Вихід чи утрата громадянства УРСР/СРСР

У цього запиту дуже багато відповідей, тому вони розміщені на кількох сторінках:

Доброго вечора.

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

- копії рішення Президії Верховної Ради УРСР/СРСР
про відмову Сергія Юрійовича Євцихевич від громадянства УРСР/СРСР;
- про вихід Сергія Юрійовича Євцихевич із громадянства УРСР/СРСР;
- про втрату Сергія Юрійовича громадянства УРСР/СРСР;
- про позбавлення Сергія Юрійовича Євцихевич громадянства УРСР/СРСР;
за період часу з 1991 року до 2022 року.

Запит на інформацію стоюється інформації, необхідної для безпеки та захисту життя людини в період введення военноі агресіі на території України і введення на території УКРАЇНИ воєнного стану Указом Президента УКРАЇНИ номер 64/2022, тому відповід має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту.

З повагою,

Сергій Юрійович Євцихевич

Н.В. Рябова , Державна міграційна служба України

2022-09-28 08:45, Сергій написав:

показати цитоване

Оскільки опрацювання запиту та надання відповіді на запит передбачає
обробку персональних даних та можливе поширення персональних даних,
повідомляємо про вимоги Закону України "Про захист персональних даних"
(далі-Закон): Відповідно до статті 11 Закону підставами для обробки
персональних даних є:
1) згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних;

2) дозвіл на обробку персональних даних, наданий володільцю персональних
даних відповідно до закону виключно для здійснення його повноважень;

3) укладення та виконання правочину, стороною якого є суб’єкт
персональних даних або який укладено на користь суб’єкта персональних
даних чи для здійснення заходів, що передують укладенню правочину на
вимогу суб’єкта персональних даних;

4) захист життєво важливих інтересів суб’єкта персональних даних;

5) необхідність виконання обов’язку володільця персональних даних, який
передбачений законом;

6) необхідність захисту законних інтересів володільця персональних даних
або третьої особи, якій передаються персональні дані, крім випадків,
коли потреби захисту основоположних прав і свобод суб’єкта персональних
даних у зв’язку з обробкою його даних переважають такі інтереси.

Поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або
уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і
лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного
добробуту та прав людини.
Також, Законом визначено Суб'єкт відносин, пов'язаних з персональними
даними, подає запит щодо доступу (далі - запит) до персональних даних
володільцю персональних даних. У запиті зазначаються:

1) прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання (місце перебування) і
реквізити документа, що посвідчує фізичну особу, яка подає запит (для
фізичної особи - заявника);

2) найменування, місцезнаходження юридичної особи, яка подає запит,
посада, прізвище, ім'я та по батькові особи, яка засвідчує запит;
підтвердження того, що зміст запиту відповідає повноваженням юридичної
особи (для юридичної особи - заявника);

3) прізвище, ім'я та по батькові, а також інші відомості, що дають змогу
ідентифікувати фізичну особу, стосовно якої робиться запит;

4) відомості про базу персональних даних, стосовно якої подається запит,
чи відомості про володільця чи розпорядника персональних даних;

5) перелік персональних даних, що запитуються;

6) мета та/або правові підстави для запиту.

5. Строк вивчення запиту на предмет його задоволення не може
перевищувати десяти робочих днів з дня його надходження.
Протягом цього строку володілець персональних даних доводить до відома
особи, яка подає запит, що запит буде задоволено або відповідні
персональні дані не підлягають наданню, із зазначенням підстави,
визначеної у відповідному нормативно-правовому акті.
Запит задовольняється протягом тридцяти календарних днів з дня його
надходження, якщо інше не передбачено законом.
Законом України "Про доступ до публічної інформації"(далі-Закон)
визначено що обсяг інформації про особу, що збирається, зберігається і
використовується розпорядниками інформації, має бути максимально
обмеженим і використовуватися лише з метою та у спосіб, визначений
законом.
Статею 7 Закону визначено що :

1. Конфіденційна інформація - інформація, доступ до якої обмежено
фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень, та
яка може поширюватися у визначеному ними порядку за їхнім бажанням
відповідно до передбачених ними умов. Не може бути віднесена до
конфіденційної інформація, зазначена в частині першій і другій статті 13
цього Закону.

2. Розпорядники інформації, визначені частиною першою статті 13 цього
Закону, які володіють конфіденційною інформацією, можуть поширювати її
лише за згодою осіб, які обмежили доступ до інформації, а за відсутності
такої згоди - лише в інтересах національної безпеки, економічного
добробуту та прав людини.

Просимо здійснити запит у відповідності до вищезазначеного законодавства
та відповідно до вимог Закону України "Про доступ до публічної
інформації"

--
Наталія Володимирівна Рябова
головний спеціаліст відділу з питань дотримання гендерної рівності та
опрацювання звернень громадян, інформаційних запитів

Від Громадянина УРСР/СРСР Євцихевич Сергій Юрійович, як агент для штучної людини фізичної особи з іменем Євцихевич Сергій Юрійович(паспорт ЕР 112878, видан 06.12.2003р.), яка зареєстрована за адресою м. Дніпро, пр. Миру 6/178.

На підставі статті 32,40 Конституції України, статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року та статей 1,3 Зокону України *Про звернення громадян*,які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічноі інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

- копії рішення Президії Верховної Ради УРСР/СРСР
про відмову Сергія Юрійовича Євцихевич(нарожденний 27 серпня 1987 року) від громадянства УРСР/СРСР;
- про вихід Сергія Юрійовича Євцихевич із громадянства УРСР/СРСР;
- про втрату Сергія Юрійовича громадянства УРСР/СРСР;
- про позбавлення Сергія Юрійовича Євцихевич громадянства УРСР/СРСР;
за період часу з 1991 року до 2022 року.

Запит на інформацію стоюється інформації, необхідної для безпеки та захисту життя людини в період введення военноі агресіі на території України і введення на території УКРАЇНИ воєнного стану Указом Президента УКРАЇНИ номер 64/2022, тому відповід має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту.

З повагою,

Сергій Юрійович Євцихевич

Ав: Сергій

Н.В. Рябова , Державна міграційна служба України

2022-10-03 21:12, Сергій написав:

показати цитоване

Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про доступ до
публічної інформації» публічна інформація - це відображена та
задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація,
що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних
повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або
яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших
розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Частиною п`ятою статті 19 Закону визначено, що запит на інформацію має
містити загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст
документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо.
Так, запитувана Вами інформація не може бути віднесена до жодного з
видів публічної інформації, розпорядником якої є ДМС (згідно з Переліком
видів публічної інформації, розпорядником якої є Державна міграційна
служба України, затвердженим наказом ДМС від 05.12.2014 № 345).
До того ж, відповідно до пункту 1 Постанови Пленуму Вищого
адміністративного суду України від 29 вересня 2016 року № 10 "Про
практику застосування адміністративними судами законодавства про доступ
до публічної інформації" визначальним для публічної інформації є те, що
вона заздалегідь зафіксована будь-якими засобами та на будь-яких носіях
та знаходилась у володінні суб`єктів владних повноважень, інших
розпорядників
публічної інформації.
Ураховуючи вищевикладене, ваш лист, поданий як інформаційний запит, не
відповідає вимогам до запиту на інформацію та є по суті зверненням
громадянина, оскільки має всі ознаки звернення стосовно надання
роз’яснень законодавства тощо.

Нормою статті 5 Закону України "Про звернення громадян" (далі - Закон)
визначено, що у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по
батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного
питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із
зазначенням дати.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог звернення
вважається анонімним і розгляду не підлягає.

--
Наталія Володимирівна Рябова
головний спеціаліст відділу з питань дотримання гендерної рівності та
опрацювання звернень громадян, інформаційних запитів

Доброго дня!

В запиті вказані всі вимоги відповідно ст.5 закону України про звернення громадян. Немає підстав для відмови у відповіді.

З повагою,

Ав. Сергій

Доброго дня!

Мій запит не є зверненням, уточнюю різницю між запитом та зверненням:

Відтак, вони відрізняються між собою, в першу чергу, своїм змістом: запит — прохання надати інформацію, звернення — прохання вчинити певні дії, викладені у пропозиціях, заявах чи скаргах.

Запит на інформацію - це прохання особи до розпорядника інформації, надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні. Дане роз’яснення визначене статтею 19 Закону України “Про доступ до публічної інформації”. Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги. Таке роз’яснення висвітлено у статті 3 Закону України “Про звернення громадян”.

Варто також мати на увазі, що запит на інформацію подається з метою реалізувати конституційне право на отримання інформації, передбачене статтею 34 Конституції України і детально врегульоване Законом України “Про доступ до публічної інформації”, звернення — з метою реалізації низки конституційних прав. А саме, за допомогою пропозицій громадяни можуть реалізовувати не тільки право на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування, але й право брати участь в управлінні державними справами.

І основною відмінністю, що має практичне значення, є строк надання відповіді. На запити — 5 робочих днів, на звернення — 30 календарних днів.

Вимагаю згідно чинного законодавства, надати мені запит публічну інформацію, протягом 5 робочих днів.

З повагою,

Ав. Сергій