Ст. 25 Конституції що не може обмежуватися під час дії воєнного стану

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Руслан, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Як відомо, в умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень, включаючи обмеження на зміну місця проживання та виїзду за кордон, за виключенням законних підстав та дозволу ЦТК.

Основоположні права людини і громадянина не підлягають обмеженню навіть у період дії воєнного стану. Адже без їх забезпечення і гарантування неможливим є існування людини і держави у правовому демократичному полі. Визначально, що Конституція України як основний гарант забезпечення і захисту прав і свобод громадян містить перелік прав, які не можуть обмежуватися навіть в період дії воєнного стану, а саме передбачені статтями 24, 25, 27, 28, 29, 40, 47, 51, 52, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 Конституції України.

Тобто, не може бути обмежено право людини відповідно до статті 25 : Громадянин України не може бути позбавлений громадянства і права змінити громадянство.

Для особи яка вже отримала іноземне громадянство, для виходу / зміни громадянства послідовними юридичними кроками мають бути (іншої процедури не передбачено законом):

• оформлення рішення і дозволу на виїзд на Постійне Місце Проживання за кордон в ДМС МВС України
• зняття з обліку в ТЦК і отримання відповідної довідки
• зняття з реєстрації місця проживання
• подання декларації, отримання довідки в ДПІ
• виїзд за кордон і постановка на постійний облік в Консульській установі України за кордоном (законодавчо інша процедура не передбачена).
• завершення виходу з громадянства відповідно до вимог законодавства України, в зв’язку з отриманим іноземним громадянством (законодавчо інша процедура не передбачена).

Враховуючи вищенаведене, прошу дати роз’яснення і вмотивовану юридичну відповідь, чи зобов’язані ТЦК та СП при пред’явленні відповідного рішення Державної Міграційної Служби МВС України про оформлення виїзду на постійне місце проживання за кордон і наявності іноземного громадянства (що підтверджує право зміни / виходу з громадянства) відповідно до ст. 25 Конституції (що не може обмежуватися під час дії воєнного стану) зняти з обліку і надати відповідну довідку і чи є їх дії законними в разі відмови? А також, прошу повідомити куди звертатися в разі порушення районним та/або міським ТЦК зазначених вище конституційних прав.

З повагою,

Руслан Шевченко

Пиняк С.I. Мiнюст, Міністерство юстиції України

1 Attachment

:

ϲ--3333___

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]

Міністерство юстиції України

2 Attachments

() , :
78245/ϲ--3333/11.3.1 : 24.05.2024

:

ϳ:

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]