Правова відповідальность.
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Я, Сотник Ольга Вікторівна ([email address]), разом із своїм чоловіком займаємося багато років орендою нерухомості.
Людям, які орендують у нас квартири ми кажемо, що сплачуємо податки, так-як нібито являємося фізичними особами підприємцями, тому відразу беремо гарантійний платіж, для сплати податків, а потім через певний час в односторонньому порядку, вимагаємо від них виїхати з квартири, так-як вони нібито порушили умови договору.
Відповідно гарантійний платіж залишається у нас, бо податків ми не сплачуємо.
Ми не сплачуємо податки з доходу, отриманого від оренди об'єктів нерухомості, оскільки вважаємо це наше особисте майно, яке ми придбали без фінансової підтримки з боку держави. Відповідно до цієї логіки, гарантійний платіж, який ми отримуємо від орендарів, залишається у нашому розпорядженні.
Цю модель розробив і впровадив мій чоловік, Сотник Ігор Володимирович. Ми вирішили не реєструватися як фізичні особи-підприємці та не сплачувати податки з доходу від оренди, оскільки вважаємо це особистим майном, яке не підлягає оподаткуванню.
Орендарі можуть бути частково введені в оману щодо характеристик об'єкта оренди та умов співпраці, оскільки це є частиною стратегії заробітку, і є ймовірність, що вони звернуться до відповідних органів.
Згідно з інформацією, знайденою в інтернеті, наша схема нібито має ознаки шахрайства, проте це не відповідає дійсності.
Ми вважаємо цю діяльність абсолютно законною бізнес-ідеєю, оскільки працюємо за цією схемою вже багато років, і люди добровільно укладають з нами угоди та надають кошти.
Так-як люди добровільно укладають угоди і надають кошти, це означає, що ми звільнені від сплати податків.
Вони усвідомлюють умови співпраці, і жодного обману чи примусу з нашого боку практично не має.
Ми надаємо послуги, а орендарі приймають їх на власний розсуд.
Тому практично не має підстав для того, щоб наша діяльність була кваліфікована як шахрайство.
Тож ми маємо право залишати собі забезпечувальний гарантійний платіж собі та продовжувати впроваджувати наді схему.
У зв'язку з цим, прошу терміново надати роз'яснення, щодо правової оцінки нашої діяльності, а саме:
Яка відповідальність передбачена КУпАП або Кримінальним кодексом України за дії, пов'язані з обманом орендарів та отриманням доходів без належного оформлення? З ким необхідно контактувати, щоб уникнути реагування на скарги від осіб, які стали жертвами обману?
Які наслідки для осіб, які не сплачують податки з доходів від оренди нерухомості, згідно з Податковим кодексом України і з ким необхідно контактувати, щоб уникнути реагування на скарги від осіб, які стали жертвами обману?
Хто має право перевірити рахунки в банках? Як можливо зробити, так щоб не давали інформацію банківські установи і з ким необхідно контактувати, щоб уникнути реагування на скарги від осіб, які стали жертвами обману?
Чи будемо ми завчасно попередженні про обшуки, так-як виникне потреба в знищенні договорів та приховуванні готівки, отриманої за допомогою зазначеної схеми. З ким необхідно контактувати, щоб уникнути реагування на скарги від осіб, які стали жертвами обману ?
Хто має право перевіряти діяльність по оренді нерухомості і з ким необхідно контактувати, щоб уникнути реагування на скарги від осіб, які стали жертвами обману?
Хто має право викликати для вручення протоколу або письмової підозри, обвинувального акту і з ким необхідно контактувати, щоб уникнути реагування на скарги від осіб, які стали жертвами обману?
Прошу терміново надіслати в сканованому вигляді відповідь на вказані питання у месенджер Телеграм-0505787272, в стислі строки з урахуванням діючого законодавства.
З повагою,
Ольга Сотник-0505787272
Доброго дня! За змістом Ваш запит є зверненням.
Так, відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» - публічна інформація це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка заходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Відповідно до частини другої статті 2 Закону України «Про доступ до публічної інформації» дія цього закону не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом.
Згідно із правовою позицією Вищого адміністративного суду України, викладеній у підпункті 1.1 пункту 1 постанови Пленуму цього судового органу «Про практику застосування адміністративними судами законодавства про доступ до публічної інформації» від 29 вересня 2016 року № 10, визначальним для публічної інформації є те, що вона заздалегідь зафіксована будь-якими засобами та на будь-яких носіях та заходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації.
Не є інформаційним запитом звернення, для відповіді на яке необхідно створити інформацію, крім випадків, коли розпорядник інформації не володіє запитуваною інформацією, але зобов’язаний нею володіти (пункт 1 частини першої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації»).
Якщо запит стосується інформації, яка міститься в кількох документах і може бути зібрана і надана без значних інтелектуальних зусиль (наприклад, без проведення додаткового змістовного аналізу), то така інформація відповідає критеріям «відображеності та задокументованості» і є публічною.
Разом з тим, для кращого розуміння різниці між зверненням громадян та інформаційним запитом щодо доступу до публічної інформації Вищим адміністративним судом України наведено класифікаційні ознака цих правових категорій. Зокрема метою Закону України «Про звернення громадян» є одержання роз’яснення, що потребує вчинення додаткових дій, а Закону України «Про доступ до публічної інформації» – одержання попередньо створеної чи одержаної інформації (довідка про вивчення та узагальнення практики застосування адміністративними судами положень Закону України «Про доступ до публічної інформації», яку доведено до відома суддів апеляційних та окружних адміністративних судів згідно постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України від 13.09.2013 № 11).
На підставі викладеного розгляд Вашого запиту здійснюватиметься у відповідності до вимог Закону України "Про звернення громадян".
----- Вихідне повідомлення -----
Від: "Приймальня Громадян Національної поліції України" <[email address]>
Кому: "Відділ доступу до публічної інформації ДДЗ НПУ" <[Національна Поліція request email]>
Надіслано: П’ятниця, 15 Листопад 2024 р 9:56:33
Тема: Fwd: Інформаційний запит - Правова відповідальность.
-----Оригінальне повідомлення-----
Від: Відділ <[Національна Поліція request email]>
До: Приймальня <[email address]>
Дата: п’ятниця, 15 листопада 2024 р., 08:17 EET
Тема: Fwd: Інформаційний запит - Правова відповідальность.
----- Переслане повідомлення -----
Від: "Ольга Сотник-0505787272" <[FOI #137123 email]>
Кому: "FOI requests at Національна Поліція" <[Національна Поліція request email]>
Надіслано: Четвер, 14 Листопад 2024 р 18:00:38
Тема: Інформаційний запит - Правова відповідальность.
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Я, Сотник Ольга Вікторівна ([email address]), разом із своїм чоловіком займаємося багато років орендою нерухомості.
Людям, які орендують у нас квартири ми кажемо, що сплачуємо податки, так-як нібито являємося фізичними особами підприємцями, тому відразу беремо гарантійний платіж, для сплати податків, а потім через певний час в односторонньому порядку, вимагаємо від них виїхати з квартири, так-як вони нібито порушили умови договору.
Відповідно гарантійний платіж залишається у нас, бо податків ми не сплачуємо.
Ми не сплачуємо податки з доходу, отриманого від оренди об'єктів нерухомості, оскільки вважаємо це наше особисте майно, яке ми придбали без фінансової підтримки з боку держави. Відповідно до цієї логіки, гарантійний платіж, який ми отримуємо від орендарів, залишається у нашому розпорядженні.
Цю модель розробив і впровадив мій чоловік, Сотник Ігор Володимирович. Ми вирішили не реєструватися як фізичні особи-підприємці та не сплачувати податки з доходу від оренди, оскільки вважаємо це особистим майном, яке не підлягає оподаткуванню.
Орендарі можуть бути частково введені в оману щодо характеристик об'єкта оренди та умов співпраці, оскільки це є частиною стратегії заробітку, і є ймовірність, що вони звернуться до відповідних органів.
Згідно з інформацією, знайденою в інтернеті, наша схема нібито має ознаки шахрайства, проте це не відповідає дійсності.
Ми вважаємо цю діяльність абсолютно законною бізнес-ідеєю, оскільки працюємо за цією схемою вже багато років, і люди добровільно укладають з нами угоди та надають кошти.
Так-як люди добровільно укладають угоди і надають кошти, це означає, що ми звільнені від сплати податків.
Вони усвідомлюють умови співпраці, і жодного обману чи примусу з нашого боку практично не має.
Ми надаємо послуги, а орендарі приймають їх на власний розсуд.
Тому практично не має підстав для того, щоб наша діяльність була кваліфікована як шахрайство.
Тож ми маємо право залишати собі забезпечувальний гарантійний платіж собі та продовжувати впроваджувати наді схему.
У зв'язку з цим, прошу терміново надати роз'яснення, щодо правової оцінки нашої діяльності, а саме:
Яка відповідальність передбачена КУпАП або Кримінальним кодексом України за дії, пов'язані з обманом орендарів та отриманням доходів без належного оформлення? З ким необхідно контактувати, щоб уникнути реагування на скарги від осіб, які стали жертвами обману?
Які наслідки для осіб, які не сплачують податки з доходів від оренди нерухомості, згідно з Податковим кодексом України і з ким необхідно контактувати, щоб уникнути реагування на скарги від осіб, які стали жертвами обману?
Хто має право перевірити рахунки в банках? Як можливо зробити, так щоб не давали інформацію банківські установи і з ким необхідно контактувати, щоб уникнути реагування на скарги від осіб, які стали жертвами обману?
Чи будемо ми завчасно попередженні про обшуки, так-як виникне потреба в знищенні договорів та приховуванні готівки, отриманої за допомогою зазначеної схеми. З ким необхідно контактувати, щоб уникнути реагування на скарги від осіб, які стали жертвами обману ?
Хто має право перевіряти діяльність по оренді нерухомості і з ким необхідно контактувати, щоб уникнути реагування на скарги від осіб, які стали жертвами обману?
Хто має право викликати для вручення протоколу або письмової підозри, обвинувального акту і з ким необхідно контактувати, щоб уникнути реагування на скарги від осіб, які стали жертвами обману?
Прошу терміново надіслати в сканованому вигляді відповідь на вказані питання у месенджер Телеграм-0505787272, в стислі строки з урахуванням діючого законодавства.
З повагою,
Ольга Сотник-0505787272
-------------------------------------------------------------------
Будь ласка, використовуйте цю електронну адресу для всіх відповідей на цей запит.
[FOI #137123 email]
Is [Національна Поліція request email] the wrong address for Freedom of Information requests to Національна Поліція? If so, please contact us using this form:
https://secure-web.cisco.com/1u7RCJUl_3K...
Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть опубліковані на сайті Доступу до Правди
-------------------------------------------------------------------
Шановний заявник! Ваше звернення не відповідає вимогам письмового звернення. Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. У разі необхідності Ви можете оформити звернення та повторно надіслати його до Національної поліції України.
----- Вихідне повідомлення -----
Від: "Відділ доступу до публічної інформації ДДЗ НПУ" <[Національна Поліція request email]>
Кому: "foi+request-137123-f3ff709d" <[FOI #137123 email]>
Надіслано: П’ятниця, 15 Листопад 2024 р 10:06:31
Тема: Re: Інформаційний запит - Правова відповідальность.
Доброго дня! За змістом Ваш запит є зверненням.
Так, відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» - публічна інформація це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка заходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Відповідно до частини другої статті 2 Закону України «Про доступ до публічної інформації» дія цього закону не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом.
Згідно із правовою позицією Вищого адміністративного суду України, викладеній у підпункті 1.1 пункту 1 постанови Пленуму цього судового органу «Про практику застосування адміністративними судами законодавства про доступ до публічної інформації» від 29 вересня 2016 року № 10, визначальним для публічної інформації є те, що вона заздалегідь зафіксована будь-якими засобами та на будь-яких носіях та заходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації.
Не є інформаційним запитом звернення, для відповіді на яке необхідно створити інформацію, крім випадків, коли розпорядник інформації не володіє запитуваною інформацією, але зобов’язаний нею володіти (пункт 1 частини першої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації»).
Якщо запит стосується інформації, яка міститься в кількох документах і може бути зібрана і надана без значних інтелектуальних зусиль (наприклад, без проведення додаткового змістовного аналізу), то така інформація відповідає критеріям «відображеності та задокументованості» і є публічною.
Разом з тим, для кращого розуміння різниці між зверненням громадян та інформаційним запитом щодо доступу до публічної інформації Вищим адміністративним судом України наведено класифікаційні ознака цих правових категорій. Зокрема метою Закону України «Про звернення громадян» є одержання роз’яснення, що потребує вчинення додаткових дій, а Закону України «Про доступ до публічної інформації» – одержання попередньо створеної чи одержаної інформації (довідка про вивчення та узагальнення практики застосування адміністративними судами положень Закону України «Про доступ до публічної інформації», яку доведено до відома суддів апеляційних та окружних адміністративних судів згідно постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України від 13.09.2013 № 11).
На підставі викладеного розгляд Вашого запиту здійснюватиметься у відповідності до вимог Закону України "Про звернення громадян".
----- Вихідне повідомлення -----
Від: "Приймальня Громадян Національної поліції України" <[email address]>
Кому: "Відділ доступу до публічної інформації ДДЗ НПУ" <[Національна Поліція request email]>
Надіслано: П’ятниця, 15 Листопад 2024 р 9:56:33
Тема: Fwd: Інформаційний запит - Правова відповідальность.
-----Оригінальне повідомлення-----
Від: Відділ <[Національна Поліція request email]>
До: Приймальня <[email address]>
Дата: п’ятниця, 15 листопада 2024 р., 08:17 EET
Тема: Fwd: Інформаційний запит - Правова відповідальность.
----- Переслане повідомлення -----
Від: "Ольга Сотник-0505787272" <[FOI #137123 email]>
Кому: "FOI requests at Національна Поліція" <[Національна Поліція request email]>
Надіслано: Четвер, 14 Листопад 2024 р 18:00:38
Тема: Інформаційний запит - Правова відповідальность.
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Я, Сотник Ольга Вікторівна ([email address]), разом із своїм чоловіком займаємося багато років орендою нерухомості.
Людям, які орендують у нас квартири ми кажемо, що сплачуємо податки, так-як нібито являємося фізичними особами підприємцями, тому відразу беремо гарантійний платіж, для сплати податків, а потім через певний час в односторонньому порядку, вимагаємо від них виїхати з квартири, так-як вони нібито порушили умови договору.
Відповідно гарантійний платіж залишається у нас, бо податків ми не сплачуємо.
Ми не сплачуємо податки з доходу, отриманого від оренди об'єктів нерухомості, оскільки вважаємо це наше особисте майно, яке ми придбали без фінансової підтримки з боку держави. Відповідно до цієї логіки, гарантійний платіж, який ми отримуємо від орендарів, залишається у нашому розпорядженні.
Цю модель розробив і впровадив мій чоловік, Сотник Ігор Володимирович. Ми вирішили не реєструватися як фізичні особи-підприємці та не сплачувати податки з доходу від оренди, оскільки вважаємо це особистим майном, яке не підлягає оподаткуванню.
Орендарі можуть бути частково введені в оману щодо характеристик об'єкта оренди та умов співпраці, оскільки це є частиною стратегії заробітку, і є ймовірність, що вони звернуться до відповідних органів.
Згідно з інформацією, знайденою в інтернеті, наша схема нібито має ознаки шахрайства, проте це не відповідає дійсності.
Ми вважаємо цю діяльність абсолютно законною бізнес-ідеєю, оскільки працюємо за цією схемою вже багато років, і люди добровільно укладають з нами угоди та надають кошти.
Так-як люди добровільно укладають угоди і надають кошти, це означає, що ми звільнені від сплати податків.
Вони усвідомлюють умови співпраці, і жодного обману чи примусу з нашого боку практично не має.
Ми надаємо послуги, а орендарі приймають їх на власний розсуд.
Тому практично не має підстав для того, щоб наша діяльність була кваліфікована як шахрайство.
Тож ми маємо право залишати собі забезпечувальний гарантійний платіж собі та продовжувати впроваджувати наді схему.
У зв'язку з цим, прошу терміново надати роз'яснення, щодо правової оцінки нашої діяльності, а саме:
Яка відповідальність передбачена КУпАП або Кримінальним кодексом України за дії, пов'язані з обманом орендарів та отриманням доходів без належного оформлення? З ким необхідно контактувати, щоб уникнути реагування на скарги від осіб, які стали жертвами обману?
Які наслідки для осіб, які не сплачують податки з доходів від оренди нерухомості, згідно з Податковим кодексом України і з ким необхідно контактувати, щоб уникнути реагування на скарги від осіб, які стали жертвами обману?
Хто має право перевірити рахунки в банках? Як можливо зробити, так щоб не давали інформацію банківські установи і з ким необхідно контактувати, щоб уникнути реагування на скарги від осіб, які стали жертвами обману?
Чи будемо ми завчасно попередженні про обшуки, так-як виникне потреба в знищенні договорів та приховуванні готівки, отриманої за допомогою зазначеної схеми. З ким необхідно контактувати, щоб уникнути реагування на скарги від осіб, які стали жертвами обману ?
Хто має право перевіряти діяльність по оренді нерухомості і з ким необхідно контактувати, щоб уникнути реагування на скарги від осіб, які стали жертвами обману?
Хто має право викликати для вручення протоколу або письмової підозри, обвинувального акту і з ким необхідно контактувати, щоб уникнути реагування на скарги від осіб, які стали жертвами обману?
Прошу терміново надіслати в сканованому вигляді відповідь на вказані питання у месенджер Телеграм-0505787272, в стислі строки з урахуванням діючого законодавства.
З повагою,
Ольга Сотник-0505787272
-------------------------------------------------------------------
Будь ласка, використовуйте цю електронну адресу для всіх відповідей на цей запит.
[FOI #137123 email]
Is [Національна Поліція request email] the wrong address for Freedom of Information requests to Національна Поліція? If so, please contact us using this form:
https://secure-web.cisco.com/1u7RCJUl_3K...
Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть опубліковані на сайті Доступу до Правди
-------------------------------------------------------------------