Щодо наявності правових підстав для отримання заробітної плати в обсязі 5,5 млн.грн. першим проректором Горбанем А.В.

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Дроздович Антон Миколайович, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Дроздович Антон Миколайович

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію від Комітету з питань бюджету та Комітету з питань освіти(наступні документи):
1.Щодо наявності законодавчих підстав для нарахування та виплати заробітної плати першим проректором Державного університету інфраструктури та технологій Горбанем А.В. згідно до даних декларації за 2022 рік у сумі понад 5,5 млн. грн. з розрахунку 550 тис.грн на місяць та понад 2.5 млн. грн. за 2023 рік.
2. Щодо відсутності реалізації функції головногоро зпорядника в особі Міністерства освіти і науки України в частині управління бюджетними коштами,що в результаті призводить до витрачання бюджетних коштів в особливо великих розмірах при відсутності законодавчих підстав у період військового стану та дефіциту бюджету
3. Щодо вжиття заходів по перевірці даних фактів, в тому числі щодо наявності законодавчих підстав при формуванні, перевірці бюджетних запитів та відповідно розрахунків до них.
4. Щодо можливості отримання заробітної плати, в т.ч. стимулюючих та заохочувальних виплат, що відповідно до постанови 1298 на наказу МОНУ 557, виплачуються за особистий результат в звгвльні результати роботи закладу першим проректором Горбанем А.В. та проректором Костенко О.І. Державного університету інфраструктури та технологій, які відповідно до даних Державної прикордонної служби перебувають за межами України.

З повагою,

Дроздович Антон Миколайович

ЗАПИТ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, Верховна Рада України

Відповідно до Положення про порядок роботи з документами у Верховній Раді України, затвердженого розпорядженням Голови Верховної Ради України від 08.02.2021 р. № 19:
1. Приймання службової кореспонденції, що надходить до Верховної Ради України, у тому числі до її органів та Апарату, народних депутатів України здійснюється структурним підрозділом з документального забезпечення засобами поштового зв'язку та/або через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (далі – СЕВ ОВВ).
2. Звернення у паперовій формі подаються до Верховної Ради України:
1) засобами поштового зв’язку;
2) безпосередньо на особистому прийомі у приймальні Верховної Ради України;
3) через уповноважену особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства;
4) через скриньку "Для звернень громадян", розміщену у приймальні Верховної Ради України за адресою вул. Банкова, 6-8.
Звернення в електронній формі (далі – електронне звернення), надіслане на адресу Верховної Ради України, приймається централізовано структурним підрозділом з питань звернень громадян шляхом заповнення громадянином електронної форми на веб-порталі "Електронний кабінет громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України (режим доступу: https://itd.rada.gov.ua/idsrv/).
Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Електронне звернення без кваліфікованого електронного підпису надсилається у вигляді сканованого або фотографованого письмового звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
3. Запит на інформацію подається на вибір запитувача в усній або письмовій формі (засобами поштового зв’язку, факсом, телефоном, електронною поштою (централізовано на єдину електронну адресу запитів на інформацію Апарату [Верховна Рада України request email]), шляхом заповнення електронної форми запиту на інформацію в "Електронному кабінеті громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України, через СЕВ ОВВ).

Апарат Верховної Ради України

показати цитоване