Щодо безпеки прифронтових населених пунктів
Доброго дня!
Доводимо до Вашого відома, що в ЗМІ (https://bit.ly/2qBuAH7) оприлюднено Інформаційний матеріал щодо процесу відведення сил і засобів Об'єднаних сил на ділянках розведення сил і засобів від лінії розмежування в Донецькій і Луганській областях - документ Об'єднаного командного пункту Об'єднаних сил. В документі сказано, що після розведення перебувати на ділянках "має право виключно УС СЦКК та СММ ОБСЄ". А питанням забезпечення безпеки населення, що постійно проживає в районах ділянок розведення, "покладено на НПУ та НГУ у взаємодії з ВСП під керівництвом органів ЦВС". Також ми маємо інформацію (https://bit.ly/2BWQQxF), що ділянки розведення сил і засобів сторін від лінії розмежування мають бути демілітаризованими зонами, де правоохоронці та військовослужбовці мають знаходитись без вогнепальної зброї. Маємо також інформацію, що графік чергування правоохоронців на цих територіях не передбачає їх перебування там з 23:00 до 7:00.
З огляду на це, та на підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України "Про доступ до публічної інформації", просимо Міністерство оборони України та Командувача об’єднаних сил в Донецькій і Луганській областях надати відповідь на питання:
1). Чи дійсно під час та після розведення сил і засобів сторін від лінії розмежування в районах Петрівського і Золотого на територіях ділянок цих розведень мають бути присутніми працівники та військовослужбовці Української сторони Спільного центру з контролю та координації питань припинення вогню та стабілізації лінії розмежування сторін (УС СЦКК), Військової служби правопорядку (ВСП) та Цивільно-військового співробітництва (ЦВС) Збройних Сил України, Національної поліції України (НПУ) та Національної гвардії України (НГУ)?
Чи мають працівники та військовослужбовці УС СЦКК, ВСП, ЦВС, НПУ та НГУ бути присутніми на територіях населених пунктів Катеринівка і Золоте-4 під час та після розведення сил і засобів сторін від лінії розмежування?
Чи мають працівники та військовослужбовці УС СЦКК, ВСП, ЦВС, НПУ та НГУ бути присутніми на ділянках розведення в районі Станиці Луганської?
2). Чи матимуть після розведення сил і засобів сторін від лінії розмежування в районах Петрівського і Золотого на територіях ділянок цих розведень при собі вогнепальну зброю працівники та військовослужбовці УС СЦКК, ВСП, ЦВС, НПУ та НГУ?
Чи матимуть при собі вогнепальну зброю працівники та військовослужбовці УС СЦКК, ВСП, ЦВС, НПУ та НГУ на територіях населених пунктів Катеринівка і Золоте-4 після розведення сил і засобів сторін від лінії розмежування?
Чи мають вогнепальну зброю працівники та військовослужбовці УС СЦКК, ВСП, ЦВС, НПУ і НГУ на ділянках розведення в районі Станиці Луганської?
3). Яка кількість працівників та військовослужбовців УС СЦКК, ВСП, ЦВС, НПУ і НГУ мають перебувати на територіях ділянок розведення в районах Петрівського і Золотого після розведення сил і засобів сторін від лінії розмежування?
Яка кількість працівників та військовослужбовців УС СЦКК, ВСП, ЦВС, НПУ і НГУ мають перебувати на територіях населених пунктів Катеринівка і Золоте-4 після розведення сил і засобів сторін від лінії розмежування?
Яка кількість працівників та військовослужбовців УС СЦКК, ВСП, ЦВС, НПУ і НГУ перебуває на ділянках розведення в районі Станиці Луганської?
4). Чи цілодобово перебуватимуть працівники та військовослужбовці УС СЦКК, ВСП, ЦВС, НПУ і НГУ на територіях ділянок розведення в районах Петрівського і Золотого під час та після розведення сил і засобів сторін від лінії розмежування?
Чи цілодобово перебуватимуть працівники та військовослужбовці УС СЦКК, ВСП, ЦВС, НПУ і НГУ на територіях населених пунктів Катеринівка і Золоте-4 під час та після розведення сил і засобів сторін від лінії розмежування?
Чи цілодобово перебувають працівники та військовослужбовці УС СЦКК, ВСП, ЦВС, НПУ і НГУ на територіях ділянок розведення в районі Станиці Луганської?
Якщо працівники та військовослужбовці УС СЦКК, ВСП, ЦВС, НПУ і НГУ мають перебувати на вищезгаданих територіях не цілодобово, то який графік їх чергувань на цих територіях?
5). Чи проходили належну підготовку для відбиття нападів диверсійних груп та снайперських атак, а також щодо служби і евакуації населення в умовах артилерійських обстрілів та повноцінного військового вторгнення супротивника працівники та військовослужбовці УС СЦКК, ВСП, ЦВС, НПУ і НГУ, які перебуватимуть або вже перебувають на територіях ділянок розведення в районах Золотого, Петрівського та Станиці Луганської?
6). Чи можна вважати "синхронним" та "дзеркальним" елементом розведення сил та засобів сторін в районі Станиці Луганської дві нові вогневі точки російських та проросійських сил (https://bit.ly/2NbnII2, https://youtu.be/ao8y1Hw098A) на панівній висоті, що забезпечує супротивнику ефективний вогневий контроль не лише всієї Станиці, але й частини сіл Макарове і Нова Кондрашівка?
7). Чи передбачається, що після розведення сил і засобів сторін від лінії розмежування на територіях розведення можуть перебувати формування так званої "народної міліції" так званих "ДНР" та "ЛНР", або інші формування проросійських окупаційних адміністрацій?
8). Просимо Вас також надати копії усіх підзаконних нормативно-правових актів, які регламентуватимуть та вже регламентують діяльність працівників та військовослужбовців УС СЦКК, ВСП, ЦВС, НПУ і НГУ на територіях ділянок розведення в районах Золотого, Петрівського та Станиці Луганської.
Відповідь та копії документів просимо Вас у електронній формі (скан-копії відповіді та документів) на електронну поштову скриньку сайту "Доступ до правди".
Просимо Вас надати відповідь на цей запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту, як це визначено у ч. 1 ст. 20 Закону "Про доступ до публічної інформації". Готові відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк у разі, якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, як це визначено у ч. 2 ст. 21 Закону "Про доступ до публічної інформації".
З надією на співпрацю!
З повагою,
Лебедь Михайло Олександрович,
член правління ГО "Правозахисна ініціатива"
31.10.2019