про діяльність ІРЦ

Ольга Атаманюк

01.04.2019 р. № 16

Міністерству освіти і науки України

Каховський міський інклюзивно-ресурсний центр Каховської міської ради на підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, просить надати роз’яснення щодо наступних моментів:
1. Виходячи з Положення про інклюзивно-ресурсний центр навантаження вчителя-реабілітолога на 1 ставку становить 12-15 дітей, які мають порушення опорно-рухового апарату, а як бути з дітьми зі спектром аутизму, де також потрібні заняття з вчителем-реабілітологом для занять з пропріорицепції (сприйняття свого тіла в просторі), для налагодження тактильних та вестибулярних відчуттів, зняття м’язового напруження (тонусу), розвиток координації це також стосується дітей з порушенням розвитку інтелектуальної сфери, у багатьох з них порушується фізичний розвиток, рухова моторика та які потребують уваги вчителя-реабілітолога.
2. Якщо в дитини не має медичного діагнозу, а за результатами діагностики команди спеціалістів ІРЦ дитина, наприклад, має уповільнений темп формування пізнавальних процесів, яку кількість годин прописувати, як для ЗПР 3 год та чи маємо право за даним висновком рекомендувати інклюзивну форму навчання?
Також якщо лікар невролог у висновку написав, що у дитини синдром дефіциту уваги та гіперактивність, яку кількість годин потрібно надати для проведення корекційно-розвиткових занять?
3. Яким чином оформлювати договір між інклюзивно-ресурсним центром, створеним міською радою та ОТГ інших районів на проведення комплексної оцінки дітей та корекційні послуги, враховуючи що засновник, міська рада, несе витрати на забезпечення будівлі центру, матеріальні витрати, витрати на комунальні послуги та оплату праці непедагогічних працівників.
4. При яких нозологіях потрібно проводити комплексну оцінку щороку для моніторингу динаміки прогресу, якщо діти навчаються в інших ОТГ, де спеціалісти міського ІРЦ не входять до шкільних команд супроводу.
5. Якщо в школах не має спеціалістів, які можуть проводити корекційно-розвиткові заняття за договором ЦПХ з дітьми, які навчаються на інклюзивній формі та не має з ким заключити договір поза школою та ІРЦ чи можуть спеціалісти ІРЦ проводити корекційно-розвиткові заняття з цими дітьми в своє граничне навантаження? Як тоді бути з коштами субвенції, які виділяються для оплати цих корекційно-розвиткових занять?

Директор О.А. Атаманюк

Міністерство освіти і науки, Міністерство освіти і науки України

1 Attachment

 

 

̳

 

:

[email address]

 

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]