Вимога відносно виконання Законодавства України

Доброго дня!

Для шановного панства, яке мабуть не вчило діюче Законодавство, та всіма засобами підтримує його порушення, повторюємо:

В рішенні Одеської міської ради №5286-УІ від 27.08.2014 року «Про затвердження переліку спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування(САМЕ ПАРКУВАННЯ, а не довготермінової стоянки) транспортних засобів на території міста Одеси»(надалі - Перелік) ВІДСУТНІ:

- Адреси та кадастрові номери(ті як би адреси, що там написані відносяться до інших будов та споруд), чим вводять усіх жителів міста, податкові та інші служби в оману.

Адреса обєкту встановлюється тільки рішенням Одеського місцьвиконкому, що підтвержується ДОВІДКОЮ. В Переліку взагалі відсутні АДРЕСИ.

По жодної земельної ділянкі, які є в Переліку, відсутні Рішення місцьвиконкому, про присвоєння АДРЕС, та ДОВІДКИ при прийнятті Переліку не надавались, та не запрашувались!!!

По жодної земельної ділянкі, які є в Переліку, відсутні КАДАСТРОВІ НОМЕРИ(можете перевірити набрав кадастрову карту, або надіслав запит), відсутне формування земельної ділянки згідно 79 ст. земельного Законодавства.

- відсутній список організації які проваджують діяльность із забезпечення паркування транспортних засобів та довготермінової постановки транспортних засобів(стоянки)

Ми розраховуємо, що у Вас присутні робітники, які зможуть зайти на офіційний сайт, та своїми очами ПОБАЧИТИ.

Враховуючи вищезазначене, під одною і тою же адресою може бути декілька обєктів, що є приводом корупції та приховування- крадіжка ПОДАТКІВ.

Знаючи, що по Переліку, проходе проплата податків, заключення договорів, підприємницька діяльність.

Для перевірки належного оподаткування, постають питання:

1) НАДАТИ ДОВІДКИ про присвоєння АДРЕС, згідно ПЕРЕЛІКУ?
2) НАДАТИ кадастрові номери земельних ділянок згідно Переліку?
3) Надати список організації які проваджують діяльность із забезпечення паркування транспортних засобів та довготермінової постановки транспортних засобів(стоянки), згідно Переліку?

З повагою,

Игорь

publishinfo, Міністерство фінансів України

1 Attachment

Міністерство фінансів України

1 Attachment

Міністерство фінансів України

1 Attachment

[ Email has no body, please see attachments ]

Доброго дня!

Нам дуже притко, що Ви та співробітники не читають запитів...

Взагалі, начинають виникати сумніви, до співробітників Міністерства по відповідності прийняття іми реальності!!!

ДЕ САМЕ В ВІДПОВІДІ:

1) КООРДИНАТИ поворотних точок на які робе наголос КП "Одестранспарксервіс"???

Як, що ще десь у відповіді зазначено, то співробітники Міністерства не проходять щорічне обстеження у окуліста.....

ЦЕ САМЕ ВІДНОСНО І:

2) НОМЕРІВ межових знаків, з яких співробітники Одеської міської ради або КП "Одестранспарксервіс", розрахували координати поворотних точок

Згідно діючого законодавства України, для знаходження - місцезнаходження ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ повинен бути - кадастровий номер, або поштова адреса, що присвоєна будовам(місцьвиконкомом), які є на цій земельній ділянці.

І ТАКА ДІЛЯНКА ФОРМУЄТЬСЯ ЗГІДНО 79 ст. Земельного законодавства!!!!

Одеська міська рада прийняла рішення №5286-УІ від 27.08.2014 року «Про затвердження переліку спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування(САМЕ ПАРКУВАННЯ, а не довготермінової стоянки) транспортних засобів на території міста Одеси»(надалі - Перелік)

В цьому Переліку, відсутні:
- Адреси та кадастрові номери(ті як би адреси, що там написані відносяться до інших будов та споруд), чим вводять усіх жителів міста, податкові та інші служби в оману, це КОРРУПЦІЙНІ ДІЇ.
- відсутній список організації які проваджують діяльность із забезпечення паркування транспортних засобів та довготермінової постановки транспортних засобів(стоянки), ЩО ДОЗВОЛЯЄ ВИМАГАТИ ЛЮБІ КОШТИ В ТАК ЗВАНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ - КОРРУПЦІЯ

Враховуючи вищезазначене, під одною і тою же адресою може бути декілька обєктів, що дозволяє Одеській міській раді приховувати кількість податків та коштів, що повинні зайти до бюджету, та є приводом корупції.

Пояснюємо:
Є кадастрова карта України — з цілком відкритими даними про земельні ділянки.
Згідно законодавства - ЗУ "Про державний земельний кадастр" та постанову 1051,

Координати поворотних точок земельної ділянки виконують виключно сертифіковані інженери-землевпорядники, що зазначені у Державному реєстру інженерів-геодезистів, для виконання зазначених робіт.

Кожна точка земної поверхні має свої широту, довготу і висоту. За допомогою спеціальних приладів можна як визначити координати будь-якої точки на поверхні Землі, так і винести в натуру одну або іншу точку, маючи її координати. По цим даним відбувається встановлення меж земельної ділянки.

Самостійно визначити координати поворотних точок земельної ділянки власник не може. Він зобов’язаний отримати згоду сусідів щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі. По завершенні процесу вони підпишуть акт про згоду з встановленими межами.

Межі земельної ділянки проходять між кутовими точками. Кожна з цих точок має свої координати. Ці дані геодезіст розробляє в програмі Excel, формує файл, який потім переноситься в тахеометр. Прилад встановлюється на земельній ділянці, і за допомогою супутникового оболаднання визначаються його координати. За допомогою відбивача встановлюється положення кожної кутової точки.
Поворотні точки закріплюються спеціально розробленими межовими знаками.

Відповідний підхід знайшов відображення у постанові Кабінету Міністрів України від 08.12.2010 № 1117 «Про ідентифікацію об'єктів нерухомого майна для державної реєстрації прав на них».

От же згідно Закону "Про Державний земельний кадастр" - Стаття 34. Кадастровий план земельної ділянки Одеська міська рада повинна була зробити кадастровий план земельної ділянки, та внести його до державного земельного кадастру.
Це саме підтвержує ст.79 Земельного законодавства.

Враховуючи відповідь, та вищезазначене, нами і запитувалось - НАДАТИ КАДАСТРОВІ НОМЕРИ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК ЗГІДНО ПЕРЕЛІКУ!!!

Так звані Схеми на які робе наголос Одеська міська рада, не зазначені в жодному діючому законодавстві, от же нам цікаво, зі ссилкою на законодавство, звідки вони взагалі це взяли?

Враховуючи, що так зване КП "Одестранспарксервіс", самостійно не єксплатує жодної земельної ділянки, на балансі в нього крім основних засобів за адресою: вул.Ак.Глушка, 16, взагалі відсутне майно, земельні ділянки йому не передавалися, то згідно Законодавства, Одеська міська рада, повинна в вишезазначений Перелік, внести:
осіб які уповноважені організовувати та проводити даний вид діяльності саме на даній ділянці, та які на цей час їх і єксплотують!!

ЗВАЖАЮЧИ на вищезазначене, під одною і тою же вигаданою адресою може бути декілька обєктів, що дозволяє Одеській міській раді приховувати кількість податків та коштів, що повинні зайти до бюджету, та є КОРРУПЦІЙНИМИ ДІЯМИ.

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1) НАДАТИ ДОВІДКИ про присвоєння АДРЕС, згідно ПЕРЕЛІКУ?
2) НАДАТИ кадастрові номери земельних ділянок згідно Переліку?
3) Надати список організації які проваджують діяльность із забезпечення паркування транспортних засобів та довготермінової постановки транспортних засобів(стоянки), згідно Переліку?
4) НАДАТИ координати поворотних точок по всім земельним ділянкам, на які робе наголос КП "Одестранспарксервіс", згідно ПЕРЕЛІКУ?
5) НАДАТИ номери межових знаків, з яких співробітники Одеської міської ради розрахували координати поворотних точок по всім земельним ділянкам, на які робе наголос КП "Одестранспарксервіс", згідно ПЕРЕЛІКУ?

Просимо Вас, враховуючи що незаконні податки, підлягають під Корупційне і Кримінальне провадження, перевірити відповіді, що Вами надсилуються на нашу адресу, на рахунок АДРЕС, КАДАСТРОВИХ НОМЕРІВ, СПИСОК ОРГАНІЗАЦІЙ, КООРДИНАТІВ ПОВОРОТНИХ ТОЧОК, ТА НОМЕРІВ МЕЖОВИХ ЗНАКІВ!!!

На кожне питання просимо відповісти - ОКРЕМО

З повагою,

Игорь

publishinfo, Міністерство фінансів України

1 Attachment