Оформлення документів для суду
Доброго ранку!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію:
Яким чином повинні бути завірені документи (підпис, розшифровка підпису, печатка) для того, щоб вони були прийняті у суді в роботу у якості доказів або контраргументів, тобто мали юридичну силу та створювали юридичні наслідки?
У разі неможливості надати відповідь саме цим розпорядником, пернаправити цей запит до належного розпорядника інформації.
Дякую.
З повагою,
Леся Чижанькова
() , :
137754/ϲ--6315/11.2.2 : 07.10.2024
:
ϳ:
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]
Доброго дня!
Дякую за відповідь. У ній ви вказали: "згідно з положеннями
статті 95 Цивільного процесуального кодексу України письмові докази подаються
в оригіналі або в належним чином засвідченій копії, якщо інше не передбачено цим
Кодексом. Якщо для вирішення спору має значення лише частина документа,
подається засвідчений витяг з нього". Питання (стосуються лише паперових документів):
1. Що значить "належним чином завірені"?
2. Чи повинен бути живий підпис на паперововому документі, щоб документ мав юридичну силу?
3. Яким чином і в якому місці документа цей підпис повинен бути поставлений?
4. Чи повинна бути розшифпрвка ПІБ особи, яка проставила підпис?
5. В якому вигляді повинна бути ця розшифровка?
6. В якому місці документа повинн стояти печатка?
7. Чи повинна печатка перекривати підпис?
8. В яких НПА це зазначено?
З повагою,
Леся Чижанькова