано у повному обсязі, за що виконавець отримав 995 000,00 грн.

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи), прошу надати наступну інформацію стосовно виконання виконавцем договору покладених на нього згідно договору завдань:

1. Завдання: реалізація взаємодії офіційного вебсайту Мінветеранів з Єдиним державним веб-порталом відкритих даних (data.gov.ua), згідно з вимогами Замовника;
Прошу надати інформацію які вимоги Замовника були до взаємодії з Єдиним державним веб-порталом відкритих даних та яким чином реалізована така взаємодія і в чому вона полягає.

2. Завдання: реалізація взаємодії офіційного вебсайту Мінветеранів з системою електронного документообігу «АСКОД», згідно з вимогами Замовника;
Прошу надати інформацію які вимоги Замовника були до взаємодії з системою електронного документообігу та яким чином реалізована така взаємодія. Прошу надати посилання на відповідну вебсторінку офіційного вебсайту Мінветеранів, на якій реалізовано таку взаємодію.

3. Завдання: створення інтерактивної форми відправки звернень громадян (для фізичних осіб), згідно з вимогами Замовника;
Прошу надати інформацію які вимоги Замовника були до інтерактивної форми відправки звернень громадян і яким чином вони були реалізовані. Прошу надати посилання на відповідну вебсторінку офіційного вебсайту Мінветеранів, на якій реалізовано подачу такої інтерактивної форми.

4. Завдання: створення інтерактивної форми відправки запит на доступ до публічної інформації, згідно з вимогами Замовника;
Прошу надати інформацію які вимоги Замовника були до інтерактивної форми відправки запитів на доступ до публічної інформації і яким чином вони були реалізовані. Прошу надати посилання на відповідну вебсторінку офіційного вебсайту Мінветеранів, на якій реалізовано подачу такої інтерактивної форми.

5. Завдання: створення інтерактивної форми відправки повідомлень про порушення антикорупційного законодавства, згідно з вимогами Замовника;
Прошу надати інформацію які вимоги Замовника були до інтерактивної форми відправки відправки повідомлень про порушення антикорупційного законодавства і яким чином вони були реалізовані. Прошу надати посилання на відповідну вебсторінку офіційного вебсайту Мінветеранів, на якій реалізовано подачу такої інтерактивної форми.

6. Завдання: створення адміністративного модулю, в системі керування змістом вебсайту з керування отриманими повідомленнями;
Прошу надати інформацію яким чином реалізовано завдання?

7. Завдання: реалізація взаємодії вебсайту Мінветеранів з вебсайтом Національного агентства України з питань державної служби (public.nads.gov.ua), згідно з вимогами Замовника;
Прошу надати інформацію які вимоги Замовника були до взаємодії з вебсайтом Національного агентства України з питань державної служби та яким чином реалізована така взаємодія і в чому вона полягає.

8. Завдання: створення та налаштування синхронної англомовної версії вебсайту та її інтеграція в адміністративний центр;
Прошу надати інформацію в чому полягала суть завдання «створення синхронної англомовної версії вебсайту» якщо англомовна версія вебсайту існувала до укладення цього договору. В чому полягала суть цього завдання і яким чином воно реалізовано.

9. Завдання: налаштування інструментів Google Analytics та Facebook Pixel для збору статистики про поведінку користувачів вебсайту;
Прошу надати інформацію яким чином реалізовано завдання?

10. Завдання: доопрацювання дизайну публічної частини вебсайту, згідно вимог Замовника;
Прошу надати інформацію які вимоги Замовника були до дизайну публічної частини вебсайту та надайте порівняння вебсайту із старим дизайном та доопрацьованим.

11. Завдання: адаптація адміністративного центру вебсайту до змін дизайну його публічної частини;
Прошу надати інформацію яким чином реалізовано завдання?

12. Завдання: реалізація можливості здійснення пошуку на вебсайті Мінветеранів за ключовими словами), згідно з вимогами Замовника;
Прошу надати інформацію які вимоги Замовника були до здійснення пошуку на вебсайті та в чому полягає різниця між пошуком на вебсайті, який існував до укладення цього договору.

13. Завдання: реалізація можливості користувачів вебсайту залишити адресу своєї електронної пошти на офіційному вебсайті Мінветеранів із забезпеченням подальшого накопичення та збереженням даної інформації згідно з вимогами Замовника.
Прошу надати інформацію які вимоги Замовника були до реалізації такої можливості, яким чином реалізовано завдання. Прошу надати посилання на відповідну вебсторінку офіційного вебсайту Мінветеранів, на якій можливо залишити адресу своєї електронної пошти.

З повагою,

Олег

-------------------------------------------------------------------

Будь ласка, використовуйте цю електронну адресу для всіх відповідей на цей запит.
[FOI #127166 email]

Is [Міністерство у справах ветеранів, тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України request email] the wrong address for Freedom of Information requests to Міністерство у справах ветеранів, тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України? If so, please contact us using this form:
https://dostup.org.ua/change_request/new...

Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть опубліковані на сайті Доступу до Правди

-------------------------------------------------------------------

?V44V; 725@=5=L 3@><04O= B0 4>ABC?C 4> ?C1;VG=>W V=D>@<0FVW, Міністерство у справах ветеранів України

1 Attachment

З повагою
Відділ звернень громадян
та доступу до публічної інформації
Управління документообігу та звернень громадян
Міністерства у справах ветеранів України

(044) 281-08-32
(063) 035-40-92

?V44V; 725@=5=L 3@><04O= B0 4>ABC?C 4> ?C1;VG=>W V=D>@<0FVW, Міністерство у справах ветеранів України

2 Attachments

______________
Відділ звернень громадян та доступу до публічної інформації
Управління документообігу та звернень громадян
Міністерства у справах ветеранів України

(063) 035-40-92