Перенаправлення інформаційного запиту щодо блокування YouTube-каналу та забезпечення доступу до публічної інформації відповідно до статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації»
До Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини
Від: Володимир
Шановний пане,
Звертаюсь до Вас у зв’язку з проблемою отримання відповіді на мій інформаційний запит, поданий Міністерству цифрової трансформації України через платформу «Доступ до правди» за посиланням:
https://dostup.org.ua/request/zapit_na_p...
Міністерство повідомило, що електронна пошта, через яку надходять запити на цій платформі, є для нього незручною, що ускладнює надання відповіді.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» прошу Вас:
- вжити заходів щодо перенаправлення мого запиту до Міністерства цифрової трансформації або іншого належного розпорядника;
- проконтролювати дотримання строків та повноту відповіді;
- надати роз’яснення щодо моїх прав як запитувача.
У запиті я просив надати інформацію за такими питаннями:
1. Чи надходив офіційний юридичний запит від Міністерства цифрової трансформації України до Google/YouTube щодо блокування мого каналу? Якщо так — прошу надати дату, номер та зміст такого запиту.
2. На підставі яких нормативно-правових актів було подано цей запит?
3. Копію або офіційний текст звернення Міністерства.
4. Критерії та підстави для прийняття рішень про блокування акаунтів.
5. Особи, відповідальні за прийняття рішень.
6. Інші звернення щодо мого каналу за останній рік.
7. Статистику аналогічних запитів щодо YouTube-каналів.
8. Порядок оскарження рішень про блокування.
9. Обґрунтування відмови, якщо інформація не надається.
10. У разі відсутності інформації — прохання переадресувати запит належному розпоряднику.
Підкреслюю суспільну важливість цієї справи, що стосується свободи слова, прозорості дій державних органів та захисту прав громадян.
Прошу надати відповідь через платформу «Доступ до правди» для забезпечення публічності та відкритості інформації.
З повагою,
Володимир
Доброго дня!
Відповідь на запит затримується. Згідно з законодавством, я маю отримати відповідь швидко
З повагою,
Володимир
ПОРЯДОК
подання звернення до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини
Згідно із статтею 17 Закону України «Про Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини», Уповноважений розглядає звернення громадян України, іноземців, осіб без громадянства або осіб, які діють в їхніх інтересах, відповідно до Закону України «Про звернення громадян». Такі звернення мають бути подані у письмовій формі.
Вимоги до письмового звернення
Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян», звернення має містити такі відомості:
1. Прізвище, ім’я, по батькові заявника.
2. Адресу місця проживання.
3. Суть питання, у тому числі:
o найменування органу влади або посадової особи, які порушили права;
o опис суті порушення прав;
o інформацію про вжиті заходи для відновлення прав, звернення до інших органів чи посадових осіб (з наданням копій відповідей та інших підтверджуючих документів);
o чи звертався заявник до суду?
4. Чітко сформульовану пропозицію (зауваження), заяву (клопотання) і скаргу.
5. Дату складання звернення та особистий підпис заявника.
Якщо звернення подається в інтересах іншої особи, необхідно додати копії документів, що підтверджують повноваження на представництво її інтересів
Способи подання звернення
📌 Письмово:
Адреса для надсилання: вул. Інститутська, 21/8, м. Київ, 01008.
📌 Електронною поштою:
Звернення можна подати на e-mail: [email address].
Електронне звернення без кваліфікованого електронного підпису надсилається у вигляді сканованого або фотографованого письмового звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
📌 Особисто:
Звернення можна подати під час особистого прийому у громадській (регіональній) приймальні Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.
📌 Телефоном:
Отримати довідкову інформацію:
☎ 0 800 50 17 20
☎ 044 299 74 08
⚠ Анонімні звернення, у яких неможливо встановити авторство, відповідно до
статті 8 Закону України «Про звернення громадян», розгляду не підлягають.
* Ця інформація є довідковою та надається відповідно до п. 17 Порядку роботи зі зверненнями у Секретаріаті Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини
Цей лист сформовано автоматично та не потребує відповіді. Для перегляду
вмісту файлу необхідно перевірити його кваліфікований електронний підпис
за допомогою відповідних державних онлайн-сервісів.



