Про паспорт громадянина України

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Тетяна Рахубенко, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Тетяна Рахубенко

Від Тетяни Олександрівни Рахубенко
Власника персони Рахубенко Тетяни Олександрівни
ДЕРЖАВНА МІГРАЦІЙНА
СЛУЖБА УКРАЇНИ (ДМС)
місто Київ
ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРСЬКА, буд.9
Україна 01001
Код ЄДРПОУ 37508470
Запит
про надання публічної інформації

Згідно Конституції України ст.. 34, 40. Згідно ст.. 3,4,5,19,20 ЗУ «Про доступ до публічної інформації», ст. 5, 9, 28,29, 33 ЗУ « Про інформацію»,ст.. 3,5 Закону « Про звернення громадян».
Надайте ,будь ласка, відповідь належним чином завірену відповідальною особою згідно Законодавства України за порядком заданих питань на електронну адресу.

1. Чи є обов’язковим обмін паспорта-книжечки на ID-картку, якщо власник не вклеїв фото в паспорт протягом одного місяця після досягнення 25 років або 45 років? Чи зобов’язана ДМС виконувати процедуру вклеювання фотокартки у паспорт, якщо особа прострочила місячний термін ?
2. Чи є обов’язковим обмін паспорта громадянина України у формі книжечки у зв’язку із зміною (переміною) прізвища на ID-картку , а не на паспорт-книжечку?
3. Законодавство України не визначає кінцевої дати чинності паспортів громадянина України зразка 1994 року та передбачає обмін паспорта громадянина України зразка 1994 року на ID-картку за власним бажанням.
Якщо це є обов’язковим , яким законом України це регламентується?

Звертаю Вашу увагу, що відповідь на запит на інформацію надати не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту. За порушення законодавства відповідальність несуть особи, винні у вчиненні таких порушень.

Так як правосуб’єктність Людини і Громадянина починаються із встановлення Власного імені, вимагаю застосовувати щодо мене , у разі усного чи письмового звернення в листах, на конвертах та будь-яких документах відповідно до § 49 українського правопису: з великої букви пишемо власні імена людей, по-батькові, прізвища (Постанова КМУ № 437 від 22 травня 2019 року, затверджений Українською національною комісією з питань правопису № 5 від 22 жовтня 2018 року.

Забороняю обробку, зберігання та передачу персональних даних будь-яким третім юридичним або фізичним особам без моєї попередньої письмової згоди після надання письмової відповіді на цей запит.

Автор: Тетяна Рахубенко
Дня двадцять третього грудня дві тисячі двадцять другого року

Н.В. Рябова , Державна міграційна служба України

2022-12-23 12:41, Тетяна Рахубенко написав:

показати цитоване

Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про доступ до
публічної інформації» публічна інформація - це відображена та
задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація,
що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних
повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або
яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших
розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Частиною п`ятою статті 19 Закону визначено, що запит на інформацію має
містити загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст
документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо.
Так, запитувана Вами інформація не може бути віднесена до жодного з
видів публічної інформації, розпорядником якої є ДМС (згідно з Переліком
видів публічної інформації, розпорядником якої є Державна міграційна
служба України, затвердженим наказом ДМС від 05.12.2014 № 345).
До того ж, відповідно до пункту 1 Постанови Пленуму Вищого
адміністративного суду України від 29 вересня 2016 року № 10 "Про
практику застосування адміністративними судами законодавства про доступ
до публічної інформації" визначальним для публічної інформації є те, що
вона заздалегідь зафіксована будь-якими засобами та на будь-яких носіях
та знаходилась у володінні суб`єктів владних повноважень, інших
розпорядників публічної інформації.
Ураховуючи вищевикладене, ваш лист, поданий як інформаційний запит, не
відповідає вимогам до запиту на інформацію та є по суті зверненням
громадянина, оскільки має всі ознаки звернення стосовно надання
роз’яснень законодавства тощо.
Беручи до уваги вищезазначене, ваше звернення буде розглянуто у випадку
надісалання його у відповідності до вимог ЗУ "Про звернення громадян".

--
Наталія Володимирівна Рябова
головний спеціаліст відділу з питань дотримання гендерної рівності та
опрацювання звернень громадян, інформаційних запитів