Порядок звертання до громадян під час листування з ними
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1. Прошу повідомити яким нормативним документом регулються порядок звертання до громадян у листах - відповідях ДПС України та відповідних територіальних управлінь?
2. Чи є обовязковим під час звертання зазначення того що громадянин, який звертається є шановним та відповідь йому надається з повагою? Яким нормативним актом це визначено?
З повагою,
Андрій Васюков
ЗВЕРТАЄМО УВАГУ!
Електронна адреса: [email address], з якої надійшов Вам лист з ДПС,
не є зворотнім зв’язком, тому звернення та запити на інформацію на
зазначену електронну адресу не приймаються, оскільки вказана електронна
адреса використовується виключно для відправлення вихідної кореспонденції
за зверненнями громадян та запитів на інформацію.
Звернення громадян необхідно надсилати на електронну адресу:
[1][email address],
запити на отримання публічної інформації – на електронну адресу:
[2][Державна податкова служба України request email].
Зазначена інформація розміщена на вебпорталі ДПС у розділі «Контакти» →
«Контакти для подання усних та електронних звернень громадян»
([3]https://www.tax.gov.ua/others/kontakti/k...)
та «Контакти для подання запитів на отримання публічної інформації»
([4]https://www.tax.gov.ua/others/kontakti/k...).
References
Visible links
1. mailto:[email address]
2. mailto:[Державна податкова служба України request email]
3. https://www.tax.gov.ua/others/kontakti/k...
4. https://www.tax.gov.ua/others/kontakti/k...