Підстави які надають право ТЦК СП носити зброю та форму ЗСУ

Жива Людина Філіп

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступнуінформацію та наступні документи

Прошу надати відповідь, постановою КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ №154 від від 23 лютого 2022 р. Були створені територіальні центри комплектування та соціальної підтримки далі ТЦК СП. Наразі працівники ТЦК СП заходять у громадський транспорт для вручення повісток, знаходячись у громадських місцях для вручення повісток, при спілкуванні з цивільним людьми на вулиці одягнені в форму ЗСУ та мають при собі зрою.

Прошу надати розгорнуту відповідь з посиланням на закони які надають такі повноваженням.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобовʼязані діяти лише на підставі, в межах Повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Враховуючи викладене вище та керуючись Конституцією України, зУ «Про інформацію» та Законом України «Про доступ до публічної інформації», прошу надати відповідь.

1. На якій підставі працівники ТЦК СП мають зброю
2. На якій підставі працівники ТЦК СП знаходяться зі зброєю серед цивільного населення
3. На якій підставі працівники ТЦК СП носять форму ЗСУ
4. На якій підставі працівники ТЦК СП перевіряють документи особи
5. Яким законом передбачено, що працівники ТЦК СП мають право заходити в громадський транспорт для вручення повісток
6. Яким законом передбачено, що працівники ТЦК СП мають право на вулиці займатись вручення повісток
7. На якій підставі працівники ТЦК СП зупиняють людей

З повагою,

Жива Людина Філіп

Publishinfo, Кабінет Міністрів України

1 Attachment

Відповідь у вкладеному файлі.

 

 

показати цитоване

Андрій В,

1 Attachment

Жива Людина Філіп

Доброго дня!

Дайте відповідь на питання. Виходячи з вашої відповіді від 20.02.2024 N116|9|4/6369, а саме "Відповідно до пункту 1 Положення про ТЦК та СП затвердженого постановою Кабінету Міністрів України No 154 (зі змінами) від 23 лютого 2022 року, "ТЦК та СП є органами військового управління, що забезпечують виконання законодавства з питань військового обовʼязку і військової служби, мобілізаційної підготовки та мобілізації".
Правовою підставою наявності та носіння військовослужбовцями ТЦК ат СП військової форми одягу Збройних Сил України, закріпленої особистої стрілецької зброї являється Статут внутрішньої служби Збройних Сил України затверджений Законом України від 24.03.1999 No 548-XIV (зі змінами)."

Можна зробити висновок, що працівники ТЦК СП є військовослужбовцями ЗСУ і відповідно форму ЗСУ та зброю вони носять так, як є військово службовцями працюють у відповідності до закону про державну службу, а не трудовому законодавству.

Проте це суперечить вашій відповіді 116/9/6/4476 та іншим вашим відповідям і листу від Управління перескаду штабу Командування Сухопутних війсик Збройних Сіст України N 764/53829 від 02.08.2023 12:51:00

Також зазначаю, що згідно з КУ ст 19 п 2 Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

проте ви пишете, що "
У свою чергу Законодавством України чітко не визначені місця вручення повісток, отже вручати повістки в громадських місцях, громадському транспорті, на вулиці, блокпостах, на робочих місцях, за місцем проживання не суперечить чинному Законодавству України."

Про те виходячи з тлумачення цієї статті від науково практичного коментаря ми розуміємо, що "Коментована стаття Конституції визначає свободу вибору. Краще за все
зазначені приписи можна перефразувати таким чином: «Дозволено все, що не
заборонено».
Тобто, між особою і суспільством, між особою і державою (правовою
державою) мають бути такі відносини, що надають особі можливість максимальну
особисту свободу і вільний розвиток її особистості. При цьому держава
та суспільство все особі гарантують.
Цей самий принцип працює і у зворотному напрямку - оскільки лише вимоги
закону обмежують свободу особи, то й є неприпустимим несанкціоноване
втручання у справи особи чи то примус особи на здійснення дій, що законом
не передбачені.
Що стосується органів державної влади та органів місцевого самоврядування,
їх посадових осіб, то їх діяльність має чітко спрямовані межі - вони
мають діяти на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені
чинним законодавством.
У рішенні Конституційного Суду України від 16.04.2009 р. № 7-рп/2009 за
конституційним поданням Харківської міської ради в мотивувальній частині
зокрема зазначено: «Гарантоване державою місцеве самоврядування здійснюється
територіальною громадою через сільські, селищні, міські ради та їх
виконавчі органи і передбачає правову, організаційну та матеріально-
фінансову самостійність, яка має певні конституційно-правові межі, встановлені,
зокрема, приписами статей 19, 140, 143, 144, 146 Основного Закону України.
З аналізу вказаних конституційних положень вбачається, що ці органи
місцевого самоврядування, здійснюючи владу і самостійно вирішуючи питання
місцевого значення, віднесені законом до їх компетенції, та приймаючи
рішення, які є обов’язковими до виконання на відповідній території, зобов’язані
діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені
Конституцією та законами України. Такі ж положення закріплені у
49
статті 4 Європейської хартії місцевого самоврядування, яка встановлює, що
головні повноваження і функції органів місцевого самоврядування визначаються
конституцією або законом; органи місцевого самоврядування в межах
закону мають повне право вільно вирішувати будь-яке питання, яке не вилучене
із сфери їхньої компетенції і вирішення якого не доручене жодному іншому
органу; повноваження, якими наділяються органи місцевого самоврядування,
як правило, мають бути повними і виключними».
Таким чином діяльність органів державної влади та органів місцевого самоврядування,
їх посадових осіб має бути максимально повно і точно визначена,
врегульована, регламентована для того, щоб унеможливити за будь-
яких обставин та причин завдати шкоди особі, суспільству чи державі."

Таким чином можна зробити висновок, що вручення повісток може відбуватись лише у місцях чітко передбачених законом, а не як ви пишете де завгодно, бо законом не заборонено.

Прошу надати офіційну інформацію з посиланням на ЗУ ст Конституції або інші правові акти з наданням фотокопій оригіналів документів, які чітко відповідають та питання порушені у
зверненнях 116/9/6/4476 та чітко пояснити і яких місцях у відповідності до Конституції та законів України, працівники ТЦК та СП мають право вручати повісти, та на якій підставі вони носять зброю серед цивільного населення тим самим психологічно тиснучи на цивільних мирних людей.

З повагою,

Жива Людина Філіп