Пояснення щодо перетину кордону та вимог працівників прикордонної служби
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Я на даний момент являюсь батьком 4 дітей, 3 із яких не повнолітні.
Згідно чинного законодавства я маю право на відстрочкудо моменту настання повноліття старшої дитини.
Також, я маю право перетину державного кордону, чим я й користувався до грудня 2023 року.
Проте із грудня 2023 року працівники прикордонної служби настійливо рекомендують мати при собі та пред'являти якісь мІфічні документи, які не описано ніде у поточному законодавстві, під назвою "відстрочка від призову" чи "довідка від ТЦК та СП".
Також у законодавстві нема жодного закону чи постанови, який би регулював форму, зміст чи осіб, які мали б видавати такі документи.
Після дзвінка на гарячу лінію МО 1512 оператор підтвердила наступні твердження (про що є аудіо запис):
1. У чинному законодавстві нема документа про відстрочку і ТЦК та СП його не може видати в силу того, що він не існує.
2. При перетині кордону не передбачено вимоги показувати документ із назвою "відстрочка від призову" чи щось подібне.
3. Вимоги працівників прикордонної служби, які вимагають відстрочку чи якісь інші додаткові документи окрім закордонного паспорта та свідоцтв про народження дітей є незаконними і їх можна швидко оскаржити за номером урядової гарячої лінії 1545.
Прошу тепер надати ваші коментарі по 3-ьох вище вказаних пунктах та надішліть офіційну відповідь МО України щодо перетину кордону, документа із назвою відстрочка та незаконних вимог працівників Прикордонної служби.
Віталій КУпчинський
З повагою,
Купчинський Віталій
Доброго дня!
Звернення від
КУпчинського Віталія Віталійочича
[email address]
+380990901976
Звертаю вашу увагу, що відповідь на мій запит є неприйнятною по формі та змісту відпискою, яка суперечить вимогам законодавства.
А саме , оскільки запит надсилався в електронному вигляді, то відмова є неправомірною.
Вимоги статті 19 Закону Про доступ щодо зазначення дати і підпису запитувача стосуються виключно запитів, що подаються у письмовій формі.
При цьому, відповідно до ч.3 цієї ж статті: Запити можуть подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача.
Тобто, запит, надісланий електронною поштою не є за своєю формою "письмовим запитом" і має містити лише ім'я особи, її контакти та, власне, сам предмет запиту».
Запит на інформацію має містити:
Ім’я (найменування - Віталій Купчинський) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є -0990901976;
Загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
Підпис і дату ЗА УМОВИ ПОДАННЯ ЗАПИТУ в ПИСЬМОВІЙ ФОРМІ.
Також
В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Докладніше: https://kodeksy.com.ua/pro_zvernennya_gr...
Тод, ваш коментар "На підставі статті 8 Закону № 393 письмове звернення не підписане автором, а також таке з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і
розгляду не підлягає." важається нікчемним, оскільки Ім'я, Прізвище та інша інофрмація яка вимагається законодавством була надана повністю.
Тому повторно вимагаю надати згідно законодавства надати відповідь на мій початковий запит.
З повагою,
Купчинський Віталій