Субвенція для дітей з особливими освітніми потребами
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
В Постанові КМУ від 14.02.2017 №88, у пункті 4 зазначено: «За рахунок субвенції здійснюється оплата таких видатків:
проведення (надання) додаткових корекційно-розвиткових занять (послуг) (додаток 1), що визначені індивідуальною програмою розвитку дитини, яка розробляється групою фахівців у складі заступника директора з навчально-виховної роботи, вчителів, асистента вчителя, практичного психолога, корекційного педагога та інших з обов’язковим залученням батьків або осіб, які їх замінюють, та затверджується директором загальноосвітнього навчального закладу;
придбання спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку, обладнання, дидактичного матеріалу та особливих наочних засобів, які дають змогу виконувати дитиною індивідуальну програму її розвитку.»
По цій Постанові прошу дати наступну інформацію:
- Індивідуальна програма розвитку дитини розробляється тільки для учнів з вадами здоров’я, які навчаються в інклюзивних класах, чи також для учнів, які навчаються в спеціальних класах?
- Спеціальні засоби корекції психофізичного розвитку, обладнання, дидактичний матеріал та особливі наочні засоби – що мається на увазі під цією термінологією? Прошу надати конкретну деталізовану інформацію.
- Чи можуть купуватися за кошти цієї субвенції товари короткострокового користування: друковані зошити для корекційно-розвиткових занять? Чи за кошти цієї субвенції мають купуватися товари виключно довгострокового користування, які мають ставитися на баланс школи?
- Хто визначає потреби дитини з особливими освітніми потребами та перелік товарів, який має купуватися по цій субвенції?
З повагою,
Федорова Оксана
Доброго дня!
Прошу повторно задовільнити мій інформаційний запит від 04 жовтня 2017 щодо субвенції для дітей з особливими освітніми потребами. А саме:
По Постанові КМУ від 14.02.2017 №88,(пункт 4) прошу дати наступну інформацію:
- Індивідуальна програма розвитку дитини розробляється тільки для учнів з вадами здоров’я, які навчаються в інклюзивних класах, чи також для учнів, які навчаються в спеціальних класах?
- Спеціальні засоби корекції психофізичного розвитку, обладнання, дидактичний матеріал та особливі наочні засоби – що мається на увазі під цією термінологією? Прошу надати конкретну деталізовану інформацію.
- Чи можуть купуватися за кошти цієї субвенції товари короткострокового користування: друковані зошити для корекційно-розвиткових занять? Чи за кошти цієї субвенції мають купуватися товари виключно довгострокового користування, які мають ставитися на баланс школи?
- Хто визначає потреби дитини з особливими освітніми потребами та перелік товарів, який має купуватися по цій субвенції?
У разі ненадання або надання неповної інформації, я змушена буду оскаржувати бездіяльність розпорядника відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до керівника розпорядника, вищого органу, суду або Омбудсмана.
З повагою,
Федорова Оксана