Вимога документів
-
Від: Игорь
До: Верховна Рада України -
Доброго дня!
До нас звернувся наш колективний член - Громадська організація «За рулем».
Громадською організацією «За рулем» отримано листа КП «Одестранспарксервіс» листа від 28.08.2024 р. №55/05-19, згідно якого комунальне підприємство
вимагає
громадську організацію протягом 5 робочих днів звернутись до КП «Одестранспарксервіс» із заявою на укладення договору на спеціально відведеній автостоянці, розташованій за адресою вул. Пішонівська (від пров. Пішонівського до спуску Ковалевського).
Уважно розглянувши вказаний лист у громадської організації постало ряд запитань, які потребують вирішення з боку компетентних органів.
Цікаво, яке відношення "паркування транспорту" мае до "цілодобової автостоянки", що регламентуються різними Постановами КМ України.
Прошу надати роз’яснення з відповідним посиланням на норми чинного законодавства:
1) на якій правовій підставі КП «Одестранспарксервіс», як суб’єкт господарювання, утворений Одеською міською радою та не наділений владними повноваженнями, направляє
вимоги
про укладання договорів іншим суб’єктам господарювання.
2) на якій підставі КП «Одестранспарксервіс» має право запитувати та вимагати особисті документи на спеціально відведені автостоянки м. Одеси.
На кожне питання прошу відповідь надати окремо.
З повагою,
Игорь
Відповідно до Положення про порядок роботи з документами у Верховній Раді України, затвердженого розпорядженням Голови Верховної Ради України від 08.02.2021 р. № 19:
1. Приймання службової кореспонденції, що надходить до Верховної Ради України, у тому числі до її органів та Апарату, народних депутатів України здійснюється структурним підрозділом з документального забезпечення засобами поштового зв'язку та/або через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (далі – СЕВ ОВВ).
2. Звернення у паперовій формі подаються до Верховної Ради України:
1) засобами поштового зв’язку;
2) безпосередньо на особистому прийомі у приймальні Верховної Ради України;
3) через уповноважену особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства;
4) через скриньку "Для звернень громадян", розміщену у приймальні Верховної Ради України за адресою вул. Банкова, 6-8.
Звернення в електронній формі (далі – електронне звернення), надіслане на адресу Верховної Ради України, приймається централізовано структурним підрозділом з питань звернень громадян шляхом заповнення громадянином електронної форми на веб-порталі "Електронний кабінет громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України (режим доступу: https://itd.rada.gov.ua/idsrv/).
Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Електронне звернення без кваліфікованого електронного підпису надсилається у вигляді сканованого або фотографованого письмового звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
3. Запит на інформацію подається на вибір запитувача в усній або письмовій формі (засобами поштового зв’язку, факсом, телефоном, електронною поштою (централізовано на єдину електронну адресу запитів на інформацію Апарату [Верховна Рада України request email]), шляхом заповнення електронної форми запиту на інформацію в "Електронному кабінеті громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України, через СЕВ ОВВ).
Апарат Верховної Ради України