Про участь громадян у місцевому самоврядуванні у м.Суми у 2014-2020 рр.
-
Від: Дацко Олеся
До: Сумська міська рада -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Кількість реалізованих інструментів прямої участі громадян у місцевому самоврядування за такими показниками окремо за 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 2019 та 2020 роки:
1. Скільки проведено громадських слухань, зокрема вказати
Кількість проведених громадських слухань за відповідний рік та кількість осіб, що взяли в них участь
Прийнятих рішень органами місцевого самоврядування за результатами громадських слухань за відповідний рік
Кількість урахованих пропозицій органами місцевого самоврядування, поданих на громадських слуханнях за відповідний рік
Кількість відмов у проведенні громадських слухань за заявами , у тому числі
- З технічних причин
- З інших причин
2. Зборів громадян за місце проживання
Кількість проведених зборів громадян за місцем проживання за відповідний рік та кількість осіб, що взяли в них участь
Прийнятих рішень органами місцевого самоврядування за результатами проведених зборів громадян за місцем проживання за відповідний рік
Кількість урахованих пропозицій органами місцевого самоврядування, поданих на зборах громадян за місцем проживання за відповідний рік
3. Місцеві ініціативи
Кількість проведених зареєстрованих місцевих ініціатив за відповідний рік та кількість осіб, що взяли в них участь
Прийнятих рішень та реалізованих проектів органами місцевого самоврядування за результатами місцевих ініціатив за відповідний рік
Кількість урахованих пропозицій органами місцевого самоврядування, за результатами місцевих ініціатив за відповідний рік
Кількість відмов у реалізації місцевих ініціатив , у тому числі
- З технічних причин
- З інших причин
4. Кількість осіб, залучених до роботи органів місцевого самоврядування відповідної міської ради на добровільних засадах експертами, консультантами, контролерами тощо за відповідний рік.
5. Кількість зареєстрованих органів самоорганізація населення по роках , назва та чисельність кожного органу самоорганізації населення за кожен рік.
6. Обсяг і вид ресурсів, виділених з комунальної власності для кожного органу самоорганізації населення – вид і вартість по роках.
7. Кількість отриманих звернень громадян та інших осіб міською радою та її виконавчими органами, результати розгляду таких звернень (розглянено по суті, повернено заявникам) за відповідний рік
8. Частка бюджету розвитку , яку розприділяють конкурсних засадах у вигляді громадського бюджету і загальний обсяг розподілених коштів за відповідний рік
9. Чи наявний окремий орган (заклад, підприємство), до повноважень якого відноситься організація заходів та реалізація інструментів прямо демократії у структурі органів місцевого самоврядування. Якщо такі органи наявні – вказати назву та організаційно-правову форму такої інституції за кожен зипитуваний рік.
10. Кількість зареєстрованих електронних петицій за відповідний рік, у тому числі тих,
- які були виставлені на голосування
- відхилені петиції
З повагою,
Дацко Олеся
Добрий день!
Надсилаємо відповідь на Ваш запит.
Сектор забезпечення доступу
до публічної інформації
управління документообігу та публічної інформації
департаменту комунікацій та
інформаційної політики
Сумської міської ради
0 (542) 700-611
!
, . 4 . 20 .
0 (542) 700-611
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]