Щодо рішення Одеської міської ради від 23.12.2011 № 1631-VI
-
Від: Адвокаційний офіс
До: Одеська міська рада -
05.09.2019 № ЗПІ-05092019/07
У відповідності до статті 6 Закону України " Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" громадяни, суб’єкти господарювання, їх об’єднання та наукові установи, а також консультативно-дорадчі органи, що створені при органах державної влади та органах місцевого самоврядування і представляють інтереси громадян та суб’єктів господарювання, мають право відстежувати результативність регуляторних актів.
На офіційному сайті міста Одеса (omr.gov.ua) опубліковано реєстр чинних регуляторних актів (https://omr.gov.ua/ua/open-city/policy/r...), зокрема рішення Одеської міської ради "Про затвердження Правил благоустрою території міста Одеси (текстової частини), у новій редакції” від 23.12.2011 № 1631-VI (далі — Рішення).
З урахуванням зазначеного, а також на підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», статей 6, 10, 13 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію:
1. кількість суб’єктів господарювання, на яких розповсюджується дія Рішення.
2. кількість наданих суб’єктам господарювання територій, наданим їм в установленому законом порядку,
3. кількість закріплених за суб'єктами господарювання а умовах договору з балансоутримувачем об'єкти благоустрою (їх частини);
4. кількість відшкодувань та їх розмір збитки та іншої шкоди, завданої ними внаслідок порушення законодавства з питань благоустрою та охорони навколишнього природного середовища, в порядку та розмірах, установлених законодавством України;
5. Кількість затверджених заходів з утримання та ремонту об'єктів на наступний рік та середній розмір передбачених коштів на виконання цих заходів за 2016, 2017, 2018, 2019 роки;
6. Кількість складених виконавчими органами Одеської міської ради про адміністративні правопорушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою населених пунктів, складають та видають приписи власникам (балансоутримувачам) щодо приведення об’єктів та елементів благоустрою у належний стан з визначенням строків проведення певних заходів за 2016, 2017, 2018, 2019 роки;
7. Кількість та реквізити рішень Одеської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови щодо заборони розміщення/встановлення елементів благоустрою за 2016, 2017, 2018, 2019 роки;
8. Кількість демонтажів елементів благоустрою та/або елементів встановлених/розміщених з порушеннями за 2016, 2017, 2018, 2019 роки;
9. кількість влаштованих питних фонтанчиків на пляжах, а також вартість їх встановлення та/або обслуговування за 2016, 2017, 2018, 2019 роки;
10. кількість роздягалень та туалетів, у тому числі пристосованих до потреб інвалідів, на пляжах, а також вартість їх встановлення та/або обслуговування за 2016, 2017, 2018, 2019 роки;
11. кількість встановлених на пляжах урн, контейнерів для сміття, контейнерів для сміття, а також вартість їх встановлення та/або обслуговування за 2016, 2017, 2018, 2019 роки;
12. кількість встановлених на пляжах лавок для відпочинку та дитячих майданчиків, а також вартість їх встановлення та/або обслуговування за 2016, 2017, 2018, 2019 роки;
13. кількість встановлених на пляжах приладів освітлення у темний час доби, а також вартість їх встановлення та/або обслуговування за 2016, 2017, 2018, 2019 роки;
14. кількість укладених договорів про вивезення, утилізацію побутового сміття та вторинної сировини, та установлених контейнерів для збору ПЕТ- посуду на пляжах, а також вартість їх встановлення та/або обслуговування за 2016, 2017, 2018, 2019 роки;
15. кількість місць для організації ярмарків та майданчиків для сезонної торгівлі, ринків у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
16. кількість суб’єктів господарювання, які здійснюють торговельну діяльність та/або діяльність з надання побутових послуг, у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
17. кількість фактів з тимчасового розміщення сцен, стендів, обладнання, механізмів і конструкцій, павільйонів, тентів тощо на період проведення виставочних, рекламних, концертних, розважальних та інших масових заходів у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
18. кількість контрольних заходів за порядком організації ярмарків та сезонної торгівлі, ринків у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
19. кількість зелених насаджень у м. Одесі згідно інвентаризації у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
20. кількість місць висадки зелених насаджень, погоджених з районними адміністрація Одеської міської ради, у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
21. кількість погоджень місць висадки та порід нових зелених насаджень наданих районними адміністрація Одеської міської ради, у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
22. кількість заявок на погодження місць висадки та порід нових зелених насаджень до районних адміністрацій Одеської міської ради, у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
23. кількість копій охоронних розписок, оформлених при виконанні будівельних робіт, отриманих компетентним органом у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
24. кількість прийнятих рішень про видалення зелених насаджень Компетентного органу у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
25. кількість заявок до компетентного органу на видалення зелених насаджень у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
26. кількість погоджень управлінням архітектури та містобудування Одеської міської ради та управлінням з питань охорони об’єктів культурної спадщини Одеської міської ради розміщення обладнання архітектурно-художнього підсвітлювання та освітлювальної арматури на фасадах будівель та споруд, розташованих на територіях Центрального історичного ареалу та історичного ареалу «Французький бульвар» у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
27. копію рішення (або посилання на нього), яким встановлено порядок отримання огоджень управлінням архітектури та містобудування Одеської міської ради та управлінням з питань охорони об’єктів культурної спадщини Одеської міської ради розміщення обладнання архітектурно-художнього підсвітлювання та освітлювальної арматури на фасадах будівель та споруд, розташованих на територіях Центрального історичного ареалу та історичного ареалу «Французький бульвар»;
28. кількість розпоряджень районних адміністрацій щодо закріплення для прибирання інших територій в межах міста за підприємствами, установами, організаціями, фізичними особами-підприємцями у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
29. кількість контрольних заходів районних адміністрацій за механізованим та ручним прибиранням територій, вчиненням протиожеледних заходів у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
30. кількість контрольних заходів районних адміністрацій за роботами, спрямованими на наведення та постійне підтримання чистоти і порядку, збереження зелених насаджень, у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
31. кількість суб’єктів господарювання, що проведили будівництво, реконструкцію або ремонт у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
32. кількість заяв суб’єктів господарювання на отримання дозволу на порушення об’єктів благоустрою у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
33. кількість наданих дозволів на порушення об’єктів благоустрою у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
34. кількість заходів самоврядного контролю за станом благоустрою міста Одеси у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
35. кількість позовів до суду про відшкодування шкоди, завданої об'єктам благоустрою внаслідок порушення законодавства з питань благоустрою населених пунктів, Правил благоустрою території міста Одеси у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
36. кількість розглянутих органами місцевого самоврядування результатів громадського контролю за станом благоустрою територій у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
37. кількість фактів відшкодування шкоди, завданої внаслідок порушення вимог законодавства у сфері благоустрою населених пунктів у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
38. кількість укладених договорів про пайову участь в утриманні об’єктів благоустрою;
39. кількість виданих міським головою розпоряджень, пов’язаних із закриттям вулиць чи шляхів для руху транспорту, у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
40. кількість контрольних заходів за дотриманням вимог Порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
41. кількість фактів притягнення осіб за порушення Порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів у 2016, 2017, 2018, 2019 роках;
42. кошторис витрат відповідного виконавчого органу Одеської міської ради та/або посадових осіб виконавчих органів Одеської міської ради на виконання вимог регулювання та/або бюджетний розпис витрат на утримання відповідного виконавчого органу Одеської міської ради та/або посадових осіб виконавчих органів Одеської міської ради за 2016, 2017, 2018, 2019 роки.
З повагою,
команда громадської організації “Адвокаційний офіс”