Отримання/втрата громадянства
-
Від: Катерина
До: Верховна Рада України -
Доброго дня!
На підставі статей 5, 8, 13, 19, 38, 40, 56, 60, 68 Конституції України.
Згідно рішення Конституційного суду, Справа N 1-5/2005
у с т а н о в и в:
1. Суб'єкт права на конституційне подання - 60 народних
депутатів України - звернувся до Конституційного Суду України з
клопотанням про офіційне тлумачення положень частини першої
статті 103 Конституції України ( 254к/96-ВР ) в контексті положень
її статей 5, 156. Народні депутати України зазначають, що згідно
зі статтею 5 Конституції України ( 254к/96-ВР ) народ здійснює
владу безпосередньо і через органи державної влади та органи
місцевого самоврядування. Право визначати та змінювати
конституційний лад в Україні належить виключно народові і не може
бути узурповане державою, її органами або посадовими особами.
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, вимагаю надати наступну інформацію (наступні документи):
Копії завірені згідно ДСТУ з підписом уповноваженої особи та печаткою, чинних рішень:
1. Копію рішення Верховної Ради України, Верховної Ради УРСР, Верховної Ради СРСР за період часу з 1991 року по 2022 р.:
- про вихід Панфьорова Івана Олесандровича 1989 р.н. з громадянства УРСР/СРСР;
- про втрату Панфьорова Івана Олесандровича 1989 р.н.. громадянства УРСР/СРСР;
- про позбавлення Панфьорова Івана Олесандровича 1989 р.н. громадянства УРСР/СРСР;
2. Копію заяви від Панфьорова Івана Олесандровича 1989 р.н. за період часу з 1991 року по 2022 р.:
- про вихід з громадянства УРСР/СРСР;
- про втрату громадянства УРСР/СРСР;
- про позбавлення громадянства УРСР/СРСР;
3. Копію заяви від Панфьорова Івана Олесандровича 1989 р.н. за період часу з 1991 року по 2022 р.:
- про набуття громадянства України;
- про вступ у громадянство України.
4. Копію рішення Верховної Ради України, Верховної Ради УРСР, Верховної Ради СРСР за період часу з 1994 року по 2022 р.:
- про набуття Панфьорова Катерина Юріївна 1994 р.н. з громадянства УРСР/СРСР;
- про вихід Панфьорова Катерина Юріївна 1994 р.н. з громадянства УРСР/СРСР;
- про втрату Панфьорова Катерина Юріївна 1994 р.н. громадянства УРСР/СРСР;
- про позбавлення Панфьорова Катерина Юріївна 1994 р.н. громадянства УРСР/СРСР;
5. Копію заяви від Панфьорова Катерина Юріївна 1994 р.н. за період часу з 1994 року по 2022 р.:
- про набуття громадянства УРСР/СРСР;
- про вихід з громадянства УРСР/СРСР;
- про втрату громадянства УРСР/СРСР;
- про позбавлення громадянства УРСР/СРСР;
6. Копію заяви від Панфьорова Катерина Юріївна 1994 р.н. за період часу з 1994 року по 2022 р.:
- про набуття громадянства України;
- про вступ у громадянство України.
Нагадую, що згідно ст. 20 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.
У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.
Відповідь - копію документу, оформлену належним чином згідно ДСТУ , із зазначенням номера вхідного документу,з розшифровкою підпису відповідальної особи та завірену мокрою печаткою надайте по суті та згідно хронології питань на мою електронну адресу [email address]
У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати відповідь – письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, відповідно до вимог Закону «Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації.
Автор: Катерина: Юріївна: Панфьорова
Відповідно до Положення про порядок роботи з документами у Верховній Раді України, затвердженого розпорядженням Голови Верховної Ради України від 08.02.2021 р. № 19:
1. Приймання службової кореспонденції, що надходить до Верховної Ради України, у тому числі до її органів та Апарату, народних депутатів України здійснюється структурним підрозділом з документального забезпечення засобами поштового зв'язку та/або через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (далі – СЕВ ОВВ).
2. Звернення у паперовій формі подаються до Верховної Ради України:
1) засобами поштового зв’язку;
2) безпосередньо на особистому прийомі у приймальні Верховної Ради України;
3) через уповноважену особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства;
4) через скриньку "Для звернень громадян", розміщену у приймальні Верховної Ради України за адресою вул. Банкова, 6-8.
Звернення в електронній формі (далі – електронне звернення), надіслане на адресу Верховної Ради України, приймається централізовано структурним підрозділом з питань звернень громадян шляхом заповнення громадянином електронної форми на веб-порталі "Електронний кабінет громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України.
Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Електронне звернення без кваліфікованого електронного підпису надсилається у вигляді сканованого або фотографованого письмового звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
3. Запит на інформацію подається на вибір запитувача в усній або письмовій формі (засобами поштового зв’язку, факсом, телефоном, електронною поштою (централізовано на єдину електронну адресу запитів на інформацію Апарату [Верховна Рада України request email]), шляхом заповнення електронної форми запиту на інформацію, розміщеної на офіційному веб-сайті Верховної Ради України, через СЕВ ОВВ).
Апарат Верховної Ради України
Доброго дня!
Мій запит не є зверненням, уточнюю різницю між запитом та зверненням:
Відтак, вони відрізняються між собою, в першу чергу, своїм змістом: запит — прохання надати інформацію, звернення — прохання вчинити певні дії, викладені у пропозиціях, заявах чи скаргах.
Запит на інформацію - це прохання особи до розпорядника інформації, надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні. Дане роз’яснення визначене статтею 19 Закону України “Про доступ до публічної інформації”. Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги. Таке роз’яснення висвітлено у статті 3 Закону України “Про звернення громадян”.
Варто також мати на увазі, що запит на інформацію подається з метою реалізувати конституційне право на отримання інформації, передбачене статтею 34 Конституції України і детально врегульоване Законом України “Про доступ до публічної інформації”, звернення — з метою реалізації низки конституційних прав. А саме, за допомогою пропозицій громадяни можуть реалізовувати не тільки право на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування, але й право брати участь в управлінні державними справами.
І основною відмінністю, що має практичне значення, є строк надання відповіді. На запити — 5 робочих днів, на звернення — 30 календарних днів.
Вимагаю згідно чинного законодавства, надати мені запит публічну інформацію, протягом 5 робочих днів.
Автор: Катерина: Юріївна: Панфьорова