Щодо механізмів виключення відомостей про «розшук» осіб з облікових систем НПУ у зв'язку зі спливом строків давності притягнення до адмін відповідальності (ст. 38 КУпАП).
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
На підставі звернень Територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки (ТЦК та СП) щодо осіб, які вчинили адміністративні правопорушення, передбачені статтями 210 та 210-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення (КУпАП), Національна поліція України (НПУ) вносить відомості про таких осіб до Інформаційної підсистеми «Облік звернень» (система «Армор») для здійснення заходів доставлення.
Згідно зі статтею 38 КУпАП, адміністративне стягнення може бути накладене не пізніше ніж через два місяці з дня вчинення правопорушення. Сплив цього строку унеможливлює законне накладення стягнення, а отже, має призводити до втрати юридичної сили доручення ТЦК та СП на доставлення особи. Водночас, на практиці відомості про «розшук» можуть залишатися в облікових системах НПУ, що створює підстави для неправомірного примусового доставлення громадян.
Прошу надати наступну публічну інформацію, що перебуває у володінні МВС як розпорядника інформації, у формі завірених копій або витягів з відповідних внутрішніх нормативно-правових актів та інструкцій:
Витяги з чинних внутрішніх нормативних актів МВС України/НПУ (наказів, інструкцій, методичних рекомендацій), які регламентують порядок та строки виключення відомостей про осіб з Інформаційної підсистеми «Облік звернень» (система «Армор»/«Розшук») у випадках, коли:
Сплив строк накладення адміністративного стягнення (строк давності), передбачений статтею 38 КУпАП, за правопорушення, передбачені статтями 210 або 210-1 КУпАП.
Судом скасовано постанову про притягнення до адміністративної відповідальності (штраф).
Витяги з інструктивних матеріалів НПУ, що визначають, чи зобов'язаний працівник Національної поліції України перевіряти актуальність та юридичну силу доручення ТЦК та СП (наявність складеного протоколу, доказів порушення, строк давності) в ІП «Облік звернень» перед здійсненням примусового доставлення/затримання особи.
Офіційне роз’яснення МВС України щодо того, як кваліфікуються дії працівника Національної поліції, якщо він здійснює примусове доставлення особи на підставі доручення, яке втратило свою юридичну силу через сплив строку, передбаченого статтею 38 КУпАП.
Прошу надати відповідь у визначений Законом строк (не пізніше п’яти робочих днів з дня надходження запиту) та направити її на електронну пошту.
З повагою,
Ніка Шевченко
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
На підставі звернень Територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки (ТЦК та СП) щодо осіб, які вчинили адміністративні правопорушення, передбачені статтями 210 та 210-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення (КУпАП), Національна поліція України (НПУ) вносить відомості про таких осіб до Інформаційної підсистеми «Облік звернень» (система «Армор») для здійснення заходів доставлення.
Згідно зі статтею 38 КУпАП, адміністративне стягнення може бути накладене не пізніше ніж через два місяці з дня вчинення правопорушення. Сплив цього строку унеможливлює законне накладення стягнення, а отже, має призводити до втрати юридичної сили доручення ТЦК та СП на доставлення особи. Водночас, на практиці відомості про «розшук» можуть залишатися в облікових системах НПУ, що створює підстави для неправомірного примусового доставлення громадян.
Прошу надати наступну публічну інформацію, що перебуває у володінні МВС як розпорядника інформації, у формі завірених копій або витягів з відповідних внутрішніх нормативно-правових актів та інструкцій:
Витяги з чинних внутрішніх нормативних актів МВС України/НПУ (наказів, інструкцій, методичних рекомендацій), які регламентують порядок та строки виключення відомостей про осіб з Інформаційної підсистеми «Облік звернень» (система «Армор»/«Розшук») у випадках, коли:
Сплив строк накладення адміністративного стягнення (строк давності), передбачений статтею 38 КУпАП, за правопорушення, передбачені статтями 210 або 210-1 КУпАП.
Судом скасовано постанову про притягнення до адміністративної відповідальності (штраф).
Витяги з інструктивних матеріалів НПУ, що визначають, чи зобов'язаний працівник Національної поліції України перевіряти актуальність та юридичну силу доручення ТЦК та СП (наявність складеного протоколу, доказів порушення, строк давності) в ІП «Облік звернень» перед здійсненням примусового доставлення/затримання особи.
Офіційне роз’яснення МВС України щодо того, як кваліфікуються дії працівника Національної поліції, якщо він здійснює примусове доставлення особи на підставі доручення, яке втратило свою юридичну силу через сплив строку, передбаченого статтею 38 КУпАП.
Прошу надати відповідь у визначений Законом строк (не пізніше п’яти робочих днів з дня надходження запиту) та направити її на електронну пошту.
З повагою,
Ніка Шевченко



