Про паспорт громадянина України

Діана Третьякова

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, а також

Спираючись на статтю 5 Конституції України:
"Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування",

вимагаю роз'яснити та надати інформацію про відповідність документу, що посвідчує особу громадянина України, а саме:

1) Якими літерами, великими чи маленькими, має бути зроблений напис "Україна" та напис "Паспорт" на обкладинці паспортної книжечки?
2) Якими літерами, великими чи маленькими, має бути зроблений напис "Паспорт громадянина України" на внутрішньому лівому боці обкладинки? Чи має бути під ним зроблений напис російською мовою "Паспорт гражданина Украины", та якими літерами?
3) Чи має бути пронумерована перша сторінка паспортної книжечки?
4) Чи вказується поряд с підписом посадової особи найменування посади, власне ім’я і прізвище, або ініціали і прізвище посадової особи, відповідальної за видачу паспорта?
5) Чи перфоровано серію та номер паспорта на правій частині обкладинки книжечки?

У випадку, якщо з якихось причин Ви не можете надати відповідь, Ви маєте письмово вказати причину, а також направити цей запит компетентній особі та повідомити мене про це письмово.

З повагою,

Жінка у правовому статусі людини
Діана Володимирівна Третьякова

Н.В. Рябова , Державна міграційна служба України

2023-05-06 12:21, Діана Третьякова написав:

показати цитоване

Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про доступ до
публічної інформації» публічна інформація - це відображена та
задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація,
що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних
повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або
яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших
розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Частиною п`ятою статті 19 Закону визначено, що запит на інформацію має
містити загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст
документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо.
Так, запитувана Вами інформація не може бути віднесена до жодного з
видів публічної інформації, розпорядником якої є ДМС (згідно з Переліком
видів публічної інформації, розпорядником якої є Державна міграційна
служба України, затвердженим наказом ДМС від 05.12.2014 № 345).
До того ж, відповідно до пункту 1 Постанови Пленуму Вищого
адміністративного суду України від 29 вересня 2016 року № 10 "Про
практику застосування адміністративними судами законодавства про доступ
до публічної інформації" визначальним для публічної інформації є те, що
вона заздалегідь зафіксована будь-якими засобами та на будь-яких носіях
та знаходилась у володінні суб`єктів владних повноважень, інших
розпорядників публічної інформації.
Ураховуючи вищевикладене, ваш лист, поданий як інформаційний запит, не
відповідає вимогам до запиту на інформацію та є по суті зверненням
громадянина, оскільки має всі ознаки звернення стосовно надання
роз’яснень законодавства тощо.
Звернення громадян до Державної міграційної служби України можна
надіслати визначеними способами:

- в електронному вигляді за посиланням
https://dmsu.gov.ua/services/hotline.html
- на електронну адресу [Державна міграційна служба України request email]

Нормою статті 5 Закону України "Про звернення громадян" (далі - Закон)
визначено, що у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по
батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного
питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із
зазначенням дати.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог звернення
вважається анонімним і розгляду не підлягає.

--
Наталія Володимирівна Рябова
головний спеціаліст відділу з питань дотримання гендерної рівності та
опрацювання звернень громадян, інформаційних запитів