щодо розміру грошового забезпечення в НГУ
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію:
1. Чим керувалось Міністерство внутрішніх справ України, видаючи наказ від 12.06.2024 № 407 "Про внесення змін до деяких схем тарифних розрядів за посадами осіб офіцерського складу Національної гвардії України", яким внесено зміни до Схеми тарифних розрядів за посадами осіб офіцерського складу військових госпіталів, медичних, медично-реабілітаційних центрів, медичних рот Національної гвардії України, Схеми тарифних розрядів за посадами осіб офіцерського складу баз та підрозділів зберігання (озброєння, техніки, майна), ремонтних, виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 03.03.2018 № 172, та яким суттєво підвищено розміри тарифних розрядів за посадами осіб офіцерського складу управлінь тилових військових частин, не вносивши жодних змін до схеми тарифних розрядів за посадами осіб офіцерського складу управлінь бойових (оперативних) бригад та полків Національної гвардії України? Чому в умовах війни цим наказом було прийнято рішення про підвищення гарантованого щомісячного грошового забезпечення, без урахування додаткових винагород за виконання бойових (спеціальних) завдань, виключно особам офіцерського складу управлінь тилових частин Національної гвардії України?
2. Чому, для прикладу, після цих змін тарифний розряд за посадою заступника начальника штабу, начальника секції, начальника самостійного відділу (для підрозділів, що входять до складу управління) Центральних баз Національної гвардії України став становити 32, тобто був підвищений, в середньому, на 10 одиниць, а за посадою начальника самостійної служби (для підрозділів, що входять до складу управління), начальника самостійного відділення (для підрозділів, що входять до складу управління) Центральних баз Національної гвардії України став становити 30? При цьому тарифний розряд за посадами осіб офіцерського складу управлінь бойових (оперативних) бригад Національної гвардії України залишений без змін (начальник секції 28, начальник самостійного відділення 27, начальник відділення, начальник самостійної служби 26), та і полків Національної гвардії України (начальник секції 26, начальник самостійного відділення, начальник самостійної служби 25). Тобто, слід дійти висновку, що в умовах війни офіцерський склад управлінь тилових військових частин Національної гвардії України, які розміщені далеко від лінії фронту, гідний вищого грошового забезпечення, ніж офіцерський склад управлінь бойових (оперативних) бригад та полків Національної гвардії України? При наданні відповіді прошу звернути увагу, що фіцерський склад управлінь бойових (оперативних) бригад та полків Національної гвардії України не завжди залучається до виконання бойових (спеціальних) завдань, що є підставою для виплати додаткової винагороди, окільки в режимі 24/7 завантажений виконанням своїх основних службових обов'язків. Ні для кого не секрет, що у військових частинах управління працює на підрозділи, які виконують бойові (спеціальні) завдання, а не навпаки.
3. Пунктом 5 постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2017 № 704 «Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб» надано право керівникам державних органів у межах асигнувань, що виділяються на їх утримання установлювати посадові оклади військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби), посади яких не передбачені цією постановою, у розмірах, визначених затвердженими цією постановою схемами, згідно з додатками 1-11 за аналогічними посадами. Додатком 2 затверджено схему тарифних розрядів за основними типовими посадами осіб офіцерського складу Національної гвардії, які передбачають розмір тарифоного розряду за посадою командира полку 26-31, а командира бригади 35-39. Тоді чому, всупереч цій нормі, наказом Міністерства внутрішніх справ України, від 12.06.2024 № 407 затверджено схему тарифних розрядів за посадами осіб офіцерського складу Центральних баз Національної гвардії України, які з 2024 року перебувають на штатах полків та складаються з не більше ніж двох надуманих батальйонів (служба та забезпечення), в яких для посад командування передбачено тарифні розряди у розмірах, які передбачені для командування бригад Національної гвардії України (начальник 39, перший заступник начальника 38, заступник начальника 37)? Тобто, начальники Центральних баз Національної гвардії України (тилових частин), всупереч вимог пункту 5 постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2017 № 704, за сферою відповідальності прирівняні до командирів бойових (оперативних) бригад Національної гвардії України, які в режимі 24/7 виконують бойові (спеціальні) завдання? Вказане вкрай демотивує осіб офіцерського складу управлінь бойових (оперативних) бригад та полків Національної гвардії України.
Якщо наказ Міністерства внутрішніх справ України від 12.06.2024 № 407 "Про внесення змін до деяких схем тарифних розрядів за посадами осіб офіцерського складу Національної гвардії України" виданий на підставі відповідного письмого клопотання/обгрунтування Головного управління Національної гвардії України, то також прошу надати його копію разом з усіма додатками, якщо такі були.
Відповідно до частини п’ятої статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» не може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами у будь-який спосіб, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна.
З повагою,
Антон