стосовно фінансування Управління освіти адміністрації Основ'янського району Харківської міської ради
-
Від: Кисельов Андрій
До: Харківська міська рада -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Перелік дошкільних, шкільних та інших закладів підзвітних Управлінню освіти адміністрації Основ'янського району Харківської міської ради.
Кількість осіб які навчаються, працюють, займаються іншими видами діяльності у закладах підзвітних Управлінню освіти адміністрації Основ'янського району Харківської міської ради, по категоріях окремо.
Скільки коштів, закладено у бюджеті, на витрати Управління освіти адміністрації Основ'янського району Харківської міської ради, у поточному році.
Скільки коштів витрачено, та їх джерела, Управлінням освіти адміністрації Основ'янського району Харківської міської ради, на теперішній час, у поточному році.
З повагою,
Кисельов Андрій
Доброго дня!
Дякую за відповідь, прошу надати мені інформацію в електронному вигляді ( у форматі jpeg, tiff, pdf або doc).
Друковані копії документів не потрібні.
З повагою,
Кисельов Андрій
Доброго дня!
прошу надати уточнення стосовно:
- які саме документи (назва)
підлягатимуть скануванню, або іншим маніпуляціям (вказати яким саме), кількість аркущів у цих документах, формат їх паперу;
- прошу повідомити чи враховано у рахунку те що перші 10 аркушів інформації надвються безкоштовно?
З повагою,
Кисельов Андрій
13 грудня 2016, 23:24:04, від "Кисельов Андрій"
<[1][FOI #15014 email]>:
Доброго дня!
прошу надати уточнення стосовно:
- які саме документи (назва)
підлягатимуть скануванню, або іншим маніпуляціям (вказати яким саме), кількість аркущів у цих документах, формат їх паперу;
- прошу повідомити чи враховано у рахунку те що перші 10 аркушів інформації надвються безкоштовно?
З повагою,
Кисельов Андрій
Доброго дня!
Дякую за відповідь.
Згідно Науково-практичного коментаря до Закону України «Про доступ до Публічної інформації» розміщенного на сайті офіційного інтернет-представництва ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ http://www.president.gov.ua/ та на сайті Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини http://www.ombudsman.gov.ua/
Плата за друк (копіювання) документів, що надаються на запит, починається з одинадцятої сторінки включно. З цим документом можно ознайомитись тут (дивись посилання) http://www.president.gov.ua/docs/comment...
У 6 пункті коментарів до статті 21 ЗУ на 275 сторінці.
У зв'язку з цим прошу оновити рахунок, і замість 53 сторінок вказати 43 сторінки у ному.
Документи після оплати прошу надіслати у електронному вигляді окремо один від одного (окремими файлами).
З повагою,
Кисельов Андрій
15 грудня 2016, 14:31:06, від "Тарасенко І.М." <[1][адресу приховано]>:
13 грудня 2016, 23:24:04, від "Кисельов Андрій"
<[2][FOI #15014 email]>:
Доброго дня!
прошу надати уточнення стосовно:
- які саме документи (назва)
підлягатимуть скануванню, або іншим маніпуляціям (вказати яким саме), кількість аркущів у цих документах, формат їх паперу;
- прошу повідомити чи враховано у рахунку те що перші 10 аркушів інформації надвються безкоштовно?
З повагою,
Кисельов Андрій