Проїзд в громадському транспорті.
-
Від: Олександра
До: Черкаська міська рада -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати відповіді на наступне запитання:
Керуючись Конституцією України (а саме ч.2 ст.19 Конституції України), ч.3 ст.24 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Законом України "Про автомобільний транспорт", постанови від 18.02.1997 № 176 «Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту»(у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2007 р. № 1184), та" Правилами
користування міським пасажирським автомобільним та електричним транспортом у м. Черкаси" вимагаю :
- надати правові підстави для запровадження диференційованого тарифу на проїзд у некомунальному громадському транспорті в м.Черкаси;
- рішення/копію рішення членів виконкому щодо запровадження диференційованого тарифу на проїзд у некомунальному громадському транспорті в м.Черкаси, завірену належним чином, з датю приймання його (рішення), прізвищами відповідальних посадових осіб із зазначенням назви посади.
Згідно Статті 24 Закону України “Про доступ до публічної інформації”
1. Відповідальність за порушення законодавства про доступ до публічної інформації несуть особи, винні у вчиненні таких порушень:
1) ненадання відповіді на запит;
2) ненадання інформації на запит;
3) безпідставна відмова у задоволенні запиту на інформацію;
4) неоприлюднення інформації відповідно до статті 15 цього Закону;
5) надання або оприлюднення недостовірної, неточної або неповної інформації;
6) несвоєчасне надання інформації;
7) необґрунтоване віднесення інформації до інформації з обмеженим доступом;
8) нездійснення реєстрації документів;
9) навмисне приховування або знищення інформації чи документів.
2. Особи, на думку яких їхні права та законні інтереси порушені розпорядниками інформації, мають право на відшкодування матеріальної та моральної шкоди в порядку, визначеному законом.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ВИТЯГ з ПУНКТУ 21.1 ПОСТАНОВИ ПЛЕНУМУ ВАСУ No10:
“Перелік підстав для відмови у задоволенні запиту на інформацію, закріплений частиною першою статті 22 Закону No 2939-VІ, є вичерпним і розширеному тлумаченню не підлягає.”
Витяг з судового рішення:
«Разом з тим колегія суддів вважає, що суди неправильно відмовили у задоволенні позовних вимог щодо зобов’язання відповідача надати копію вказаного розпорядження з мотивів того, що воно визнано незаконним рішенням суду та скасовано розпорядженням секретаря Краматорської міської ради, оскільки Закон No2939-VI не містить такої підстави для відмови у наданні публічної інформації»
(Постанова Вищого адміністративного суду України від 08 липня 2015 року у справі за NoК/800/13553/15).
_________________________________________________________________
ВИТЯГ з ПУНКТУ 12.3 ПОСТАНОВИ ПЛЕНУМУ ВАСУ No10:
За змістом пункту 1 частини першої статті 22 Закону No2939-VІ у задоволенні запиту може бути відмовлено лише у разі наявності одночасно двох умов:
1) відсутності інформації у володінні розпорядника інформації;
2) відсутності у нього обов’язку володіти нею.
Якщо інформація відсутня, але розпорядник зобов’язаний нею володіти, то згідно із принципом законності він повинен усунути порушення закону та вжити заходів щодо набуття (створення) запитаної інформації, продовживши у разі необхідності строк розгляду запиту на інформацію.
_______________________________________________________________
Згідно ч. 1,2 ст.1 Закону України “Про доступ до публічної інформації”:
1. Публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
2. Публічна інформація є відкритою, крім випадків, встановлених законом.
Запитувач не зобов’язаний доводити розпоряднику, що запитувана ним інформація є відкритою чи що він має право на отримання саме цієї інформації, і яким конкретним актом таке право передбачене.
Для отримання публічної інформації треба просто подати запит на інформацію, який автоматично породжує обов’язок розпорядника надати інформацію або обґрунтувати чому вона не може бути надана.
Для визнання певної інформації публічною не має значення хто, коли і для чого створював цю інформацію, і навіть яким чином вона потрапила до розпорядника, важливим є фактичне володіння нею.
Відмова надати копію документа на тій підставі, що розпорядник інформації не створював цей документ, може бути визнана неправомірною.
Розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо, або має бути відомо, хто нею володіє, зобов’язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача.
З повагою,
Олександра
() , :
-14025-2/09 : 10.12.2025
:
,
ϳ: ³
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]
Доброго дня!
Вдячна за своєчасну відповідь.
З огляду на надісласлані "РІШЕННЯ" від 01.12.2025 №1544 та "ПРОЕКТ Проо внесення змін до рішення виконавчого комітету Черкаської міської ради від 04.03.2025 №201 "Про встановлення тарифу на проїзд у міському пасажирському транспорті м.Черкаси" прошу, а в разі відмови вимагаю надати, завірену належним чином, копії рішення виконавчого комітету Черкаської міської ради від 04.03.2025 №201 та службової записки від 26.11.2025 №351/06-25.
З повагою, Олександра.
.
.
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]



