Отримання/втрата громадянства
Доброго дня!
На підставі статей 5, 8, 13, 19, 38, 40, 56, 60, 68 Конституції України.
Згідно рішення Конституційного суду, Справа N 1-5/2005
у с т а н о в и в:
1. Суб'єкт права на конституційне подання - 60 народних
депутатів України - звернувся до Конституційного Суду України з
клопотанням про офіційне тлумачення положень частини першої
статті 103 Конституції України ( 254к/96-ВР ) в контексті положень
її статей 5, 156. Народні депутати України зазначають, що згідно
зі статтею 5 Конституції України ( 254к/96-ВР ) народ здійснює
владу безпосередньо і через органи державної влади та органи
місцевого самоврядування. Право визначати та змінювати
конституційний лад в Україні належить виключно народові і не може
бути узурповане державою, її органами або посадовими особами.
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, вимагаю надати наступну інформацію (наступні документи):
Копії завірені згідно ДСТУ з підписом уповноваженої особи та печаткою, чинних рішень:
1. Копію рішення Верховної Ради України, Верховної Ради УРСР, Верховної Ради СРСР за період часу з 1991 року по 2022 р.:
- про вихід Панфьорова Івана Олесандровича 1989 р.н. з громадянства УРСР/СРСР;
- про втрату Панфьорова Івана Олесандровича 1989 р.н.. громадянства УРСР/СРСР;
- про позбавлення Панфьорова Івана Олесандровича 1989 р.н. громадянства УРСР/СРСР;
2. Копію заяви від Панфьорова Івана Олесандровича 1989 р.н. за період часу з 1991 року по 2022 р.:
- про вихід з громадянства УРСР/СРСР;
- про втрату громадянства УРСР/СРСР;
- про позбавлення громадянства УРСР/СРСР;
3. Копію заяви від Панфьорова Івана Олесандровича 1989 р.н. за період часу з 1991 року по 2022 р.:
- про набуття громадянства України;
- про вступ у громадянство України.
4. Копію рішення Верховної Ради України, Верховної Ради УРСР, Верховної Ради СРСР за період часу з 1994 року по 2022 р.:
- про набуття Панфьорова Катерина Юріївна 1994 р.н. з громадянства УРСР/СРСР;
- про вихід Панфьорова Катерина Юріївна 1994 р.н. з громадянства УРСР/СРСР;
- про втрату Панфьорова Катерина Юріївна 1994 р.н. громадянства УРСР/СРСР;
- про позбавлення Панфьорова Катерина Юріївна 1994 р.н. громадянства УРСР/СРСР;
5. Копію заяви від Панфьорова Катерина Юріївна 1994 р.н. за період часу з 1994 року по 2022 р.:
- про набуття громадянства УРСР/СРСР;
- про вихід з громадянства УРСР/СРСР;
- про втрату громадянства УРСР/СРСР;
- про позбавлення громадянства УРСР/СРСР;
6. Копію заяви від Панфьорова Катерина Юріївна 1994 р.н. за період часу з 1994 року по 2022 р.:
- про набуття громадянства України;
- про вступ у громадянство України.
Нагадую, що згідно ст. 20 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.
У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.
Відповідь - копію документу, оформлену належним чином згідно ДСТУ , із зазначенням номера вхідного документу,з розшифровкою підпису відповідальної особи та завірену мокрою печаткою надайте по суті та згідно хронології питань продублювати на мою електронну адресу [email address]
У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати відповідь – письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, відповідно до вимог Закону «Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації.
Автор: Катерина: Юріївна: Панфьорова
Мій запит не є зверненням, уточнюю різницю між запитом та зверненням:
Відтак, вони відрізняються між собою, в першу чергу, своїм змістом: запит — прохання надати інформацію, звернення — прохання вчинити певні дії, викладені у пропозиціях, заявах чи скаргах.
Запит на інформацію - це прохання особи до розпорядника інформації, надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні. Дане роз’яснення визначене статтею 19 Закону України “Про доступ до публічної інформації”. Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги. Таке роз’яснення висвітлено у статті 3 Закону України “Про звернення громадян”.
Варто також мати на увазі, що запит на інформацію подається з метою реалізувати конституційне право на отримання інформації, передбачене статтею 34 Конституції України і детально врегульоване Законом України “Про доступ до публічної інформації”, звернення — з метою реалізації низки конституційних прав. А саме, за допомогою пропозицій громадяни можуть реалізовувати не тільки право на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування, але й право брати участь в управлінні державними справами.
І основною відмінністю, що має практичне значення, є строк надання відповіді. На запити — 5 робочих днів, на звернення — 30 календарних днів.
Вимагаю згідно чинного законодавства, надати мені запит публічну інформацію, протягом 5 робочих днів.
Автор: Катерина: Юріївна: Панфьорова
УВАГА!!! Електронна адреса [1][email address] є технологічною і
використовується системою електронного документообігу ДМС виключно для
автоматичної розсилки відповідей. Відповідати на листи, що надходять з
цієї адреси, не потрібно.
У разі необхідності свої листи надсилайте на адреси:
- [2][email address] – для звернень громадян;
- [3][email address] – для кореспонденції організацій;
- [4][email address] - для кореспонденції органів судової влади.
Цей електронний документ створено в системі електронного документообігу
ДМС з використанням електронного цифрового підпису та відповідно до вимог
статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний
документообіг» ([5]http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/851-15) та Закону
України «Про електронні довірчі послуги»
(https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2155...) є оригіналом.
Відповідно до вимог статті 8 Закону України «Про електронні документи та
електронний документообіг» юридична сила електронного документа не може
бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму.
Відповідно до вимог статті 12 Закону України «Про електронні документи та
електронний документообіг» перевірка цілісності електронного документа
може проводитися шляхом перевірки електронного цифрового підпису.
При необхідності Ви можете здійснити перевірку електронного документа,
скориставшись он-лайн сервісом Акредитованого центру сертифікації ключів
органів юстиції України ([6]https://ca.informjust.ua/verify).
Для цього необхідно:
1. Розархівувати файли з архіву, який долучено до електронного листа (в
архіві знаходиться файл з розширенням pdf (безпосередньо електронний
документ) та з розширенням p7s (файл електронного цифрового підпису)).
2. Відкрити он-лайн сервіс перевірки ЕЦП (https://ca.diia.gov.ua/verify
або https://czo.gov.ua/verify) .
3. Виділити одночасно два файли (один з розширенням pdf та другий з
розширенням p7s) та перетягнути їх мишкою у попередньо відкрите вікно
он-лайн сервісу перевірки ЕЦП.
4. Після проведення перевірки у вікні он-лайн сервісу буде відображено її
результати. У разі вдалої перевірки інформація про результати
відображається на зеленому фоні.
Державна міграційна служба України
References
Visible links
1. mailto:[email address]
2. mailto:[email address]
3. mailto:[email address]
4. mailto:[email address]
5. http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/851-15
6. https://ca.informjust.ua/verify