Вклеювання фотокарток при досягненні 25- і 45-річного віку

Валерія Поклонська

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступні роз'яснення:

Згідно діючих “Положень про паспорт громадянина України”, які були затверджені Постановою Верховної Ради України від 26.06.1992 № 2503-XII, “вклеювання до паспорта нових фотокарток при досягненні громадянином 25 - і 45-річного віку провадиться у п'ятиденний термін” (п.12), “для вклеювання до паспорта нових фотокарток при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку подаються паспорт і дві фотокартки зазначеного розміру” (п.13). Ця ж сама інформація міститься на сайті ДМС України https://dmsu.gov.ua/poslugi/pasport-grom...
Тим не менш, мені як головному координатору Громадської організації “Донбас СОС” стало відомо про численні порушення цієї законодавчої норми по відношенню до осіб, які перемістилися з тимчасово окупованих територій, від яких вимагаються документи, необхідні для проходження ідентифікації та заміни паспорту, у тих випадках, коли вони звертаються для вклеювання фотокарток з дотриманням норм законодавства у 30-денний строк з моменту досягнення 25- або 45-річного віку.
В загальнодоступних джерелах, а саме на сторінці Центру надання адміністративних послуг м. Харкова (https://dozvil.kh.ua/service/vkleyuvanny... ), міститься така інформація щодо вклеювання фотокарток:
Особи, які мають паспорт громадянина України зразка 1994 року, оформленого територіальним підрозділом ДМС, який припинив свою діяльність або тимчасово не здійснює свої повноваження, відповідно до листа ГУ ДМС України в Харківській області від 15.06.2017 № 03/1-13412 додатково подають наявні оригінали (копії) документів:
- відомості з Державного реєстру виборців, що підтверджують реєстрацію місця проживання;
- довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків;
- свідоцтво про реєстрацію актів цивільного стану;
- документи про освіту;
- приписне посвідчення;
- військовий квиток;
- посвідчення водія;
- пенсійне посвідчення;
- інші документи, що містять фотокартку, за якими можливо ідентифікувати особу
Щодо строку надання адміністративної послуги на цьому ж сайті вказується:
“Рішення щодо вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки приймається органами ДМС України за результатами ідентифікації не пізніше двох місяців”

На підставі вищевикладеного прошу:
1. Надати копію листа ГУ ДМС України в Харківській області від 15.06.2017 № 03/1-13412
2. Надати роз’яснення, які саме документи мають надати особи, які перемістилися з тимчасово окупованих територій України, для вклеювання фотокартки в паспорт при досягненні 25- та 45- річного віку, в який термін ця процедура повинна бути виконана та якими нормами права регулюється дане питання..
3. У випадку наявності інших нормативних актів, які регулюють питання вклеювання в паспорт нових фотокарток при досягненні громадянами, які перемістилися з тимчасово окупованих територій України, 25 - і 45-річного віку, надати їхні копії та / або посилання на них.

Нагадую, що відповідно до положень статті 22 Закону “Про доступ до публічної інформації” відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути отримана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації, що тягне за собою адміністративну відповідальність. Розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відома або має бути відомо хто нею володіє, зобов’язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача.

Прошу надати відповідь у встановлений законодавством строк.

З повагою,

Валерія Поклонська,
Головний координатор-Директор
ГО “Донбас СОС”

Державна міграційна служба України

1 Attachment



УВАГА!!! Електронна адреса [1][email address] є технологічною і
використовується системою електронного документообігу ДМС виключно для
автоматичної розсилки відповідей. Відповідати на листи, що надходять  з
цієї адреси, не потрібно.

У разі необхідності свої листи надсилайте на адреси:

- [2][Державна міграційна служба України request email] – для звернень громадян;

- [3][email address] – для листів організацій.

 

 

Даний документ зареєстровано в системі електронного документообігу ДМС за
№ П-5876-19/4.2.3/2285-19 від 27.06.2019 р.

Цей електронний документ створено в системі електронного документообігу
ДМС з використанням електронного цифрового підпису та відповідно до вимог
статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний
документообіг» ([4]http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/851-15) та Закону
України «Про електронні довірчі послуги»
(https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2155...) є оригіналом.

Відповідно до вимог статті 8 Закону України «Про електронні документи та
електронний документообіг» юридична сила електронного документа не може
бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму.

Відповідно до вимог статті 12 Закону України «Про електронні документи та
електронний документообіг» перевірка цілісності електронного документа
може проводитися шляхом перевірки електронного цифрового підпису.

При необхідності Ви можете здійснити перевірку електронного документа,
скориставшись он-лайн сервісом Акредитованого центру сертифікації ключів
органів юстиції України ([5]https://ca.informjust.ua/verify).

Для цього необхідно:

1. Розархівувати файли з архіву, який долучено до електронного листа (в
архіві знаходиться файл з розширенням pdf (безпосередньо електронний
документ) та з розширенням p7s (файл електронного цифрового підпису)).

2. Відкрити он-лайн сервіс перевірки ЕЦП
([6]https://ca.informjust.ua/verify).

3. Виділити одночасно два файли (один з розширенням pdf та другий з
розширенням p7s) та перетягнути їх мишкою у попередньо відкрите вікно
он-лайн сервісу перевірки ЕЦП.

4. Після проведення перевірки у вікні он-лайн сервісу буде відображено її
результати. У разі вдалої перевірки інформація про результати
відображається на зеленому фоні.

 

Державна міграційна служба України

References

Visible links
1. mailto:[email address]
2. mailto:[Державна міграційна служба України request email]
3. mailto:[email address]
4. http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/851-15
5. https://ca.informjust.ua/verify
6. https://ca.informjust.ua/verify

Державна міграційна служба України

1 Attachment



УВАГА!!! Електронна адреса [1][email address] є технологічною і
використовується системою електронного документообігу ДМС виключно для
автоматичної розсилки відповідей. Відповідати на листи, що надходять  з
цієї адреси, не потрібно.

У разі необхідності свої листи надсилайте на адреси:

- [2][Державна міграційна служба України request email] – для звернень громадян;

- [3][email address] – для листів організацій.

 

 

Даний документ зареєстровано в системі електронного документообігу ДМС за
№ П-5876-19/6.1/2405-19 від 10.07.2019 р.

Цей електронний документ створено в системі електронного документообігу
ДМС з використанням електронного цифрового підпису та відповідно до вимог
статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний
документообіг» ([4]http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/851-15) та Закону
України «Про електронні довірчі послуги»
(https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2155...) є оригіналом.

Відповідно до вимог статті 8 Закону України «Про електронні документи та
електронний документообіг» юридична сила електронного документа не може
бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму.

Відповідно до вимог статті 12 Закону України «Про електронні документи та
електронний документообіг» перевірка цілісності електронного документа
може проводитися шляхом перевірки електронного цифрового підпису.

При необхідності Ви можете здійснити перевірку електронного документа,
скориставшись он-лайн сервісом Акредитованого центру сертифікації ключів
органів юстиції України ([5]https://ca.informjust.ua/verify).

Для цього необхідно:

1. Розархівувати файли з архіву, який долучено до електронного листа (в
архіві знаходиться файл з розширенням pdf (безпосередньо електронний
документ) та з розширенням p7s (файл електронного цифрового підпису)).

2. Відкрити он-лайн сервіс перевірки ЕЦП
([6]https://ca.informjust.ua/verify).

3. Виділити одночасно два файли (один з розширенням pdf та другий з
розширенням p7s) та перетягнути їх мишкою у попередньо відкрите вікно
он-лайн сервісу перевірки ЕЦП.

4. Після проведення перевірки у вікні он-лайн сервісу буде відображено її
результати. У разі вдалої перевірки інформація про результати
відображається на зеленому фоні.

 

Державна міграційна служба України

References

Visible links
1. mailto:[email address]
2. mailto:[Державна міграційна служба України request email]
3. mailto:[email address]
4. http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/851-15
5. https://ca.informjust.ua/verify
6. https://ca.informjust.ua/verify