Надання інформації стососовно листів, висновків, іншої документації та рішень, що стосуються пам'яток за адресами Рішельєвська 45, 47, 49 в м. Одесі та будівництва за даною адресою
У цього запиту дуже багато відповідей, тому вони розміщені на кількох сторінках:
Доброго дня!
Статті 1, 3, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації та згідно ст.5 Закону України «Про доступ до публічної інформації» доступ до публічної інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію, при цьому згідно ст. 19 цього ж закону запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.
Згідно ст.1 Закону публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством.
У відповідності до ст.21 Закону інформація на запит надається безкоштовно та згідно із п.4 ст. 21 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» при наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується, у відповідності до п.1 ч.1 ст.3 Закону право на доступ до публічної інформації гарантується обов'язком розпорядників інформації надавати та оприлюднювати інформацію.
Отже керуючись Законом України «Про доступ до публічної інформації»,
ПРОШУ:
В строки, встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації», надати:
1. Копію листа Міністерства культури України №22-473/24 від 27.03.2012 року щодо висновку по будівництву за адресою м. Одеса, Приморський район, вул. Рішельєвська 47, 49, вул. Велика Арнаутська 40, на який посилається Управління з питань охорони об'єктів культурної спадщини Одеської міської ради у Висновку по проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки №01-15/0-56 від 17.09.2012 року, наданого ТОВ "Одеса-Сіті";
2. Інформацію щодо визначення та затвердження меж зон охорони пам'ятки за адресою вул. Рішельєвська 45 та об'єктів культурної спадщини поруч та довкола у межах 500 метрів від будівництва за адресою м. Одеса, Приморський район, вул. Рішельєвська 47, 49, вул. Велика Арнаутська 40, меж території пам'ятки за адресою вул. Рішельєвська 45 до прийняття рішень про відведення земельної ділянки;
3. Рішення Одеської міської ради №21354-VII від 19.04.2012 року "Про надання дозволу Товариству з обмеженою відповідальністю "Одеса-Сіті" на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, орієнтовною площею 0,1897 га, за адресами: м. Одеса, вул. Рішельєвська, 47, 49, вул. В. Арнаутська, 40, для експлуатації та обслуговування будівель житлового та громадського призначення та про надання дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки, орієнтовною площею 0,1897 га, за адресами: м. Одеса, вул. Рішельєвська, 47, 49, вул. В. Арнаутська, 40, для експлуатації та обслуговування будівель житлового та громадського призначення";
3. Рішення Одеської міської ради про внесення змін до попереднього рішення в частині збільшення площі земельної ділянки № 3225-VII від 25.04.2018 року,
4. Рішення Одеської міської ради №2147-VI від 05.07.2012 року;
5. Договори, пов'язані з даними рішеннями та даними адресами;
6. Інформацію щодо погоджень документації за адресою м. Одеса, вул. Рішельєвська 47 (45, 49), вул. Велика Арнаутська 40, листів, висновків, видачі дозволів, пов'язаних з даною адресою;
7. Охоронні договори, облікову документацію, іншу документацію та інформацію, пов'язану з адресами: м. Одеса, Приморський район, вул. Рішельєвська 45, 47, 49.
Звертаю Вашу увагу, що згідно ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.
Окрім того, згідно із ст. 26 ЗУ «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні» журналіст має право на безкоштовне задоволення запиту щодо доступу до офіційних документів.
Незнання розпорядником інформації інформаційного законодавства України не є обставиною непереборної сили і не звільняє його від відповідальності.
Відповідно до частини 1 статті 212-3 КУпАП неправомірна відмова в наданні інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання інформації, що не відповідає дійсності, у випадках, коли така інформація підлягає наданню на запит громадянина чи юридичної особи відповідно до законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про звернення громадян» та «Про доступ до судових рішень», – тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від двадцяти п’яти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відповідно п.п.1, 2 ч.1 ст.16 Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції» особам, зазначеним у пунктах 1-3 частини першої статті 4 цього Закону, забороняється відмовляти фізичним або юридичним особам в інформації, надання якої цим фізичним або юридичним особам передбачено законом та надавати несвоєчасно, недостовірну чи не в повному обсязі інформацію, яка підлягає наданню відповідно до закону.
Згідно з пунктом 3 Статті 22 ЗУ «Про доступ до публічної інформації», розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.
п.5. ст.6 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» передбачає, що: «не може бути обмежений доступ до розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування, чи розпорядження державним, комунальним майном у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів або майна, прізвища, імена, по-батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно».
п.7. ст.6 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» передбачає, що: «Обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений».
З повагою,
Дяченко Юрій Васильович,
представник громадської організації "Зелений Лист"
Доброго дня!
Керуючись Законом України «Про доступ до публічної інформації»,
також прошу надати протоколи засідань комісій міської ради, результати голосування та іншу документацію, пов'язану з рішеннями (проектами рішень) Одеської міської ради №21354-VII від 19.04.2012 року, №2147-VI від 05.07.2012 року і № 3225-VII від 25.04.2018 року та їх наслідками
в строки, встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації».
З повагою,
Дяченко Юрій Васильович
Доброго дня!
Керуючись Законом України «Про доступ до публічної інформації»,
також прошу надати стенограми засідань Одеської міської ради в частині розгляду питань, пов'язаних з рішеннями (проектами рішень) Одеської міської ради №21354-VII від 19.04.2012 року, №2147-VI від 05.07.2012 року і № 3225-VII від 25.04.2018 року, протокол обговорення, поіменне голосування та іншу інформацію, пов'язану з даними рішеннями (проектами рішень), земельною ділянкою (ділянками), адресою (адресами), проектом (проектами), експертною грошовою оцінкою, особами та організаціями, зазначеними у даних рішеннях
в строки, встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації».
З повагою,
Дяченко Юрій Васильович
!
.
__________________________
,
.: 779-13-14
.: 779-13-34
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]
!
.
__________________________
,
.: 779-13-14
.: 779-13-34
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]
Представнику ГО "Зелений Лист"
Дяченку Ю.В.
Шановний Юрію Васильовичу!
У межах компетенції Департаменту документально-організаційного
забезпечення та Департаменту архівної справи та діловодства розглянуто
Ваш запит на публічну інформацію від 03 лютого 2021 року № ЗПІ-100, в
частині, що стосується надання інформації про наявність листів,
договорів та іншої документації, пов'язаних з адресами: м. Одеса, вул.
Рішельєвська, 45, 47, 49, вул. Велика Арнаутська, 40.
Надсилаємо відповідь та додаток на 1 аркуші.
тел. 779-14-60
!
.
__________________________
,
.: 779-13-14
.: 779-13-34
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]
Доброго дня!
Надайте, будь ласка, Рішення Одеської міської ради № 4858-IV від 09.11.2005 року, документи, пов'язані з даним рішенням, також прошу надати стенограми засідань Одеської міської ради в частині розгляду питань, пов'язаних з рішеннями (проектами рішень), протокол обговорення, поіменне голосування та іншу інформацію, пов'язану з даним рішенням, земельною ділянкою (ділянками), адресою (адресами), проектом (проектами), особами та організаціями, зазначеними у даному рішенні; листи Управління охорони культурної спадщини Одеської міської ради до власників та до Мінкульту стосовно даного будівництва (м. Одеса, вул. Рішельєвська 45-47-49), іншу інформацію, яка підтверджує ваші дії, а не бездіяльність, також прошу надати проект(и) землеустрою щодо відведення земельної ділянки по вул. Рішельєвській 47, 49, вул. Великій Арнаутській, 40 в Приморському районі міста Одеси та інші документи та інформацію стосовно даних адрес у терміновому порядку.
З повагою,
Дяченко Юрій Васильович
Доброго дня!
Уточнение по запросу насчёт решения горсовета № 4858-IV от 09.11.2005 года
Интересует ещё информация насчёт изменения адресов и номеров по Ришельевской 47, 49, 45, Большой Арнаутской 40 (и вокруг) и других памятников - были ли такие решения горсовета
З повагою,
Дяченко Юрій Васильович
Доброго дня!
Керуючись Законом України «Про доступ до публічної інформації»,
ПРОШУ:
В строки, встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації», надати:
Інформацію щодо діючого режиму використання території історичних ареалів міста Одеси, щодо повного переліку існуючих обмежень господарської діяльності, в тому числі на території пам'яток (об'єктів культурної спадщини та нововиявлених об'єктах культурної спадщини або тими, що можуть такими стати), на пам'ятках, впритул до пам'яток або поруч з ними, висотності забудови ТА ВІДСТАНІ ВІД ПАМ'ЯТОК для проведення реконструкції, будівництва, нового будівництва, тощо, стосовно охоронних зон та меж територій пам'яток в комплексній охоронній зоні та в м. Одесі, вимог та обмежень в історичному ареалі, в комлексній охоронній зоні, в охоронних зонах, біля пам'яток, на території пам'яток, тощо (відповідний витяг з науково-проектної документації або саму науково-проектну документацію, тощо):
Витяг з науково-проектної документації «Історико-архітектурний опорний план. Проект зон охорони. Визначення меж історичних ареалів м. Одеси» або сам «Історико-архітектурний опорний план. Проект зон охорони. Визначення меж історичних ареалів м. Одеси», тощо.
Відомості щодо режиму використання пам’яток або їх територій, наявних охоронних зон, затверджених окремою науково-проектною документацією на території м. Одеси, інше.
Додатково повідомляю, що історичні ареали міста Одеси було визначено науково-проектною документацією «Історико-архітектурний опорний план. Проект зон охорони. Визначення меж історичних ареалів м. Одеси» та затверджено наказом Міністерства культури і туризму України від 20.06.2008 № 728/0/16-08 «Про затвердження науково-проектної документації щодо визначення зон охорони пам’яток, меж і режимів використання історичних ареалів м. Одеси та занесення об’єктів культурної спадщини до Державного реєстру нерухомих
пам’яток України».
З повагою,
Дяченко Юрій Васильович, журналіст,
представник громадської організації "Зелений Лист"
Доброго дня!
Відповідно до пункту 4 статті 21 Закону України "Про доступ до публічної інформації" при наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.
Відповідно до Постанови Пленуму Вищого адміністративного суду "Про практику застосування адміністративними судами законодавства про доступ до публічної інформації" від 29.09.2016 р. № 10, якщо інформацію запитує журналіст або особа, яка, користуючись сучасними засобами комунікації, створює майданчик для суспільного обговорення важливих питань, систематично інформує суспільство про суспільні події, представник громадської організації, це є додатковим аргументом на користь наявності суспільного інтересу запитуваної інформації.
Окрім того, у запиті було зазначено, що згідно із статтею 26 Закону України "Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні" журналіст має право на безкоштовне задоволення запиту щодо доступу до офіційних документів. Незнання розпорядником інформації інформаційного законодавства України не є обставиною непереборної сили і не звільняє його від відповідальності.
Дяченко Юрію Васильовичу (мені: https://www.facebook.com/deachenko) видано посвідчення кореспондента №03 від 01.02.2019 року дійсне до 01.02.2022 року головним редактором суспільно-політичної газети "Зелений Лист" (свідоцтво про реєстрацію №ОД 1895-766Р від 21.12.2017 року): https://zeleniy-list.od.ua/
У відповіді на інформаційний запит (канц. № ЗПІ-66 від 24.02.2021 року) щодо надання копії проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки за адресою м. Одеса, вул. Рішельєвська 47, 49, вул. Велика Арнаутська 40 навіть додано менше 10-ти сторінок копій проекту землеустрою (запитуваної інформації). Також якщо розпорядник до дня отримання запиту на інформацію не прийняв правовий акт, яким встановив розмір фактичних витрат на копіювання та друк (наприклад, рішення місцевої ради про встановлення розмірів плати), то вимога сплати будь-яких коштів запитувачем є незаконною.
Відповідно до пункту 2 статті 20 Закону України "Про доступ до публічної інформації" у разі якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту. Про терміновість надання інформації було зазначено в запиті. Повідомляю, що зазначене будівництво на даній ділянці, стосовно якого було розроблено проект землеустрою, може нанести шкоду життю та майну громадян, а також об'єктам культурної спадщини, що підтверджують результати комісій: https://www.youtube.com/watch?v=XZLJ-w4f..., а також на дане будівництво неправомірно надано дозвіл (зокрема, без дозволу на це Міністерства Культури), тож демонтаж, пошкодження об'єктів та нове будівництво впритул до пам'яток культурної спадщини, що знаходяться в аварійному стані може статися в будь-який момент, що може спричинити надзвичайну подію.
Отже, прошу надати проект землеустрою в повному обсязі щодо відведення земельної ділянки за адресою м. Одеса, вул. Рішельєвська 47, 49, вул. Велика Арнаутська 40 та пов'язану з ним інформацію (документи) безкоштовно та терміново, окрім того повідомляю вам про можливість ознайомитися самостійно з даною інформацією (документами) та зробити фото (копії) самостійно, наприклад, за місцем знаходження розпорядника інформації, про дану можливість прошу повідомити мене також за телефоном: 0939134389.
З повагою,
Дяченко Юрій Васильович, журналіст,
представник громадської організації "Зелений Лист"
Доброго дня!
Додатково до попереднього запиту:
"Відповідно до пункту 4 статті 21 Закону України "Про доступ до публічної інформації" при наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується. Також додам, що розпорядник має право вимагати відшкодування витрат тільки за копіювання або друк документів. Оплата витрат на сканування чи іншу комп’ютерну обробку документів не передбачена законом.
Відповідно до Постанови Пленуму Вищого адміністративного суду "Про практику застосування адміністративними судами законодавства про доступ до публічної інформації" від 29.09.2016 р. № 10, якщо інформацію запитує журналіст або особа, яка, користуючись сучасними засобами комунікації, створює майданчик для суспільного обговорення важливих питань, систематично інформує суспільство про суспільні події, представник громадської організації, це є додатковим аргументом на користь наявності суспільного інтересу запитуваної інформації.
Окрім того, у запиті було зазначено, що згідно із статтею 26 Закону України "Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні" журналіст має право на безкоштовне задоволення запиту щодо доступу до офіційних документів. Незнання розпорядником інформації інформаційного законодавства України не є обставиною непереборної сили і не звільняє його від відповідальності.
Дяченко Юрію Васильовичу (мені: https://www.facebook.com/deachenko) видано посвідчення кореспондента №03 від 01.02.2019 року дійсне до 01.02.2022 року головним редактором суспільно-політичної газети "Зелений Лист" (свідоцтво про реєстрацію №ОД 1895-766Р від 21.12.2017 року): https://zeleniy-list.od.ua/
У відповіді на інформаційний запит (канц. № ЗПІ-66 від 24.02.2021 року) щодо надання копії проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки за адресою м. Одеса, вул. Рішельєвська 47, 49, вул. Велика Арнаутська 40 навіть додано менше 10-ти сторінок копій проекту землеустрою (запитуваної інформації). Також якщо розпорядник до дня отримання запиту на інформацію не прийняв правовий акт, яким встановив розмір фактичних витрат на копіювання та друк (наприклад, рішення місцевої ради про встановлення розмірів плати), то вимога сплати будь-яких коштів запитувачем є незаконною.
Відповідно до пункту 2 статті 20 Закону України "Про доступ до публічної інформації" у разі якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту. Про терміновість надання інформації було зазначено в запиті. Повідомляю, що зазначене будівництво на даній ділянці, стосовно якого було розроблено проект землеустрою, може нанести шкоду життю та майну громадян, а також об'єктам культурної спадщини, що підтверджують результати комісій: https://www.youtube.com/watch?v=XZLJ-w4f..., а також на дане будівництво неправомірно надано дозвіл (зокрема, без дозволу на це Міністерства Культури), тож демонтаж, пошкодження об'єктів та нове будівництво впритул до пам'яток культурної спадщини, що знаходяться в аварійному стані може статися в будь-який момент, що може спричинити надзвичайну подію.
Отже, прошу надати проект землеустрою в повному обсязі щодо відведення земельної ділянки за адресою м. Одеса, вул. Рішельєвська 47, 49, вул. Велика Арнаутська 40 та пов'язану з ним інформацію (документи) безкоштовно та терміново, окрім того повідомляю вам про можливість ознайомитися самостійно (або через доручення) з даною інформацією (документами) та зробити фото (копії) самостійно (або через доручення), наприклад, за місцем знаходження розпорядника інформації, про дану можливість прошу повідомити мене також за телефоном: 0939134389"
.
Керуючись Законом України "Про доступ до публічної інформації", прошу надати також Договір №10-ЮР про розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,2000 га від 11.05.2018 року між ТОВ "ОДЕСА-СІТІ" та ПП "ОДЕСГЕОСЕРВІС".
З повагою,
Дяченко Юрій Васильович, журналіст,
представник громадської організації "Зелений Лист"