Запит на нормативно-правові акти

Олена Метл

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Нормами прямої дії, статтею 68 Конституції України, закріплено, що кожен зобов’язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності.
Згідно з положенням статті 8 Конституції в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується.
За статтею 19 Конституції України правовий порядок в Україні гарантується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робіни те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи забов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України.
Стаття 34 Конституції України гарантує кожному право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб- на свій вибір.
Закон України «Про доступ до публічної інформації» визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації та інформації, що становить суспільний інтерес.
Відповідно до положень пункту 6 частини першої статті З Закону України «Про доступ до публічної інформації» право на доступ до публічної інформації гарантується юридичною відповідальністю за порушення законодавства про доступ до публічної інформації.
Відповідно до статті 4 доступ до публічної інформації відповідно до цього Закону , здійснюється на принципах прозорості та відкритості діяльності суб’єктів владних повноважень, вільного отримання, поширення та будь-якого іншого використання інформації, що була надана або оприлюднена відповідно до цього закону, рівноправності, незалежно від ознак раси, політичних, релігійних та інших переконань, статі, економічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.
Згідно з положенням статті 5, зазначеного закону, доступ до публічної інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію.
Частиною восьмою статті 6 цього закону встановлено, що обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої не обмежений.
Згідно з положенням статті 21 закону «Про доступ до публічної інформації» інформація на запит надасться безкоштовно. При наданні інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.
Відповідно до положень частини 2, 3 статті 22 даного закону, відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації. Розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.
Враховуючи вищезазначене, керуючись положеннями і нормами Конституції України та Міжнародного законодавства яке є складовою національного законодавства України, Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Закону України «Про інформацію», для встановлення законної діяльності співробітників ювенальної превенції та служби у справах дітей, з метою реалізації Конституційного права, в порядку положень статті 55 Конституції України, надайте інформацію по наступним питанням:

1. Чи мають обов'язки чи будь які інші підстави співробітники ювенальної превенції та служби у справах дітей втручатися до сімей та їх дітей які отримують освіту на інформальному виді освіти, визнаному і захищеному державою і передбаченому в ЗУ «Про освіту» та ЗУ «Про повну загальну середню освіту»?
2. Надати інформацію, які нормативно - правові документи надають повноваження співробітникам ювенальної превенції і служби у справах дітей втручатися до сімей та їх дітей, які отримують освіту на інформальному виді освіти, визнаному і захищеному державою і передбаченому в ЗУ «Про освіту» та ЗУ «Про повну загальну середню освіту»

Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вище викладених пунктів

З повагою,

Олена Мет.

Олена Метл

Доброго дня!
вкажіть номер вхідного для даного запиту.

З повагою,

Олена Метл

Олена Метл

Доброго дня!

Мій запит взагалі отримано чи/або розглянуто?
Немає вхідного номера мого запиту.

З повагою,

Олена Мю