щодо 5% відсотків коштів, витрачених ними на розповсюдження реклами тютюнових виробів та алкогольних напоїв у межах України

Миткалик Сергій

Доброго дня!

Відповідно до ч. 8 ст. 22 Закону України "Про рекламу" рекламодавці алкогольних напоїв та тютюнових виробів зобов'язані у порядку, передбаченому законами України, спрямовувати на виробництво та розповсюдження соціальної реклами щодо шкоди тютюнопаління та зловживання алкоголем не менше 5 відсотків коштів, витрачених ними на розповсюдження реклами тютюнових виробів та алкогольних напоїв у межах України.

Згідно з п. 42 ч. 2 ст. 29 Бюджетного кодексу України відрахування від суми коштів, витрачених на рекламу тютюнових виробів та/або алкогольних напоїв у межах України, належать до доходів загального фонду Державного бюджету України.

Додатком 1 до Закону України "Про Державний бюджет України на 2016 рік" та Закону України "Про Державний бюджет України на 2017 рік" до доходів Державного бюджету України віднесено відрахування від суми коштів, витрачених на рекламу тютюнових виробів та/або алкогольних напоїв у межах України (код бюджетної класифікації 24060500).

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1) Надати інформацію про суми коштів відрахованих компаніями до державного бюджету України, які були витрачені на розповсюдження окремо на рекламу для тютюнових виробів та окремо на рекламу для алкогольних напоїв у межах України у 2015, 2016 та 2017 роках.
2) Надати інформацію про платників (назва та код ЄРДПОУ), які здійснювали відрахування до державного бюджету України на рекламу тютюнових виробів та/або алкогольних напоїв у межах України (код бюджетної класифікації 24060500) у 2015, 2016 та 2017 роках.

З повагою,

Миткалик Сергій

Publicinfo, Державна фіскальна служба України

1 Attachment