Порядок обліку дорожньо-транспортних пригод
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
30 березня 2016 р. Кабінет Міністрів України ухвалив Постанову № 252 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України», в т.ч. - пунктів 1, 2, 4-7 постанови Кабінету Міністрів України від 30 червня 2005 р. № 538 “Про затвердження Порядку обліку дорожньо-транспортних пригод” (Офіційний вісник України, 2005 р., № 27, ст. 1569) та Постанови Кабінету Міністрів України від 21 вересня 2011 р. № 989 “Про внесення змін до Порядку обліку дорожньо-транспортних пригод” (Офіційний вісник України, 2011 р., № 73, ст. 2745).
У зв’язку з цим прошу повідомити (надати наступну інформацію):
1. Яким чином після скасування згаданих постанов в Україні вестиметься облік дорожньо-транспортних пригод та на який державний орган буде покладено це завдання?
2. На який державний орган буде покладено завдання щодо ведення єдиної централізованої бази даних із зазначенням обставин дорожньо-транспортних пригод, даних про транспортні засоби, загиблих і потерпілих тощо?
3. Чи залишається чинним спільний наказ МВС та МОЗ України №205/353 від 25.06.2007 «Про затвердження Інструкції про порядок обліку дорожньо-транспортних пригод і осіб, які в них постраждали, та обміну інформацією між закладами охорони здоров'я і органами внутрішніх справ».
З повагою,
Віктор Козоріз
Доброго дня !
Вас турбує Управління патрульної поліції у м. Борисполі Департаменту
патрульної поліції НПУ.
Відповідно до Вашого звернення направляємо Вам відповідь.
Дякуємо, що звернулися.
Віктор Козоріз залишив коментар ()
Нарешті я отримав аж дві відповіді від посадових осіб Нацполіції щодо порядку обліку ДТП. Радує те, що після скасування постанови КМУ, якою визначався порядок обліку ДТП для колишньої ДАІ, Національна поліція почала розробляти новий порядок обліку дорожніх пригод з урахуванням пропозицій консультативної місії Європейського Союзу. Сподіваємось, що цей процес на довго не затягнеться (як, наприклад, це сталося із запровадженням автоматичної фіксації порушень ПДР) і згодом ми зможемо побачити обєктивну статистичну картину того, що відбувається на наших дорогах і автошляхах. А отже - зможемо розробляти ефективні заходи для зниження аварійності та збереження людських життів.
Нагадаю, що за даними Нацполіції, у 2015 році в Україні загинуло 1449 пішоходів, а за даними Держкомстату та МОЗУ - 1961 пішохід. Різниця в статистичному обліку загиблих пішоходів склала 512 осіб. Тому не випадково ми порушили питання про наведення порядку у статистичному обліку ДТП, який має відповідати найкращим європейським стандартам.