Стосовно нарахування за теплопостачання
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
15 листопада 2016 Я задала просте і логічне питання щодо свого не одиничного, а масового випадку нарахування платні за тепло, наступним чином:
"Який розрахунок використовує "Дніпропетровські теплові мережі ДКП (ІРЦ м.Дніпропетровськ), Розрахунковий рахунок: 26004060368059, МФО: 305299." при нарахуванні оплати за тепло - при тому що тільки за жовтень мені було нараховано до оплати 1117 (одна тисяч сто сімнадцять) гривень за 66,5м2? Які конкретні нормативи при подачі тепла зобов'язані до виконання - адже в квартирі було холодно - не дивлячись на наявність пластикових вікон і додаткового утеплення ... Що я можу зробити для зниження такого, на мою думку необґрунтованого нарахування, і яким чином можу контролювати виконання постачальником тепла його зобов'язань. "
Звернення було направлено через ресурс "Доступ до правди" (листування можна перевірити у відкритому доступі через мій профіль) в районну, міську і обласну адміністрації.
https://dostup.pravda.com.ua/request/sto...
https://dostup.pravda.com.ua/request/sto...
https://dostup.pravda.com.ua/request/sto...
Комунальні обслуговуючі підприємства призначені і контролюються виключно місцевими адміністраціями.
Не дивлячись на закон ("Стаття 20. Термін РОЗГЛЯДУ звернення громадян
Звернення Які НЕ потребують Додатковий Вивчення, - невідкладно, но НЕ пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх Отримання.
На обгрунтовану письмовий Вимоги громадянина срок РОЗГЛЯДУ может буті скорочено від встановлення цією статтей терміну. - ЗАКОН УКРАЇНИ Про звернення громадян (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1996, № 47, ст.256) все три відповіді були спрямовані з тимчасовим порушеннями - без розбору і відповіді по суті і без відповіді на чітко поставлені запитання.
Більш того (дивіться додатки в листуванні "Стосовно нарахування за теплопостачання") - якщо районна адміністрація просто послала мене за загальною адресою до організації що нарахувала борги, то міська адміністрація сослалалсь на якись додаток до свого загального листа з двох рядків, при цьому ніякого додатку не показала і , не дивлячись на численні нагадування, далі ніяк не відреагувала - просто не відповіла на лист - зробивши вигляд, що якась відповідь нібіто була. Обласна адмінісрація вибрала філософське обґрунтування шляху інформціі і, перевівши моє запитання в звернення, із запізненням і після численних нагадувань видала незрозумілий голий тариф - так і не відповівши на прості запитання ...
Резюмуючи можна сказати, що всі три відповіді були примусово і навмисно заведені в глухий кут і залишилися без відповіді по суті, що також регламентує Закон - імперативно потребуя чіткого обгрунтування всіх, без виключення, питань.
При цьому за весь листопад, на відміну від восьми опалювальних днів жовтня, я отримала рахунок в 880 гривень із зазначенням якогось перерахунку "-300". Ясно, що навіть якщо зазначений перерахунок в "-300" був за жовтень, то все одно 1117-300 = 817 гривень за десять днів жовтня і порівнянна сума за весь листопад - ніяк не співмірні. Боргів на початок опалювального сезону у мене не було. На будинку є лічильник, що відомо адміністраціям, можна уточнити за зазначеним мною телефоном і зазначеними даними.
На електронні звернення організація що нараховує не реагує ніяк.
При цьому підкреслю, що кожна спрятнання тисяча гривень перетворюється, в разі такого масового порушення, в десятки мільйонів додаткового неправомірного збагачення кожний місяць. А це, в свою чергу, дозволяє припускати ймовірну змову організованої групи осіб з метою неправомірного збагачення через використання службового становища, із застосуванням підробок та шахрайства.
З огляду на вищесказане ПРОШУ:
1.) Дати првового оцінку:
1.1.) діям адміністрацій і їхніх відповідей;
1.2.) діям і нарахуванням "Дніпропетровські теплові мережі ДКП (ІРЦ м.Дніпропетровськ), Розрахунковий рахунок: 26004060368059, МФО: 305299.";
2.) Вжити заходів доступного реагування в напрямку обліку та суворого контролю нарахування за тепло і послуги компаніями та їх засновниками, в тому числі - місцевими адміністраціями;
3.) Провести можливі праверкі всього ланцюжка учасників теплозабезпечення громадян;
4.) Сприяти всебічній законності і повної прозорості мнопольних послуг, а також їх всебочного обґрунтування;
5.) Сприяти развернотої відповіді на всі поставлені мною питання.
З повагою,
Мошногорська Алла Володимирівна
Доброго дня!
Дуже прошу простити за механічні помилки – додаю редакцію з їх виправленням, бо редагування в цьому ресурсі не передбачене.
15 листопада 2016 Я задала просте і логічне питання щодо свого не одиничного, а масового випадку нарахування платні за тепло, наступним чином:
"Який розрахунок використовує "Дніпропетровські теплові мережі ДКП (ІРЦ м. Дніпропетровськ), Розрахунковий рахунок: 26004060368059, МФО: 305299." при нарахуванні оплати за тепло - при тому що тільки за жовтень мені було нараховано до оплати 1117 (одна тисяч сто сімнадцять) гривень за 66,5м2? Які конкретні нормативи при подачі тепла зобов'язані до виконання - адже в квартирі було холодно - не дивлячись на наявність пластикових вікон і додаткового утеплення ... Що я можу зробити для зниження такого, на мою думку необґрунтованого нарахування, і яким чином можу контролювати виконання постачальником тепла його зобов'язань. "
Звернення було направлено через ресурс "Доступ до правди" (листування можна перевірити у відкритому доступі через мій профіль) в районну, міську і обласну адміністрації.
https://dostup.pravda.com.ua/request/sto...
https://dostup.pravda.com.ua/request/sto...
https://dostup.pravda.com.ua/request/sto...
Комунальні обслуговуючі підприємства призначені і контролюються виключно місцевими адміністраціями.
Не дивлячись на закон ("Стаття 20. Термін РОЗГЛЯДУ звернення громадян
Звернення Які НЕ потребують Додатковий Вивчення, - невідкладно, але НЕ пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх Отримання.
На обґрунтовану письмовий Вимоги громадянина строк РОЗГЛЯДУ може бути скорочено від встановлення цією статей терміну. - ЗАКОН УКРАЇНИ Про звернення громадян (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1996, № 47, ст.256) все три відповіді були спрямовані з тимчасовим порушеннями - без розбору і відповіді по суті і без відповіді на чітко поставлені запитання.
Більш того (дивіться додатки в листуванні "Стосовно нарахування за теплопостачання") - якщо районна адміністрація просто послала мене за загальною адресою до організації що нарахувала борги, то міська адміністрація посилається на якийсь додаток до свого загального листа з двох рядків, при цьому ніякого додатку не показала і , не дивлячись на численні нагадування, далі ніяк не відреагувала - просто не відповіла на лист - зробивши вигляд, що якась відповідь нібито була. Обласна адміністрація вибрала філософське обґрунтування шляху інформціі і, перевівши моє запитання в звернення, із запізненням і після численних нагадувань видала незрозумілий голий тариф - так і не відповівши на прості запитання ...
Резюмуючи можна сказати, що всі три відповіді були примусово і навмисно заведені в глухий кут і залишилися без відповіді по суті, що також регламентує Закон - імперативно потребуя чіткого обґрунтування всіх, без виключення, питань.
При цьому за весь листопад, на відміну від восьми опалювальних днів жовтня, я отримала рахунок в 880 гривень із зазначенням якогось перерахунку "-300". Ясно, що навіть якщо зазначений перерахунок в "-300" був за жовтень, то все одно 1117-300 = 817 гривень за десять днів жовтня і порівнянна сума за весь листопад - ніяк не співмірні. Боргів на початок опалювального сезону у мене не було. На будинку є лічильник, що відомо адміністраціям, можна уточнити за зазначеним мною телефоном і зазначеними даними.
На електронні звернення та телефонні дзвінки організація що нараховує плату за теплопостачання абсолютно ніяк не реагує.
При цьому підкреслю, що кожна скрита тисяча гривень перетворюється, в разі такого масового порушення, в десятки мільйонів додаткового неправомірного збагачення кожний місяць. А це, в свою чергу, дозволяє припускати ймовірну змову організованої групи осіб з метою неправомірного збагачення через використання службового становища, із застосуванням підробок та шахрайства.
З огляду на вищесказане ПРОШУ:
1.) Дати правову оцінку:
1.1.) діям адміністрацій і їхніх відповідей;
1.2.) діям і нарахуванням "Дніпропетровські теплові мережі ДКП (ІРЦ м.Дніпропетровськ), Розрахунковий рахунок: 26004060368059, МФО: 305299.";
2.) Вжити заходів доступного реагування в напрямку обліку та суворого контролю нарахування за тепло і послуги компаніями та їх засновниками, в тому числі - місцевими адміністраціями;
3.) Провести можливі перевірки всього ланцюжка учасників теплозабезпечення громадян;
4.) Сприяти всебічній законності і повної прозорості монопольних послуг, а також їх всебічного обґрунтування;
5.) Сприяти розвернутої відповіді на всі поставлені мною питання.
З повагою,
Мошногорська Алла Володимирівна
Доброго дня!
Також уточню деякі норми:
1.) "Стаття 20. Термін РОЗГЛЯДУ звернення громадян
Звернення Які НЕ потребують Додатковий Вивчення, - невідкладно, но НЕ пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх Отримання. На обгрунтовану письмовий Вимоги громадянина срок РОЗГЛЯДУ может буті скорочено від встановлення цією статтей терміну." - ЗАКОН УКРАЇНИ
Про звернення громадян.
2.) КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ:
2.1.) Стаття 3. Людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави.
2.2.) Стаття 22. Права і свободи людини і громадянина, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними.
Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані.
При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.
2.3.) Стаття 40. Усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
2.4.) Стаття 60. Ніхто не зобов'язаний виконувати явно злочинні розпорядження чи накази.
За віддання і виконання явно злочинного розпорядження чи наказу настає юридична відповідальність.
З повагою,
Мошногорська Алла Володимирівна
À. Â. ÌÎØÍÎÃÎÐÑÜÊÀ
[адресу приховано]
Øàíîâíà Àëëî Âîëîäèìèð³âíî!
Çà ðåçóëüòàòàìè îïðàöþâàííÿ Âàøèõ ëèñò³â â³ä 20.12.2016, ùî íàä³éøëè íà
åëåêòðîííó àäðåñó Ñåêðåòàð³àòó Êàá³íåòó ̳í³ñòð³â äëÿ çàïèò³â íà ïóáë³÷íó
³íôîðìàö³þ, â ìåæàõ êîìïåòåíö³¿ ïîâ³äîìëÿºìî.
×àñòèíîþ äðóãîþ ñòàòò³ 19 Êîíñòèòóö³¿ Óêðà¿íè âèçíà÷åíî, ùî îðãàíè
äåðæàâíî¿ âëàäè òà îðãàíè ì³ñöåâîãî ñàìîâðÿäóâàííÿ, ¿õ ïîñàäîâ³ îñîáè
çîáîâ’ÿçàí³ ä³ÿòè ëèøå íà ï³äñòàâ³, â ìåæàõ ïîâíîâàæåíü òà ó ñïîñ³á, ùî
ïåðåäáà÷åí³ Êîíñòèòóö³ºþ òà çàêîíàìè Óêðà¿íè.
³äïîâ³äíî äî ÷àñòèíè ïåðøî¿ ñòàòò³ 1 Çàêîíó Óêðà¿íè «Ïðî äîñòóï äî
ïóáë³÷íî¿ ³íôîðìàö³¿» (äàë³ – Çàêîí) ïóáë³÷íà ³íôîðìàö³ÿ – â³äîáðàæåíà òà
çàäîêóìåíòîâàíà áóäü-ÿêèìè çàñîáàìè òà íà áóäü-ÿêèõ íîñ³ÿõ ³íôîðìàö³ÿ, ÿêà
áóëà îòðèìàíà àáî ñòâîðåíà ó ïðîöåñ³ âèêîíàííÿ ñóá’ºêòàìè âëàäíèõ
ïîâíîâàæåíü ñâî¿õ îáîâ’ÿçê³â, ïåðåäáà÷åíèõ ÷èííèì çàêîíîäàâñòâîì àáî ÿêà
çíàõîäèòüñÿ ó âîëîä³íí³ ñóá’ºêò³â âëàäíèõ ïîâíîâàæåíü, ³íøèõ ðîçïîðÿäíèê³â
ïóáë³÷íî¿ ³íôîðìàö³¿, âèçíà÷åíèõ öèì Çàêîíîì.
×àñòèíîþ ï’ÿòîþ ñòàòò³ 19 Çàêîíó âèçíà÷åíî, ùî çàïèò íà ³íôîðìàö³þ ìàº
ì³ñòèòè çàãàëüíèé îïèñ ³íôîðìàö³¿ àáî âèä, íàçâó, ðåêâ³çèòè ÷è çì³ñò
äîêóìåíòà, ùîäî ÿêîãî çðîáëåíî çàïèò, ÿêùî çàïèòóâà÷ó öå â³äîìî.
Çã³äíî ³ç ÷àñòèíîþ äðóãîþ ñòàòò³ 2 Çàêîíó öåé Çàêîí íå ïîøèðþºòüñÿ,
çîêðåìà, íà â³äíîñèíè ó ñôåð³ çâåðíåíü ãðîìàäÿí, ÿê³ ðåãóëþþòüñÿ
ñïåö³àëüíèì çàêîíîì.
Çâåðíåííÿ ðîçãëÿäàþòüñÿ çã³äíî ç Çàêîíîì Óêðà¿íè «Ïðî çâåðíåííÿ ãðîìàäÿí».
Âàø³ ëèñòè çà çì³ñòîì íå â³äïîâ³äàþòü âèìîãàì äî çàïèòó íà ³íôîðìàö³þ,
ì³ñòÿòü ïî ñóò³ ïðîõàííÿ â÷èíèòè ïåâí³ ä³¿ ñòîñîâíî ïåðåâ³ðêè
ïðàâîì³ðíîñò³ íàðàõóâàííÿ òàðèô³â çà òåïëîïîñòà÷àííÿ òà ³íø³ ïèòàííÿ, òîìó
íå ìîæóòü áóòè ðîçãëÿíóòèì â³äïîâ³äíî äî Çàêîíó Óêðà¿íè “Ïðî äîñòóï äî
ïóáë³÷íî¿ ³íôîðìàö³¿”.
Îäíî÷àñíî ³íôîðìóºìî, ùî â³äïîâ³äíî äî ñòàòò³ 5 Çàêîíó Óêðà¿íè «Ïðî
çâåðíåííÿ ãðîìàäÿí» çâåðíåííÿ ìîæå áóòè ïîäàíî îêðåìîþ îñîáîþ
(³íäèâ³äóàëüíå) àáî ãðóïîþ îñ³á (êîëåêòèâíå). Çâåðíåííÿ ìîæå áóòè óñíèì ÷è
ïèñüìîâèì.
Óñíå çâåðíåííÿ âèêëàäàºòüñÿ ãðîìàäÿíèíîì íà îñîáèñòîìó ïðèéîì³ àáî çà
äîïîìîãîþ çàñîá³â òåëåôîííîãî çâ’ÿçêó ÷åðåç âèçíà÷åí³ êîíòàêòí³ öåíòðè,
òåëåôîíí³ «ãàðÿ÷³ ë³í³¿» òà çàïèñóºòüñÿ (ðåºñòðóºòüñÿ) ïîñàäîâîþ îñîáîþ.
Ïèñüìîâå çâåðíåííÿ íàäñèëàºòüñÿ ïîøòîþ àáî ïåðåäàºòüñÿ ãðîìàäÿíèíîì äî
â³äïîâ³äíîãî îðãàíó, óñòàíîâè îñîáèñòî ÷è ÷åðåç óïîâíîâàæåíó íèì îñîáó,
ïîâíîâàæåííÿ ÿêî¿ îôîðìëåí³ â³äïîâ³äíî äî çàêîíîäàâñòâà. Ïèñüìîâå
çâåðíåííÿ òàêîæ ìîæå áóòè íàä³ñëàíå ç âèêîðèñòàííÿì ìåðåæ³ ²íòåðíåò,
çàñîá³â åëåêòðîííîãî çâ’ÿçêó (åëåêòðîííå çâåðíåííÿ).
Ó çâåðíåíí³ ìຠáóòè çàçíà÷åíî ïð³çâèùå, ³ì’ÿ, ïî áàòüêîâ³, ì³ñöå
ïðîæèâàííÿ ãðîìàäÿíèíà, âèêëàäåíî ñóòü ïîðóøåíîãî ïèòàííÿ, çàóâàæåííÿ,
ïðîïîçèö³¿, çàÿâè ÷è ñêàðãè, ïðîõàííÿ ÷è âèìîãè. Ïèñüìîâå çâåðíåííÿ
ïîâèííî áóòè ï³äïèñàíî çàÿâíèêîì (çàÿâíèêàìè) ³ç çàçíà÷åííÿì äàòè. Â
åëåêòðîííîìó çâåðíåíí³ òàêîæ ìຠáóòè çàçíà÷åíî åëåêòðîííó ïîøòîâó àäðåñó,
íà ÿêó çàÿâíèêó ìîæå áóòè íàä³ñëàíî â³äïîâ³äü, àáî â³äîìîñò³ ïðî ³íø³
çàñîáè çâ’ÿçêó ç íèì. Çàñòîñóâàííÿ åëåêòðîííîãî öèôðîâîãî ï³äïèñó ïðè
íàäñèëàíí³ åëåêòðîííîãî çâåðíåííÿ íå âèìàãàºòüñÿ.
³äïîâ³äíî äî ÷àñòèíè ïåðøî¿ ñòàò³ 8 Çàêîíó Óêðà¿íè «Ïðî çâåðíåííÿ
ãðîìàäÿí» ïèñüìîâå çâåðíåííÿ áåç çàçíà÷åííÿ ì³ñöÿ ïðîæèâàííÿ, íå ï³äïèñàíå
àâòîðîì (àâòîðàìè), à òàêîæ òàêå, ç ÿêîãî íåìîæëèâî âñòàíîâèòè àâòîðñòâî,
âèçíàºòüñÿ àíîí³ìíèì ³ ðîçãëÿäó íå ï³äëÿãàº.
Óðàõîâóþ÷è âèêëàäåíå, äëÿ îòðèìàííÿ â³äïîâ³äíèõ ðîç’ÿñíåíü ïðîïîíóºìî Âàì
çâåðòàòèñÿ çà äîïîìîãîþ çàñîá³â ïîøòîâîãî çâ’ÿçêó çà àäðåñîþ 01008, ì.
Êè¿â, âóë. Ãðóøåâñüêîãî, 12/2 ó ïîðÿäêó, âèçíà÷åíîìó Çàêîíîì Óêðà¿íè «Ïðî
çâåðíåííÿ ãðîìàäÿí».
Îäíî÷àñíî ïîâ³äîìëÿºìî, ùî åëåêòðîííå çâåðíåííÿ ìîæå áóòè íàä³ñëàíå ç
âèêîðèñòàííÿì ìåðåæ³ ²íòåðíåò ÷åðåç ñïåö³àëüíó ôîðìó ðåºñòðàö³¿ â ñèñòåì³
«Åëåêòðîííå çâåðíåííÿ» çà àäðåñîþ:
http://ezvernennia.kmu.gov.ua/login_ext/.
Óñíå çâåðíåíííÿ ìîæíà çàëèøèòè çàòåëåôîíóâàâøè íà óðÿäîâó «ãàðÿ÷ó ë³í³þ»
çà íîìåðîì 1545 (äçâ³íêè ç³ ñòàö³îíàðíèõ òà ìîá³ëüíèõ òåëåôîí³â
áåçêîøòîâí³).
Äåïàðòàìåíò ³íôîðìàö³¿ òà êîìóí³êàö³é ç ãðîìàäñüê³ñòþ
Ñåêðåòàð³àòó Êàá³íåòó ̳í³ñòð³â Óêðà¿íè
Доброго вечора!
Дякую!
Нажаль літери не можна прочитати.
Можливо - проблеми з розпізнаванням шрифтів.
Спробуйте стандартний шрифт Arial або документ Word.
ЩЩіро дякую!
З повагою,
Мошногорська Алла Володимирівна
А. В. МОШНОГОРСЬКІЙ
Шановна Алло Володимирівно!
За результатами опрацювання Ваших листів від 20.12.2016, що надійшли на електронну адресу Секретаріату Кабінету Міністрів для запитів на публічну інформацію, в межах компетенції повідомляємо.
Частиною другою статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) публічна інформація – відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, яка була отримана або створена у процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Частиною п’ятою статті 19 Закону визначено, що запит на інформацію має містити загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо.
Згідно із частиною другою статті 2 Закону цей Закон не поширюється, зокрема, на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом.
Звернення розглядаються згідно з Законом України «Про звернення громадян».
Ваші листи за змістом не відповідають вимогам до запиту на інформацію, містять по суті прохання вчинити певні дії стосовно перевірки правомірності нарахування тарифів за теплопостачання та інші питання, тому не можуть бути розглянутим відповідно до Закону України “Про доступ до публічної інформації”.
Одночасно інформуємо, що відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне). Звернення може бути усним чи письмовим.
Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні «гарячі лінії» та записується (реєструється) посадовою особою.
Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Відповідно до частини першої статі 8 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Ураховуючи викладене, для отримання відповідних роз’яснень пропонуємо Вам звертатися за допомогою засобів поштового зв’язку за адресою 01008, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 у порядку, визначеному Законом України «Про звернення громадян».
Одночасно повідомляємо, що електронне звернення може бути надіслане з використанням мережі Інтернет через спеціальну форму реєстрації в системі «Електронне звернення» за адресою: http://ezvernennia.kmu.gov.ua/login_ext/.
Усне зверненння можна залишити зателефонувавши на урядову «гарячу лінію» за номером 1545 (дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безкоштовні).
Департамент інформації та комунікацій з громадськістю
Секретаріату Кабінету Міністрів України