Крадіжка та корупція при податках

Доброго дня!

ОТРИМАВШІ ВІДПОВІДЬ НА ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ ВІД: Поповської Інни Петрівни, директора
Юридичного департаменту Одеської міської ради - МИ БУЛИ ШОКОВАНІ.

ОСЬ ЦЯ ВІДПОВІДЬ:

Розглянувши на виконання доручення міського голови Ваш запит на інформацію від 01 квітня 2019 року № 37-Ф1-19698/ЕЦОГ щодо деяких питань організації місць для паркування на території міста Одеси, в межах повноважень, повідомляємо наступне. Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 28 липня 2009 року № 809 затверджено Положення про Адресний реєстр м. Одеси (далі – Положення), яким визначений порядок ведення Адресного реєстру міста Одеси та передбачено, що Адресний реєстр міста Одеси – це електронна база даних, яка містить відомості про адреси об’єктів нерухомого майна, розташованих на території міста Одеси. В свою чергу, Положенням не передбачено прийняття виконавчим комітетом Одеської міської ради (міськвиконкомом) рішень про присвоєння адрес об’єктам нерухомості, а тому відомості про такі рішення до Адресного реєстру м. Одеси не вносились та відсутні в останньому, що спростовує можливість надання запитуваної Вами інформації. Окремо повідомляємо, що рішенням Одеської міської ради від 27 серпня 2014 року № 5286-VI визначені переліки спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів на території м. Одеси (місця для паркування), а також спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів на території м. Одеси (спеціально відведені стоянки). Відповідно до підпункту 14.1.104 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України майданчики для платного паркування – це площа території (землі), що належить на правах власності територіальній громаді або державі, на якій відповідно до рішення органу місцевого самоврядування здійснюється платне паркування транспортних засобів. Згідно із частиною першою статті 79-1 Земельного кодексу України формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об’єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру. Відповідно до пункту 4 Правил паркування транспортних засобів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2009 року № 1342, місця для паркування – це місця стоянки одного транспортного засобу на майданчику для паркування, позначене дорожньою розміткою відповідно до Правил дорожнього руху. Оскільки у вказаному вище рішенні міської ради йдеться про визначення переліків спеціально відведених стоянок та місць для паркування як певних територій та місць, останні самі по собі в розумінні статті 181 Цивільного кодексу України та статті 5 Закону Україні «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» не є самостійними окремими об’єктами нерухомості, права на які підлягають державній реєстрації, а тому не потребують присвоєння адрес таким об’єктам нерухомості та внесення відомостей про них до Державного земельного кадастру. Також зазначаємо, що у Одеської міської ради відсутня інформація стосовного організацій, які здійснюють діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів на території м. Одеси, оскільки облік такої інформації законами України не передбачений.

РАЗОМ З ЦИМ:
Згідно відповіді Державної фіскальної служби України №14459/10/15-32-04-21 від 08.10.2018 р. Для повноцінного оподаткування, місцева рада повинна прийняти Перелік спеціальних ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів, в якому обовязково повинні бути зазначені:
1. Місцезнаходження(адреса)
2. Загальна площа
3. Технічне облаштування
4. Кількість місць для паркування
5. Перелік осіб які уповноважені організовувати та проводити даний вид діяльності на даній ділянці.

Зі всіх відповідей від Державних установ ствержується, що обєктом оподаткування є саме - ЗЕМЕЛЬНА ДІЛЯНКА!!!

Згідно діючого законодавства України, для знаходження - місцезнаходження ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ повинен бути - кадастровий номер, або поштова адреса, що присвоєна будовам(місцьвиконкомом), які є на цій земельній ділянці.

Одеська міська рада прийняла рішення №5286-УІ від 27.08.2014 року «Про затвердження переліку спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування(САМЕ ПАРКУВАННЯ, а не довготермінової стоянки) транспортних засобів на території міста Одеси»(надалі - Перелік)

В цьому Переліку, відсутні:
- Адреси та кадастрові номери(ті як би адреси, що там написані відносяться до інших будов та споруд), чим вводять усіх жителів міста, податкові та інші служби в оману, це КОРРУПЦІЙНІ ДІЇ.
- відсутній список організації які проваджують діяльность із забезпечення паркування транспортних засобів та довготермінової постановки транспортних засобів(стоянки), ЩО ДОЗВОЛЯЄ ВИМАГАТИ ЛЮБІ КОШТИ В ТАК ЗВАНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ - КОРРУПЦІЯ

Враховуючи вищезазначене, під одною і тою же адресою може бути декілька обєктів, що дозволяє Одеській міській раді приховувати кількість податків та коштів, що повинні зайти до бюджету, та є приводом корупції.

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Чи була проведена перевірка корупційних звязків в звязку з крадіжкою та шахрайством Одеською міською радою, в частині приховування податків та вимогою незаконих плат по рішенням №5286-УІ від 27.08.2014 року «Про затвердження переліку спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування(САМЕ ПАРКУВАННЯ, а не довготермінової стоянки) транспортних засобів на території міста Одеси» та № 1251-VI від 20.09.2011 року «Про затвердження Положення про організацію та порядок паркування транспортних засобів у м. Одесі» ?

З повагою,

Игорь

Головний департамент забезпечення доступу до публічної інформаці, Офіс Президента України

1 Attachment

Звернення громадян, Офіс Президента України

1 Attachment

Звернення громадян, Офіс Президента України

1 Attachment

Доброго дня!
По-перше, вимога розпорядника поставити підпис і дату є незаконною, адже відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» це стосується тільки письмових запитів, тобто тих, що надіслані звичайною поштою, а не електронною.

По-друге, у запиті повністю вказане повне ім’я запитувача (прізвище, ім’я, по батькові).

От щодо зазначення контактної інформації (поштова адреса чи адреса електронної пошти, а також номер засобу зв'язку), то можу сказати, що в даному випадку розпорядник занадто буквально тлумачить вимогу зазначити її у самому тексті запиту. Адже саму адресу видно із отриманого повідомлення і розпорядник неодноразово надсилав на неї свою відповідь.

З цього приводу Уповноважений ВРУ з прав людини у своєму офіційному роз’ясненні зазначив (https://dostup.pravda.com.ua/news/public...), що «контактна інформація (поштова адреса чи адреса електронної пошти, а також номер засобу зв'язку) необхідна для того, щоб розпорядник інформації мав змогу надіслати запитувачу відповідь на актуальну адресу, а також для зворотного зв’язку із запитувачем (наприклад, для уточнення запитуваної інформації, повідомлення про відправлення відповіді тощо)».

А отже, якщо розпорядник в отриманому електронному повідомленні бачить адресу, на яку він фактично може надіслати відповідь, то це можна розглядати як «зазначення контактної інформації у запиті» і дотримання формальних вимог до запиту, що передбачені статтею 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

З повагою,

Игорь

Звернення громадян, Офіс Президента України

1 Attachment

-----Original Message-----
From: Игорь <[FOI #48203 email]>
Sent: Friday, April 19, 2019 12:45 PM
To: Звернення громадян <[email address]>
Subject: Re: Лист АПУ 018484.PDF

Доброго дня!
По-перше, вимога розпорядника поставити підпис і дату є незаконною, адже відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» це стосується тільки письмових запитів, тобто тих, що надіслані звичайною поштою, а не електронною.

По-друге, у запиті повністю вказане повне ім’я запитувача (прізвище, ім’я, по батькові).

От щодо зазначення контактної інформації (поштова адреса чи адреса електронної пошти, а також номер засобу зв'язку), то можу сказати, що в даному випадку розпорядник занадто буквально тлумачить вимогу зазначити її у самому тексті запиту. Адже саму адресу видно із отриманого повідомлення і розпорядник неодноразово надсилав на неї свою відповідь.

З цього приводу Уповноважений ВРУ з прав людини у своєму офіційному роз’ясненні зазначив (https://dostup.pravda.com.ua/news/public...), що «контактна інформація (поштова адреса чи адреса електронної пошти, а також номер засобу зв'язку) необхідна для того, щоб розпорядник інформації мав змогу надіслати запитувачу відповідь на актуальну адресу, а також для зворотного зв’язку із запитувачем (наприклад, для уточнення запитуваної інформації, повідомлення про відправлення відповіді тощо)».

А отже, якщо розпорядник в отриманому електронному повідомленні бачить адресу, на яку він фактично може надіслати відповідь, то це можна розглядати як «зазначення контактної інформації у запиті» і дотримання формальних вимог до запиту, що передбачені статтею 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

З повагою,

Игорь

-----Original Message-----

 

-------------------------------------------------------------------

Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть опубліковані на сайті Доступу до Правди

-------------------------------------------------------------------

сховати цитоване