Отримання публічної інформації
-
Від: Сергій
До: Офіс Генерального прокурора -
Запитувач
Сергій Миколайович
Від 14 вересня 2023 року
Розпоряднику інформації
Офіс Генерального прокурора
вул. Різницька, 13/15, м. Київ, 01011
Доброго дня.
З А П И Т
на отримання публічної інформації за Законом України
«Про доступ до публічної інформації».
На підставі Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів статей 1, 2,4,6,9, 10 . Статей 10,17 Кс., конвенції з прав людини і основоположних свобод Статей 5, 19 Міжнародного пакту про політичні і громадянські права . Статей 19, 30 Загальної декларації з прав людини, з метою особистого ознайомлення.
Керуючись положеннями «Про доступ до публічної інформації».
Згідно з положеннями статті 21. Закону «Про доступ до публічної інформації», інформація на запит надається безкоштовно. При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.
Враховуючи вищезазначене, керуючись положеннями Конституції України (документ: 254к/96-ВР), Закону України «Про інформацію»,Закону України «Про доступ до публічної інформації»
Згідно ст.20 вищезазначеного закону відповідь надати не пізніше п'яти днів.
П Р О Ш У:
1.Надати вичерпну відповідь чому паспорт громадянина України не відповідає
ПОСТАНОВІ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ "Про затвердження положень про паспорт громадянина України"
Документ 2503-XII, поточна редакція — Редакція від 01.01.2019, підстава - 2427-VIII
Затвердженої Постанови Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII
ПОЛОЖЕННЯ про паспорт громадянина України
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2503...
Мови паспорта визначаються частиною першою статті 13
Закону України "Про засади державної мовної політики"
( 5029-17 ). Запис прізвища та імені (по батькові) виконується згідно із статтею 28 Закону України "Про засади державної мовної політики" ( 5029-17 ). Документом, що посвідчує особу громадянина України.
Ці документи виготовляються і оформляються відповідно до положень, що затверджуються Кабінетом Міністрів України на підставі рекомендацій Міжнародної організації цивільної авіації
(IKAO, Doc. N 9303). { Абзац другий пункту 1 в редакції Постанови ВР N 719-V ( 719-16 ) від 23.02.2007 }
Паспорт громадянина України (далі - паспорт) видається кожному громадянинові України центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері громадянства, після досягнення 16-річного віку.
1.Перше грубе порушення - Відсутність нумерації кожної сторінки паспорта з зображено Державний герб України згідно п'ятого пункту:
Паспортна книжечка являє собою зшиту в накидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок.
Усі сторінки книжечки пронумеровані і на кожній з них зображено Державний герб України і перфоровано серію та номер паспорта.
2. Друге порушення - Не відповідає шостому пункту :
У верхній частині лицьового боку обкладинки зроблено напис "Україна", нижче - зображення Державного герба України, під ним - напис "Паспорт".
Натомість на документах які видані громадянам України надруковано УКРАЇНА, повинно бути Україна.
Надруковано ПАСПОРТ, повинно бути надруковано Паспорт .
3. Трете порушення - На внутрішньому лівому боці обкладинки у центрі - зображення Державного прапора України, нижче - напис "Паспорт громадянина України".
Натомість надруковано ПАСПОРТ ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ, повинно бути надруковано Паспорт громадянина України.
Також є надпис російською мовою ПАСПОРТ ГРАЖДАНИНА УКРАИНЫ , який взагалі відсутній в даній постанові .
4. Четверте порушення - На другу сторінку заносяться відомості про стать, дату видачі та орган, що видав паспорт, ставиться підпис посадової особи, відповідальної за його видачу. Записи засвідчується мастикою, а фотокартка - випуклою сухою печаткою.
На другій сторінці відсутня посадова особа яка видала Паспорт громадянина України, стоїть тільки підпис без прізвища та ініціалів що не відповідає постанові Кабінету Міністрі України від 17 січня 2018 р. № 55
ТИПОВА ІНСТРУКЦІЯ з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, а саме пунктам 48 та 49.
5. П'яте порушення - У верхній частині лицьового боку останньої сторінці обкладинки стоїть перфорована серія та номер паспорта - що не відповідає даній постанові "Про затвердження положень про паспорт громадянина України".
6. Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини запиту.
У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати змістовну відповідь по суті запиту – вказати причину та перенаправити (переадресувати) запит за належністю, у відповідності до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», розпоряднику зазначеної інформації.
Забороняю передавати мої персональні данні третім особам без моєї згоди!
З повагою,
Сергій Миколайович
УВАГА!!! Електронна адреса [1][email address] є технологічною і
використовується системою електронного документообігу ДМС виключно для
автоматичної розсилки відповідей. Відповідати на листи, що надходять з
цієї адреси, не потрібно.
У разі необхідності свої листи надсилайте на адреси:
- [2][email address] – для звернень громадян;
- [3][email address] – для кореспонденції організацій;
- [4][email address] - для кореспонденції органів судової влади.
Цей електронний документ створено в системі електронного документообігу
ДМС з використанням електронного цифрового підпису та відповідно до вимог
статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний
документообіг» ([5]http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/851-15) та Закону
України «Про електронні довірчі послуги»
(https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2155...) є оригіналом.
Відповідно до вимог статті 8 Закону України «Про електронні документи та
електронний документообіг» юридична сила електронного документа не може
бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму.
Відповідно до вимог статті 12 Закону України «Про електронні документи та
електронний документообіг» перевірка цілісності електронного документа
може проводитися шляхом перевірки електронного цифрового підпису.
При необхідності Ви можете здійснити перевірку електронного документа,
скориставшись он-лайн сервісом Акредитованого центру сертифікації ключів
органів юстиції України ([6]https://ca.informjust.ua/verify).
Для цього необхідно:
1. Розархівувати файли з архіву, який долучено до електронного листа (в
архіві знаходиться файл з розширенням pdf (безпосередньо електронний
документ) та з розширенням p7s (файл електронного цифрового підпису)).
2. Відкрити он-лайн сервіс перевірки ЕЦП (https://ca.diia.gov.ua/verify
або https://czo.gov.ua/verify) .
3. Виділити одночасно два файли (один з розширенням pdf та другий з
розширенням p7s) та перетягнути їх мишкою у попередньо відкрите вікно
он-лайн сервісу перевірки ЕЦП.
4. Після проведення перевірки у вікні он-лайн сервісу буде відображено її
результати. У разі вдалої перевірки інформація про результати
відображається на зеленому фоні.
Державна міграційна служба України
References
Visible links
1. mailto:[email address]
2. mailto:[email address]
3. mailto:[email address]
4. mailto:[email address]
5. http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/851-15
6. https://ca.informjust.ua/verify
УВАГА!!! Електронна адреса [1][email address] є технологічною і
використовується системою електронного документообігу ДМС виключно для
автоматичної розсилки відповідей. Відповідати на листи, що надходять з
цієї адреси, не потрібно.
У разі необхідності свої листи надсилайте на адреси:
- [2][email address] – для звернень громадян;
- [3][email address] – для кореспонденції організацій;
- [4][email address] - для кореспонденції органів судової влади.
Цей електронний документ створено в системі електронного документообігу
ДМС з використанням електронного цифрового підпису та відповідно до вимог
статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний
документообіг» ([5]http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/851-15) та Закону
України «Про електронні довірчі послуги»
(https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2155...) є оригіналом.
Відповідно до вимог статті 8 Закону України «Про електронні документи та
електронний документообіг» юридична сила електронного документа не може
бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму.
Відповідно до вимог статті 12 Закону України «Про електронні документи та
електронний документообіг» перевірка цілісності електронного документа
може проводитися шляхом перевірки електронного цифрового підпису.
При необхідності Ви можете здійснити перевірку електронного документа,
скориставшись он-лайн сервісом Акредитованого центру сертифікації ключів
органів юстиції України ([6]https://ca.informjust.ua/verify).
Для цього необхідно:
1. Розархівувати файли з архіву, який долучено до електронного листа (в
архіві знаходиться файл з розширенням pdf (безпосередньо електронний
документ) та з розширенням p7s (файл електронного цифрового підпису)).
2. Відкрити он-лайн сервіс перевірки ЕЦП (https://ca.diia.gov.ua/verify
або https://czo.gov.ua/verify) .
3. Виділити одночасно два файли (один з розширенням pdf та другий з
розширенням p7s) та перетягнути їх мишкою у попередньо відкрите вікно
он-лайн сервісу перевірки ЕЦП.
4. Після проведення перевірки у вікні он-лайн сервісу буде відображено її
результати. У разі вдалої перевірки інформація про результати
відображається на зеленому фоні.
Державна міграційна служба України
References
Visible links
1. mailto:[email address]
2. mailto:[email address]
3. mailto:[email address]
4. mailto:[email address]
5. http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/851-15
6. https://ca.informjust.ua/verify