Роз'яснення
-
Від: Михайло Топал
До: Національна Поліція -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
З 18 травня закон про національну поліцію доповнять новим пунктом. Статтю 32 Закону доповнять частиною другою такого змісту: «У період дії воєнного стану та/або під час мобілізації (крім цільової) поліцейський має право вимагати від особи чоловічої статі віком від 18 до 60 років пред’явлення нею військово-облікового документа разом з документом, що посвідчує особу, у спосіб, який дає можливість поліцейському прочитати та зафіксувати дані, що містяться в документах».
Прошу надати роз’яснення, як буде рахуватись цей пункт - як доповнення до першого пункту чи незалежно від першого пункту?
1. Поліція, окрім документів, що посвідчують особу, буде вимагати і "військовий квиток" у тих, кого вона має повноваження перевіряти відповідно до частини 1 статті 32 Закону.
2. Поліція буде вимагати документ, що посвідчує особу, та "військовий квиток" під час мобілізації та/або воєнного стану у всіх громадян."
З повагою,
Михайло Топал
Пропонуємо Вам оформити звернення відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян» та надіслати його до Національної поліції України на електронну поштову адресу: [email address] або поштову адресу: вул. Богомольця, 10, м. Київ, 01601, чи викласти його за допомогою засобів телефонного зв’язку через телефонну «гарячу лінію» Національної поліції України (0-800-50-0202), для розгляду в межах компетенції поліції.
Відповідно до статті 5 Закону звернення може бути усним чи письмовим. Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні «гарячі лінії» та записується (реєструється) посадовою особою.
Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
Відповідно, електронне звернення є різновидом письмового.
Згідно з указаним положенням Закону, у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Як вбачається з вимог статті 5 Закону, електронне звернення має відповідати всім вимогам письмового звернення.
Таким чином, електронне звернення має містити підпис заявника у будь-якій формі, крім електронного цифрового підпису.
Необхідність наявності в електронних зверненнях підпису громадян, яке може бути виготовлене за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотокопії зазначено в листі представника Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини від 02.09.2016 № 2.1794/1683-16-107 та Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини від 29.09.2016 № 2/13-К273895.16-1/23-42 та ухвали Львівського апеляційного адміністративного суду від 12.07.2017 № 876/6255/17.
Одночасно звертаємо увагу, що відповідно до статті 124 Конституції України правосуддя в Україні здійснюють виключно суди.
Статею 129--1 Конституції України визначено, що Суд ухвалює рішення іменем України. Судове рішення є обов’язковим до виконання.
З метою забезпечення однакового та правильного застосування судами законодавства, що встановлює гарантії незалежності судової влади, Пленум Верховного суду України постановою від 13.06.2007 № 8 (далі – Постанова Пленуму) надав роз’яснення.
Так, пунктом 10 Постанови Пленуму визначено, що відповідно до частини п’ятої статті 124 Конституції України судові рішення є обов'язковими до виконання на всій території України і тому вважаються законними, доки вони не скасовані в апеляційному чи касаційному порядку або не переглянуті компетентним судом в іншому порядку, визначеному процесуальним законом, в межах провадження справи, в якій вони ухвалені.
Разом з тим інформуємо, що статтею 12 Закону України «Про звернення громадян» передбачено, що дія цього Закону не поширюється на порядок розгляду заяв і скарг громадян, встановлений кримінальним процесуальним, цивільно-процесуальним, трудовим законодавством, законодавством про захист економічної конкуренції, законами України «Про судоустрій і статус суддів» та «Про доступ до судових рішень», Кодексом адміністративного судочинства України, законами України «Про засади запобігання і протидії корупції», «Про виконавче провадження».
У разі наявної інформації про вчинення кримінального чи адміністративного правопорушення чи настання іншої події, яка потребує негайного реагування поліції Ви можете також звернутися на телефонну спецлінію поліції «102», функціонування якої забезпечено цілодобово або безпосередньо звернутися до найближчого територіального органу поліції (у тому числі його структурних( відокремлених) підрозділів).
----- Вихідне повідомлення -----
Від: "Михайло Топал" <[FOI #127685 email]>
Кому: "FOI requests at Національна Поліція" <[Національна Поліція request email]>
Надіслано: П’ятниця, 3 Травень 2024 р 12:19:44
Тема: Інформаційний запит - Роз'яснення
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
З 18 травня закон про національну поліцію доповнять новим пунктом. Статтю 32 Закону доповнять частиною другою такого змісту: «У період дії воєнного стану та/або під час мобілізації (крім цільової) поліцейський має право вимагати від особи чоловічої статі віком від 18 до 60 років пред’явлення нею військово-облікового документа разом з документом, що посвідчує особу, у спосіб, який дає можливість поліцейському прочитати та зафіксувати дані, що містяться в документах».
Прошу надати роз’яснення, як буде рахуватись цей пункт - як доповнення до першого пункту чи незалежно від першого пункту?
1. Поліція, окрім документів, що посвідчують особу, буде вимагати і "військовий квиток" у тих, кого вона має повноваження перевіряти відповідно до частини 1 статті 32 Закону.
2. Поліція буде вимагати документ, що посвідчує особу, та "військовий квиток" під час мобілізації та/або воєнного стану у всіх громадян."
З повагою,
Михайло Топал
-------------------------------------------------------------------
Будь ласка, використовуйте цю електронну адресу для всіх відповідей на цей запит.
[FOI #127685 email]
Is [Національна Поліція request email] the wrong address for Freedom of Information requests to Національна Поліція? If so, please contact us using this form:
https://secure-web.cisco.com/1SassmZLrJh...
Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть опубліковані на сайті Доступу до Правди
-------------------------------------------------------------------