22Ел.відповіді
У цього запиту дуже багато відповідей, тому вони розміщені на кількох сторінках:
Доброго дня!
1. Пенсійний фонд України (ПФУ)
2. Керівнику ПФУ
01601, м.Київ-14, вул. Бастіонна, 9, [email address]
Щербата Наталя Михайлівна, людина з інвалідністю 2 групи, пенсійне посвідчення АА №427988, видане 15.04.02 УСЗН в Замостянському р-ні м. Вінниці, посвідчення водія ВХК 454298, видане 19.08.22 ТСЦ 546
21037, м. Вінниця, житло (квартира)
Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5.
Я вимагаю застосування та виконання, при розгляді та вирішенні цього звернення, приписів Європейської Конвенції про захист прав людини та основних свобод (ЄКПЛ) та рішень Європейського Суду з прав людини (ЄСПЛ) як національного закону та джерел національного права відповідно.
Цей письмовий електронний лист підписаний мною електронним (цифровим) підписом відповідно до приписів закону шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних (інформації) в текстовій електронній формі, – а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Н.М. Щербата».
Цей лист містить звернення з метою реалізації моїх прав людини.
Цей лист містить 7 запитів на доступ до офіційних документів=публічної інформації.
Цей лист містить 2 запитів на доступ до моїх персональних даних та їх захист.
Цей лист містить 7 заяв, включно на отримання інформації, необхідної для реалізації моїх прав людини.
Протягом багатьох років Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області (ВОПФУ) та його посадові особи відмовляють мені та членам моєї родини в наданні, на вказані нами наші електронні адреси, публічної інформації про себе та наших власних персональних даних, мотивуючи конфіденційністю запитаних даних та забороною їх поширення.
Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.ст.1, 2, 6 Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів, ст.ст.32, 34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян», прошу надати мені інформацію, необхідну для реалізації та захисту моїх прав людини, мої персональні дані; офіційні документи=публічну інформацію, включно про себе, ЩО СТАНОВИТЬ СУСПІЛЬНИЙ ІНТЕРЕС (є суспільно-необхідною інформацією), необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
1. Чи існують національні приписи права, які забороняють надання запитувачам, на їх електронні адреси, публічної інформації ПРО СЕБЕ та ЇХ персональних даних як конфіденційної інформації?
1.1. Якщо так, існують, прошу навести визначені законом випадки (конкретні фактичні обставини), при наявності яких забороняється надання запитувачам, на їх електронні адреси, публічної інформації ПРО СЕБЕ та ЇХ персональних даних як конфіденційної інформації.
1.2. Якщо так, існують, прошу навести авторів, назви та дати ухвалення таких приписів права, номери їх релевантних статей, та прямі інтернет-лінки на їх оприлюднення.
2. Чи існують національні приписи права, які визначають надання запитувачам, на їх електронні адреси, публічної інформації про себе та їх персональних даних ПОШИРЕННЯМ інформації, включно конфіденційної?
2.1. Якщо так, існують, прошу навести авторів, назви та дати ухвалення таких приписів права, номери їх релевантних статей, та прямі інтернет-лінки на їх оприлюднення.
3. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього листа.
4. Належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію оригіналу) цього листа з реквізитами його вхідної реєстрації.
5. Для уникнення непорозумінь та різнопрочитань прошу при наданні відповідей на цього листа та запитаної ним інформації вказувати, на який саме номер запиту (заяви) в цьому листі надається кожна відповідь та інформація.
Відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію»: «2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом».
Порядок засвідчення копій документів визначений Національним стандартом України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2020).
Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів:
- слів «Згідно з оригіналом» (без лапок),
- найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища,
- дати засвідчення копії.
У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій».
Приклад:
Згідно з оригіналом
Менеджер із персоналу Особистий підпис Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ
Дата Відбиток печатки
Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту «Підпис» на лицьовому боці останнього аркуша копії документа.
Підпис відповідальної особи засвідчують на документі відбитком печатки організації. Відбиток печатки ставлять так, щоб він охоплював останні кілька літер назви посади особи, яка підписала документ.
За вищевказаним способом засвідчуватись повинна кожна сторінка документа.
Також у випадку, якщо документ складається з кількох сторінок, то копії знімаються зі всіх сторінок, які потім можна засвідчити і у такий спосіб: прошити разом, напис ”Копія” ставиться на першій із прошитих сторінок, кінчики ниток має бути заклеєно клаптиком паперу так, щоб нитки виглядали з-під цього паперу. Обов’язково зверху цього паперу робиться напис: ”Пронумеровано і прошнуровано (кількість аркушів цифрою і прописом) аркушів”, вказується посада особи, яка завіряє копію, її підпис, прізвище, ініціали й дата. Все це скріплюється печаткою таким чином, щоб частина відбитку була проставлена на приклеєному клаптику паперу, а частина - на самому аркуші копії документа.
Різні документи, які не складають єдиного цілісного документу, між собою не зшиваються.
Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в цифрових (електронних) факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів) – сканованих копіях документів, які відповідають оригіналам документів та придатні для сприйняття їх змісту (мають містити чітке зображення повного складу тексту документа та його реквізитів), належно засвідчених відповідно до приписів пункту 5.26 ДСТУ 4163-2020, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 01.07.2020 №144, прошу надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети комунікації за цим листом.
01.02.23
Підпис: Н.М. Щербата
З повагою,
Щербата Наталя Михайлівна
Доброго дня!
1. Пенсійний фонд України (ПФУ)
2. Керівнику ПФУ
01601, м.Київ-14, вул. Бастіонна, 9, mailto:[email address]
звертається: Щербата Наталя Михайлівна, людина з інвалідністю 2 групи, посвідчення водія ВХК 454298, видане 19.08.22 ТСЦ 546
21005, м. Вінниця, житло (квартира) з присвоєною адресою
22-1Ел.відповідіПОВТОРНО
Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5.
Я вимагаю застосування та виконання, при розгляді та вирішенні цього звернення, приписів Європейської Конвенції про захист прав людини та основних свобод (ЄКПЛ) та рішень Європейського Суду з прав людини (ЄСПЛ) як національного закону та джерел національного права відповідно.
Цей письмовий електронний лист підписаний мною електронним (цифровим) підписом відповідно до приписів закону шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних (інформації) в текстовій електронній формі, – а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Н.М. Щербата».
Місцем мого проживання є житло (квартира) в м. Вінниці з присвоєною адресою, яка, за законом, є моєю конфіденційною інформацією.
Цей лист містить звернення з метою реалізації моїх прав людини.
Цей лист містить запити на доступ до офіційних документів=публічної інформації.
Цей лист містить запити на доступ до моїх персональних даних та їх захист.
Цей лист містить заяви про вчинення дій та на отримання інформації, необхідної для реалізації моїх прав людини.
І. Факти
1. Протягом багатьох років Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області (ВОПФУ) та його посадові особи відмовляють мені та членам моєї родини в наданні, на вказані нами наші електронні адреси, публічної інформації про себе та наших власних персональних даних, мотивуючи конфіденційністю запитаних даних та забороною їх поширення.
1.1. З цього приводу ще 01.02.23 через сервіс Доступ до правди я подала до ПФУ листа 22Ел.відповіді, в якому просила надати мені правову інформацію щодо законодавчого врегулювання питання. Вся переписка за листом оприлюднена за посиланням https://dostup.pravda.com.ua/request/22i....
2. Листом від 09.02.2023 №2800-0601-8/6919 директор департаменту Тетяна Рябцева, виконавець Ілона Воронюк 284 54 00 поінформували мене про існування Положення про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 №13-1, як начебто на підставу правомірності таких дій. При тому, що відомчі рішення не є приписами права і не можуть скасовувати/змінювати/обмежувати наявні права людини: їх професія – ВИКОНУВАТИ закон. Тобто, мене засипали незапитаною інформацією, спамом, інформаційним сміттям. Жодної відповіді на мої питання до сьогодні я не отримала.
3. Про наведене повідомляється керівник ПФУ для належного реагування.
ІІ. Вимоги
4. Прошу ПФУ та його керівника:
4.1. провести перевірку цього листа та службове розслідування наведених тут фактів і надати мені усі їх матеріали;
4.2. встановити усіх винних причетних посадових осіб ПФУ та повідомити їх мені;
4.3. притягти до встановленої законом відповідальності усіх посадових осіб ПФУ, відповідальних за ненадання мені вчасно запитаної інформації;
4.4. притягти до встановленої законом відповідальності усіх посадових осіб ПФУ, відповідальних за надання мені незапитаної інформації, спаму, інформаційного сміття;
4.5. оприлюднити на сайті ПФУ усі ухвалені за результатами службового розслідування рішення ПФУ, включно про притягнення до відповідальності усіх винних причетних посадових осіб, та надати мені прямі лінки на такі оприлюднення;
4.6. надати мені належно засвідчені копії усіх РІШЕНЬ, прийнятих за наслідками розгляду цього листа, включно про притягнення до відповідальності усіх посадових осіб ПФУ, відповідальних за вирішення мого листа 22Ел.відповіді;
4.7. надати мені прямі інтернет-лінки на офіційне оприлюднення усіх РІШЕНЬ, прийнятих за наслідками розгляду цього листа, включно про притягнення до відповідальності усіх посадових осіб ПФУ, відповідальних за вирішення мого листа 22Ел.відповіді;
4.8. подати усі матеріали з перевірки наведених в цьому зверненні фактів Уповноваженому з прав людини (УПЛ) для проведення досудової перевірки, складення протоколів про адміністративні порушення та подачі справ до суду для притягнення винних до встановленої законами України адміністративної відповідальності;
4.9. надати мені належно засвідчені копії усіх подань ПФУ до УПЛ про наведені тут факти протиправної діяльності посадовців ПФУ;
4.10. ухвалити РІШЕННЯ за цим листом та надати його мені в письмовій формі;
4.11. оприлюднити на сайті ПФУ рішення за цим листом та надати мені прямий лінк на його оприлюднення;
4.12. надати мені письмову відповідь з усіх питань цього мого листа.
5. Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.ст.1, 2, 6 Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів, ст.ст.32, 34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян», ПОВТОРНО прошу надати мені інформацію, необхідну для реалізації та захисту моїх прав людини, мої персональні дані; офіційні документи=публічну інформацію, включно про себе, ЩО СТАНОВИТЬ СУСПІЛЬНИЙ ІНТЕРЕС (є суспільно-необхідною інформацією), необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
5.1. ПОВТОРНО – Чи існують національні приписи права (ЗАКОНИ!), які забороняють надання запитувачам, на їх електронні адреси, публічної інформації ПРО СЕБЕ та ЇХ персональних даних як конфіденційної інформації?
5.1.1. ПОВТОРНО – Якщо так, існують, прошу навести визначені ЗАКОНОМ випадки (конкретні фактичні обставини), при наявності яких забороняється надання запитувачам, на їх електронні адреси, публічної інформації ПРО СЕБЕ та ЇХ персональних даних як конфіденційної інформації.
5.1.2. ПОВТОРНО – Якщо так, існують, прошу навести назви та дати ухвалення таких приписів права (ЗАКОНІВ!), номери їх релевантних статей, та прямі інтернет-лінки на їх оприлюднення.
5.2. ПОВТОРНО – Чи існують національні приписи права (ЗАКОНИ!), які визначають надання запитувачам, на їх електронні адреси, публічної інформації про себе та їх персональних даних ПОШИРЕННЯМ інформації, включно конфіденційної?
5.2.1. ПОВТОРНО – Якщо так, існують, прошу навести назви та дати ухвалення таких приписів права (ЗАКОНІВ!), номери їх релевантних статей, та прямі інтернет-лінки на їх оприлюднення.
5.3. Чи існують національні приписи права (ЗАКОНИ!), які забороняють надання запитувачам, на їх електронні адреси, публічної інформації ПРО СЕБЕ та ЇХ персональних даних як ВІДКРИТОЇ (не обмеженої в доступі) інформації?
5.3.1. Якщо так, існують, прошу навести визначені законом випадки (конкретні фактичні обставини), при наявності яких забороняється надання запитувачам, на їх електронні адреси, публічної інформації ПРО СЕБЕ та ЇХ персональних даних як ВІДКРИТОЇ (не обмеженої в доступі) інформації.
5.3.2. Якщо так, існують, прошу навести назви та дати ухвалення таких приписів права (ЗАКОНІВ!), номери їх релевантних статей, та прямі інтернет-лінки на їх оприлюднення.
5.4. Чи існують національні приписи права (ЗАКОНИ!), які дозволяють надсилання на поштову адресу запитувачу рекомендованого листа без його на те згоди?
5.4.1. Якщо так, існують, прошу навести визначені законом випадки (конкретні фактичні обставини) дій адресанта ЛИШЕ а) в інтересах національної безпеки, б) економічного добробуту та в) прав людини, наявністю котрих обмежується застосування вказаного дозволу.
5.4.2. Якщо так, існують, прошу навести назви та дати ухвалення таких приписів права (ЗАКОНІВ!), номери їх релевантних статей, та прямі інтернет-лінки на їх оприлюднення.
5.5. Персональні дані Тетяни Рябцевої та Ілони Воронюк, а саме:
5.5.1. Повні прізвища, імена та по-батькові, назви посад, місця проживання та домашні адреси.
5.5.2. Персональні службові фото з особових справ з відображенням їх обличь.
5.5.3. Рішення про прийняття їх на роботу до ПФУ.
5.5.4. Задокументовані посадові повноваження.
5.5.5. Документи про освіту.
5.5.6. Усі отримані в 2022-2023 роках доходи кожної від ПФУ в розрізі призначень та місяців.
5.6. Повідомити мені усіх винних причетних до наведених тут фактів посадових осіб ПФУ.
5.7. Належно засвідчені копії усіх РІШЕНЬ, прийнятих за наслідками розгляду цього листа, включно про притягнення до відповідальності усіх посадових осіб ПФУ, відповідальних за вирішення мого листа 22Ел.відповіді.
5.8. Прямі інтернет-лінки на офіційне оприлюднення усіх РІШЕНЬ, прийнятих за наслідками розгляду цього листа, включно про притягнення до відповідальності усіх посадових осіб ПФУ, відповідальних за вирішення мого листа 22Ел.відповіді.
5.9. Належно засвідчені копії усіх подань ПФУ до УПЛ про наведені тут факти протиправної діяльності посадовців ПФУ.
5.10. РІШЕННЯ за цим листом в письмовій формі.
5.11. Прямий лінк на оприлюднення на сайті ПФУ рішення за цим листом.
5.12. Письмову відповідь з усіх питань цього мого листа.
5.13. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього листа.
5.14. Належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію оригіналу) цього листа з реквізитами його вхідної реєстрації.
6. Для уникнення непорозумінь та різнопрочитань прошу при наданні відповідей на цього листа та запитаної ним інформації вказувати, на який саме номер запиту (заяви) в цьому листі надається кожна відповідь та інформація.
Відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію»: «2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом».
Порядок засвідчення копій документів визначений Національним стандартом України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2020).
Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів:
- слів «Згідно з оригіналом» (без лапок),
- найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища,
- дати засвідчення копії.
У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій».
Приклад:
Згідно з оригіналом
Менеджер із персоналу Особистий підпис Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ
Дата Відбиток печатки
Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту «Підпис» на лицьовому боці останнього аркуша копії документа.
Підпис відповідальної особи засвідчують на документі відбитком печатки організації. Відбиток печатки ставлять так, щоб він охоплював останні кілька літер назви посади особи, яка підписала документ.
За вищевказаним способом засвідчуватись повинна кожна сторінка документа.
Також у випадку, якщо документ складається з кількох сторінок, то копії знімаються зі всіх сторінок, які потім можна засвідчити і у такий спосіб: прошити разом, напис ”Копія” ставиться на першій із прошитих сторінок, кінчики ниток має бути заклеєно клаптиком паперу так, щоб нитки виглядали з-під цього паперу. Обов’язково зверху цього паперу робиться напис: ”Пронумеровано і прошнуровано (кількість аркушів цифрою і прописом) аркушів”, вказується посада особи, яка завіряє копію, її підпис, прізвище, ініціали й дата. Все це скріплюється печаткою таким чином, щоб частина відбитку була проставлена на приклеєному клаптику паперу, а частина - на самому аркуші копії документа.
Різні документи, які не складають єдиного цілісного документу, між собою не зшиваються.
Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в цифрових (електронних) факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів) – сканованих копіях документів, які відповідають оригіналам документів та придатні для сприйняття їх змісту (мають містити чітке зображення повного складу тексту документа та його реквізитів), належно засвідчених відповідно до приписів пункту 5.26 ДСТУ 4163-2020, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 01.07.2020 №144, прошу надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети комунікації за цим листом.
01.03.23
Підпис: Н.М. Щербата
З повагою,
Щербата Наталя Михайлівна